36.Bölüm Bulut Ejder Sıradağları (2)

282 34 7
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C36

Cloud Dragon Sıradağları içinde, puslu duman dalgaları binlerce tehlikeli zirveyi kapladı. Sıradağların içindeki tüm sırları örten bir perde gibiydi.

Sıradağların içinde deniz kadar engin bir orman vardı. Her türden şeytani yaratık vardı ve hepsi çok tehlikeli ve gizemliydi. Burası Cennetsel Qin İmparatorluğundaki en tehlikeli ve gizemli yerdi.

Efsaneye göre Bulut Ejderha Sıradağları'nın diğer tarafında daha da geniş bir alan vardı. Hua Ling Wu Akademisini kuran kişi, sıradağların o tarafından geldi.

Büyük nehir, şiddetli rüzgarların dalgalarıyla dalgalandı.

Qin Yun, Yang Shiyue'nin tarafını takip etti. O ve büyük bir grup insan, kararlı adımlarla kıyı açıklarındaki dağ ormanlarına koştu.

Yarım gün sonra, çoktan birkaç büyük dağdan geçmişler ve Bulut Ejderha Sıradağları'na girmişlerdi.

Bulut Ejderha Sıradağları'nın dış bölgesine vardılar. Burada gizlenmiş pek çok tehlike vardı, bu yüzden ekstra dikkatli olmaları gerekiyordu.

Müdür Zhang, öğrencileri ve öğretmenleri bir ormana götürdü. Açık bir alanda durarak öğrencilere şöyle dedi: "Sıradaki öğretmen, iblis canavarlara karşı savaşınızda size eşlik edecek. Bu, dövüş yeteneklerinizi eğitecek ve aynı zamanda iblis canavarların gücünü anlamanıza da izin verecek!"

“Deneyimsel öğrenme süresi üç gündür. Bu üç gün içinde en çok iblis canavarı öldüren sınıf ödüllendirilecek!"

"Müdür, ya karanlıkta size yardım eden bir öğretmen varsa? Bu haksızlık değil mi? Yan Yun, Yang Shiyue'ye bakarken bağırdı.

Yang Shiyue, Dövüş Bedeni aleminin dokuzuncu seviyesindeki buradaki en güçlü öğretmendi. Qin Yun'a yardım edecek olsaydı, şüphesiz kazanırdı.

"Öğretmene güvenmiyor musun?" Müdür Zhang'ın yüzü soğuk bir şekilde konuşurken karardı.

"Onlara güvenmediğimizden değil ama... Öğretmen Yang ve Qin Yun'un sadece iki kişisi var. Eğer hile yapacaklarsa, bunu bilmemizin hiçbir yolu yok! "Yan Yun, Müdür Zhang'ın kızgın olduğunu görünce alçak sesle çekinerek söyledi.

Diğer öğrenciler ve birkaç öğretmen de katıldı!

Özellikle Cui Hui'yi. Boğuk bir sesle, "Öğretmen Yang, Qin Yun'a çok değer veriyor, bu yüzden ona güvenemeyiz," dedi.

"Bu iyi. Öğretmenlere kura çektireceğim ve öğretmenler sınıfları yönetmekle görevlendirilecek!” Müdür Zhang, cevap vermeden önce bir an düşündü.

Artık yapabilecekleri tek şey buydu.

Yang Shi Yue biraz endişeliydi, ancak Qin Yun'un ne kadar güçlü olduğunu ve kendini savunmak için bir ateş tılsımına sahip olduğunu düşünerek, yalnızca kabul edebildi.

Kura çekildikten sonra Yang Shiyue sınıfa liderlik etti.

Sadece bir öğrencisi olan Qin Yun'un sınıfına gelince, uzun boylu, zayıf, orta yaşlı mavili bir adam tarafından yönetiliyordu. Beşinci sınıftan bir öğretmendi. Adı Ding Tianchun'du ve dövüş bedeninin yedinci seviyesinde bir yetiştirme üssü vardı.

Ding Tianchun'un kare gibi bir yüzü, kalın kaşları ve iri gözleri vardı. Çok dürüst görünüyordu ve yüzünde sıcak bir gülümseme vardı. Zorbalık etmesi çok kolay birine benziyordu.

"Bu bölgedeki en güçlü Canavar Canavarlar sadece 6. seviyedeler, bu da Dövüş Bedeni aleminin 6. seviyesine denk geliyor. Öğretmenler onlarla kolayca başa çıkabilir. 7. seviye bir canavar ortaya çıksa bile korkmanıza gerek yok. Öğretmeninizin gücüne inanmalısınız ve kendinize de inanmalısınız! Müdür Zhang güçlü bir sesle herkesi cesaretlendirerek, "Dönüşünüzü burada bekleyeceğim. Hepinize iyi sonuçlar diliyorum.”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin