DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C42
Qin Yun etrafına baktı ve etrafta kimsenin olmadığını doğruladıktan sonra üzerinde "36 Ruh İzi" yazan bambu parşömeni çıkardı ve açtı. Tabii ki, Ruh izlerinden birkaç alıntı yapmak için Dokuz Yang Ruhu Yakınsama Dizisini kullandı.
"Gördüğüm tek şey Yazıt'ın parçaları, bu yüzden onun bu kadar tanıdık olduğunu hissediyorum!" Qin Yun gizlice sevinmişti. Daha sonra ruh yazıtlarının konumlarını ezberleyerek bu seviyede ileri geri yürüdü.
Daha sonra başka bir kağıt parçası çıkardı ve hızla üzerine çizerek Dokuz Yang Ruhu Birleşme Dizisinin tamamını hızla çizdi.
Aniden, büyük miktarda Dokuz Yang enerjisi diziye hızlı bir şekilde enjekte edildiğinden güçlü bir enerji dalgalanması dalgası hissedildi!
Dokuz Yang Ruhu Yakınsama Dizisi etkinleştirildi!
Qin Yun aceleyle bacak bacak üstüne atarak oturdu. Dokuz Yang Enerjisini absorbe etmek için Kara Yang Taktiğini kullanmaya başladı.
Dövüş Bedeninin beşinci seviyesine adım attıktan sonra, iç gücünüzü geliştirmek ve güçlendirmek için sürekli olarak iç qi'nizi yoğunlaştırmanız gerekir.
Yang Shiyue ona daha önce Savaşçı Bedeni Aşamasının beşinci seviyesindeyken, Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesine ulaşmadan önce bedeninde "Kemik Meridyeni", "Kalp Meridyeni" ve "Ruh Meridyeni"ni oluşturabileceğini söylemişti. .
Qin Yun titreşen iç element enerjisine baktı ve kendi kendine düşündü: "Dokuz Yang Ruhsal Nabzına eşdeğer bir yeteneğe sahibim. Ancak iki içsel element enerjim olduğu için daha fazla çaba harcamam gerekiyor. Bu beni daha güçlü yapabilir!”
On gün hızla geçti!
Dokuz Yang Ruhu Birleşme Dizisinde Qin Yun, büyük miktarda Dokuz Yang Enerjisi emmişti. Bu onun iki yılda emdiği miktara eşdeğerdi!
Büyük oluşum durduktan sonra Qin Yun isteksizce merdivenlerden aşağı indi.
O aşamadı ama iki element enerjisi çok fazla artmıştı. Önemli olan, iç gücünü pekiştirmek için iç enerjisinin çoğunu tüketmesi gerektiğiydi.
Geçen sefer Qin Deren'in Dantian vuruşuyla ağır bir darbe almıştı ama element enerjisi tamamen zarar görmemişti. Kendisini koruyabilmesi tam olarak element enerjisine gelen şok sayesinde oldu. Bu nedenle iç enerjisinin çoğunu tüketmiş olsa bile buna değdi.
“Sonra, Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesine geçebilmem için önce üç büyük kutsal metin oluşturmam gerekiyor! Henüz Dövüşçü Bedeni aleminde 6. seviyede olmasam da, 6. seviyedeki bir dövüş sanatçısıyla karşılaştığımda kazanamasam bile kaybetmeyeceğim. ”
Qin Yun buz kulesinden çıktı ve dışarıdaki karlı topraklarda buz ve karla banyo yaptı. Temiz beyaz kıyafetler giydi ve Wuling Zirvesi'nden aşağı tırmanmaya başladı.
Hua Ling Zirvesinden aşağı indiğinde, Yang Shiyue'nin uzaktan yavaşça kendisine doğru yürüdüğünü gördü. Mor bir elbise giyiyordu ve mor bir elbise giyiyordu ki bu onu asil ve soğuk gösteriyordu, çok güzel görünüyordu.
Qin Yun bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Öğretmenim, zamanında geldin!"
Yang Shiyue nazikçe gülümsedi ve şöyle dedi: "Sen benim tek değerli öğrencimsin, tabii ki seninle ilgilenmem gerekiyor." Ayrıca Usta Wei'nin Hua Ling Dövüş Sanatları Okulundaki varlığı konusunda da endişeliyim. ”
“Daha gitmedi mi? Wei Xuankun'un Sembol Ustası olmasını kutlamak için bir ziyafet düzenlediklerini söylememişler miydi? “Henüz açık değil!” Qin Yun gülümsemeden edemedi. "Bu sadece tılsım yapımı, ne önemi var ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...