DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C128
Pubfuture'a göre reklamlarXie Wufeng Gümüş Aslan kuklasına baktı ve şöyle dedi: "Kardeş Yun, neden bana saldırıp ne kadar hızlı olduğunu görmüyorsun... Hadi kendimizi test etmek için daha büyük bir eğitim odasına gidelim! ”
Bu ay boyunca Huo Zhong sıkıldı ve yüz metre genişliğinde geniş bir taş oda kazdı.
Hepsi bu devasa taş odaya doğru yöneldiler. Taş duvardaki meşaleler anında yanarak tüm taş odayı aydınlattı.
Qin Yun geldiğinde paniğe kapıldı ve gülerek şunu söyledi: "Üçüncü kardeş Huo, kesinlikle sıkılmışsın!"
Xie Wufeng ve Gümüş Aslan Kukla arasında elli metre mesafe vardı ve o, "Gümüş Aslan Kuklası bana saldırsın!" diye bağırdı.
Qin Yun, "Pekala!" dedi.
Hemen Gümüş Aslan kuklasını kontrol etti ve Xie Wufeng'e doğru atladı.
Gümüş Aslan'ın koşu hızı son derece hızlıydı. Gümüş bir ışık huzmesi gibi hızla üzerimize doğru fırladı...
"Çok hızlı!" Xie Wufeng panik içinde bağırmaktan kendini alamadı. Saldırıyı atlattıktan sonra kalbi hala hızlı atıyordu çünkü neredeyse üzerine atılacaktı.
"O aptal demir adamlardan çok daha hızlı!" Mu Rong Feng'in yüzü de korkudan solgunlaştı ve bağırdı: "Ben olsaydım, kesinlikle bundan kaçamazdım! Ne harika!"
Qin Yun da hoş bir sürpriz yaşadı. Cennetsel Aslan totem dövmelerinin gücüne içten içe hayret etti.
Gümüş Aslan'ın bu kadar hızlı olmasının nedeni, vücudundaki totem dövmelerinin enerjiyi mükemmel bir şekilde emebilmesiydi... Sanki deneyimli bir ruh ustası bir bedeni kontrol ediyordu!
“İçindeki malzeme ve enerji daha güçlüyse Gümüş Aslan da daha güçlü olacaktır.” Qin Yun konuşurken Gümüş Aslan'ı kontrol ederek Xie Wufeng'e bir kez daha saldırdı.
Xie Wufeng'in qinggong'u son derece derindi ve her zaman kaçmayı başarıyordu ama bu da kolay değildi. Hatta birkaç kez kıyafetlerine dokunulmuştu.
"Başka saldırı var mı?" Xie Wufeng sordu.
"Yapıyorum, ağzından ateş ve gök gürültüsü çıkarabiliyor..." dedi Qin Yun.
Aslan kafasının içine yıldırım desenlerinden yapılmış bilek koruyucusuna benzer bir şey dövdü. Enerji depolayabilir, ateş rünlerini ve şimşek desenlerini tetikleyebilir, ateş ve gök gürültüsünü serbest bırakabilir.
"Tamam, deneyeceğim!" Xie Wufeng bağırdı.
“Patron Xie, dikkatli olmalısın!” Qin Yun gülümsedi ve bağırdı. Daha sonra aslanın ağzını açmasını ve bir yıldırım tükürmesini kontrol etti.
Bir şimşek çakmasıyla aslında Xie Wufeng'e çarptı!
Uçarak duvara çarptı!
"Büyük patron!!" Qin Yun alarmla bağırdı.
Xie Wufeng'in yüzü şaşkınlıkla doluydu ve gülümsedi: "Eğer kendimi önceden savunmasaydım o zaman kesinlikle iç yaralanmalara maruz kalacaktım! Bu aslanın gücü altıncı seviye Dövüş Bedeni yetiştiricilerinin çoğuyla karşılaştırılabilir. ”
Qin Yun ayrıca Xie Wufeng'in daha önce saldırmadığını ve sadece kaçtığını fark etmişti. Gücüyle gümüş aslan kuklasını yenebileceğinden emindi.
"Kardeş Yun, bu hazineyi iyi saklamalısın. Bu güzel şeyleri yapabileceğinizi çok fazla insanın bilmesine izin vermeyin. Mu Rong Jun kıkırdadı ve Gümüş Aslan'ın kıçını okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...