DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C184
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun, Xiao Yuemei'yi taşıdı ve Yasak Saray'ın karanlık geçidinde hızlı ve hafif bir şekilde koştu.
Xiao Yuemei bunu son derece tuhaf buldu. Qin Yun Yasak Saray'dan kaçmadı. Bunun yerine sarayın etrafında koşuyordu. Tam sormak üzereyken Qin Yun bir depo odasına girdi.
Qin Yun, Xiao Yue'yi depo odasına taşıdı ve zihinsel gücünü yerdeki kalın taş döşemeleri kaldırmak için kullandı. Aşağı atladı ve gizli geçide girdi.
"Gizli geçit!" Xiao Yue Mei şaşkınlıkla söyledi.
Qin Yun, taş levhaları yukarıya taşımak için zihin enerjisini kullandı ve gizli geçidin girişini kapattı. Daha sonra hızla gizli geçitten geçti.
Ye Chang Chao'nun arkasından gelen korkunç aurasını hissettiğinde sadece kısa bir süre koşmuştu.
Dövüş Dao Bölgesi'nin bir uzmanı tüm vücudundan öfke ve öldürme niyeti yaydı. Son derece korkutucu bir aura dalgası oluşturdu.
Qin Yun hızını artırdı ve yumuşak bir şekilde küfretti, "Lanet olsun, bizi nasıl keşfetti?"
"Daha fazla Soulshake Tozu var mı?" Xiao Yue Mei de çok endişeliydi. Eğer Dövüş Dao Bölgesi gelişimcisi yetişirse ikisi kaçamayacaktı.
Qin Yun içini çekti ve "Artık yok!" dedi.
Başından beri Alev Bulutu Adımının yeterli olduğunu düşünmüştü ama şimdi hızının hala çok yavaş olduğunu fark etti. Saniyede yetmiş ila seksen metre hızla koşabiliyordu ve peşinden koşanlar saniyede iki ila üç yüz metreye ulaşabiliyordu.
Aniden gizli geçitten güçlü bir iç kuvvet dalgası geldi!
Qin Yun aceleyle uzandı ve aynı anda Xiao Yue Mei'yi de altına aldı. Onu korumak için vücudunu kullandı!
Açık!
Bir fırtına gibi, iç kuvvet topu dar geçitte Qin Yun'un vücudunu kesen sayısız keskin bıçak gibi ıslık çaldı. Dahası, içsel güç, bedenine girip meridyenleri ve etini kasıp kavuran, sinir bozucu bir yıldırım niteliği içeriyordu.
Qin Yun'un sırtı yara izleriyle doluydu ve aşırı acı çekiyordu. Kalbi isteksizlikle doluyken dişlerini gıcırdattı çünkü kendisine biraz daha zaman verilirse gizli geçitten çıkıp Xiao Yue Mei'yi kurtarabilirdi.
Yerde yatan Qin Yun arkasına bakmak için başını çevirdi ve altın bir elbise giymiş sıska bir yaşlı gördü.
Yaşlı adamın gözleri şimşek gibiydi. Yüzünde öfkeli bir ifadeyle yumruklarını sıktı. Şimşek şeritleri çaktı ve zifiri karanlık geçidi aydınlattı.
Bu yaşlı adam Ye ailesinin başıydı, İmparatoriçe Ye'nin babası Ye Changchao!
Ye Changchao, Qin Yun'un yüzünü gördüğünde onu hemen tanıdı. Öfkeyle bağırdı: "Qin Yun, sen aslında hala hayattasın!? Tian Xiao Kraliçesinin cesedi nerede?”
Sanki Cennetin Kükreyişinin Kraliçesi'nin öldürüldüğünü biliyormuş gibiydi!
"Yasak Topraklardan çıkmamı merak etmiyor musun?" Qin Yun sakinleşti ve kayıtsızca konuştu.
Ye Chang Chao'nun gözleri şimşek gibi parladı ve sordu: "Ruh Arındıran Şeytan seni kurtardı mı? O nerede? Ruhu arıtma sanatında ustalaştın mı?”
Qin Yun ayağa kalkarken acıya katlandı ve sakince şöyle dedi: "Ruhu arıtma sanatında ustalaştım. Bana Yue Mei'nin buradan güvenli bir şekilde ayrılmasına izin vereceğine söz verdiğin sürece sana ruh arıtma sanatını vereceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...