DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C68İlk aşama çok büyüktü ama yarısından fazlası alevlerle kaplıydı.
Tüm Gizli Ejderha dojosu çok ısındı.
Xiao Lang'ın dışarı çıkmasını beklerken herkesin gözleri aleve odaklanmıştı.
Ancak o anda Qin Yun başka bir büyük canavar derisi ruhu izi yığını çıkardı ve dışarı attı...
"Bu adamın tılsımı güçlü bir rüzgardan mı geldi?" Hepsi bir hiç uğrunaydı! ”
“Ücretsiz olarak alınsa bile onu bu şekilde kullanmak yine de isteksiz olacaktır! Bir Canavar Derisi tılsımı, düşük dereceli bir tılsım olsa bile, tılsım başına en az yedi ila sekiz yüz kristal paraya mal olur, değil mi? Üstelik fiyatı var ama pazarı yok, dolayısıyla satın almak kolay değil! ”
“Bunlardan yaklaşık 80 tane var, bu da 100.000 kristal para değerinde. Maskeli adam kazanmak için çok yatırım yaptı!”
Qin Yun'un fırlattığı tılsımlar bir dizi şimşek çakmasını ateşledi ve herkesi suskun kalacak kadar şok etti!
"Kükreme!"
Kar Aslanı aniden ateş denizinden dışarı atılırken bir canavarın kükremesi duyulabiliyordu!
Cennetsel Kükreme İmparatorluğunun insanları da sakinleşti.
Hem Xiao Lang'in hem de Kar Aslanı'nın düzgün koruyucu giysiler giydiği görülebiliyordu.
Kar Aslanı bu kadar çok ateş tılsımının saldırısına dayanabilecek kadar güçlüydü. Ateş denizinden çıktıktan sonra çılgınca Qin Yun'a saldırdı!
Aniden, Kar Aslanı'nın görkemli bedeni hafif, altın rengi, soğuk bir aura yaydı, bu da Kar Aslanı'nın dövüş ruhunun Altın rütbe olduğu ve yüksek seviyeli bir dövüş ruhu olarak kabul edilebileceği anlamına geliyordu.
Kar Aslanı'nın saldırısı çok güçlüydü. Çok sayıdaki ateş tılsımı ona herhangi bir hasar vermedi, bu yüzden Xiao Lang'ı oyalamayı başardı.
Qin Yun, kendisine saldıran Kar Aslanına baktı ve yüreğinde paniğe kapıldı. “Bu bir 7. Seviye Şeytani Canavar ve ben sadece Dövüşçü Bedeni Aşamasının beşinci seviyesindeyim. Kalp Meridyenini bile geliştirmedim. Güç farkı çok büyük. Bu canavarla kafa kafaya çarpışmamalıyım!”
Hemen, gök gürültüsü ve ateş tılsımları da dahil olmak üzere çok sayıda canavar derisi ruhu tılsımını atmaya karar verdi. Hepsini kar aslanına fırlattı; en az elli tane!
Dans eden bir elektrikli yılan dişlerini gösterip pençelerini sallayarak saldırgan Kar Aslanını sararken büyük alevler bulutlar gibi dışarı fırladı!
Herkes onun Vahşi Gök Gürültüsü ve Ateş Tılsımına benzediğini görünce kalpleri yeniden hopladı. Bu sadece... Çok israftı!
"Önce bu canavardan kurtulmalıyım. Aksi halde Xiao Lang'ı yenemem!"
Qin Yun'un ifadesi ciddileşti. Dans eden alevlere bakınca içeri girmeye cesaret edemedi.
Cennetsel Kükreme İmparatorluğu ve Kara Seviye Dövüş Akademisindeki insanlar oldukça sakindi çünkü Kar Aslanının ne kadar güçlü olduğunu biliyorlardı!
Birkaç dakika sonra başka bir yoğun canavar kükremesi duyuldu. Kar Aslanı harekete geçmişti!
Qin Yun, kalbi ağırlaşırken birkaç adım geri çekildi. 7. Sınıf şeytani canavarın gücü onu güçsüz hissettiriyordu.
O kadar çok tılsım atmasına rağmen Kar Aslanı hâlâ eskisi kadar vahşiydi!
Kar Aslanı'nın hücumu öncekinden daha yavaştı, bu da onun yaralandığı anlamına geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...