DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Yang Shiyue ayrıldıktan sonra Qin Yun, Alevli Bulut Adımlarını uygulamaya başladı.
Gözlerini kapattı ve Alevli Bulut Adımları ile ilgili bilgileri zihninde sindirdi.
Dövüş sanatları büyük ustasının açıklaması ve daha sonra Yang Shiyue'nin açıkladığı şey son derece belirsizdi ve Qin Yun'un zihninde karmaşık bir şekilde yüzüyordu.
Ama garip bir şekilde, yavaş yavaş onları organize ettikçe, aydınlanmaya başladılar.
"Demek öyle!" Qin Yun gözlerini açtı ve gülümsedi. Birden kendini aydınlanmış hissetti.
Bundan sonra, ondan öğrendiklerine göre Qi'sini dolaştırmaya başladı.
Birkaç dakika sonra, Qin Yun aniden vücudunda sıcak bir hava akımı hissetti. Hava akışı gitgide daha sıcak, daha çok sayıda arttı.
Kısa bir süre sonra vücudunun çok daha hafiflediğini hissetti.
"Fire Cloud Steps'i kullanmak için bu duruma hızla ulaşmam gerekiyor. Şu anda hala çok yavaşım.”
Gelişimini bitirdikten sonra, Qin Yun bir kez daha denedi. Yaklaşık otuz saniye sürecekti. Eğer bir savaşta olsaydı, zamanında yetişemezdi.
"Tekrar tekrar çalışmam gerekiyor gibi görünüyor!"
Şimdi, sadece iç qi'nin kısmını çalışıyordu ve bu, içsel kuvvet dövüş becerilerinden biriydi.
Dış tekniklere gelince, mükemmel bir ayak tekniğiydi. Kişi ancak içsel tekniklerle birleştirerek ve birlikte sergileyerek içsel tekniklerde ustalaşabilir. Ancak o zaman kişinin esaslara girdiği kabul edilebilirdi.
Yang Shi Yue sadece öğlen döndü. Acele ayrılmadan önce sadece Qin Yun öğle yemeğini getirdi. Ne yaptığı bilinmiyordu.
Qin Yun öğle yemeğini bitirdikten sonra Alevli Bulut Adımlarını uygulamaya devam etti ve Alevli Bulutun iç Qi'sini dolaştırmaya başladı.
Öğleden sonra, dokuz güneş dünyayı kavuruyordu.
Sıcak güneşin altında, Qin Yun'un vücudunun üst kısmı terle kaplıydı.
Şu anda ateş bulutunun içindeki Qi'yi on beş saniye içinde serbest bırakarak vücudunun hafiflemesini sağlayabiliyordu ama yine de bunun yeterli olmadığını hissediyordu.
"Qing Gong'un Qi'sini üç saniye içinde serbest bırakabilmem gerekiyor. Ancak bu seviyeye ulaştığımda savaşta faydalı olacak."
Sadece iç Qi'sini sürekli olarak dolaştırabilir ve pratik yapabilirdi.
Güneş ışığı ne kadar yoğunsa, dokuz güneşin ruhsal enerjisi de o kadar fazlaydı. Qin Yun, Dokuz Yang İlahi Ruhunu büyük miktarda Dokuz Yang Enerjisini vücuduna çekmek için kullandı. Enerjisini hızla yenileyebilir ve bitkin hissetmesini engelleyebilir.
Başkası olsaydı, iç Qi'lerinin sürekli hareketlerine ayak uyduramaz ve iç Qi'lerini dolduramazlardı.
Öğleden sonraki zorlu eğitimden sonra, Qin Yun sadece ateş bulutlarının iç Qi'sine daha aşina olmakla kalmadı, aynı zamanda içsel elemental enerjisini kontrol etme konusunda da daha becerikliydi.
"Şimdi, ateş bulutunun içindeki Qi'yi on saniye içinde serbest bırakabilirim. Acaba hangi seviyede?” Qin Yun terini sildi ve dinlenmek için oturdu.
Zaten akşam olmuştu. Dokuz gizemli ve güzel gün batımına bakarken bakışları uzaklaştı...
Dokuz güneşin ona bahşettiği güç, onu bu dünyaya karşı hürmetle doldurdu. Aynı zamanda içinde güçlü bir merak ve keşfetme arzusu da vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...