Bölüm 109: Yeşim Zırhlı Gergedan

174 30 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C109
Pubfuture'a göre reklamlar

Canavarın yanına vardıktan sonra Xie Wufeng hiçbir harekette bulunmadı. Huo Zhong tek başına koştu ve birkaç sopanın gücüyle leoparı öldürdü.

Qin Yun'un araştırması kapsamında öğleden geceye kadar yirmiden fazla vahşi canavar öldürüldü.

Gece yüksek bir dağın eteğine vardılar. Bir mağara kazdılar ve içinde dinlendiler.

Mağarayı ateşe verip etleri pişirdiler.

“Sadece yarım gün oldu ve şimdiden yirmi tane var. Eğer bu devam ederse, Ruh Hazinelerinizden daha fazlasını saklayamayacaksınız.” Mu Rong Jun çok endişeliydi.

"Bunu daha sonra konuşacağız!" Xie Wufeng, Qin Yun'a baktı ve sordu: "Mor altın ateş savaşçı ruhunun durumu nedir?" Dövüşçü ruhum olmadığı için dövüş ruhları üzerinde çalıştım. Dövüşçü ruhunuz kaybolduğunda, eğer herhangi bir acı yaşamıyorsanız, o hala yanınızda demektir. ”

Mu Rong Jun, “Teşekkür ederim patron. Kardeş Yun'un dövüş ruhu öldü…” Bu farklı! ”

Xie Wufeng başını salladı, "Ölüm ayrılıkla aynıdır. Ruhtan ayrılma süreci de aynı derecede acı vericidir.”

Qin Yun gizlice Xie Wufeng'e hayrandı. Başını salladı ve şöyle dedi: "Savaşçı Ruhum gerçekten de bedenimde, ama bir durum oluştu..." "Bu, kış uykusuna yatmakla eşdeğer."

Huo Zhong güldü ve bir kase şarap içti, "Hâlâ burada olması iyi!"

Qin Yun alaycı bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Kendi varsayımıma göre, savaşçı ruhumu uyandırmak için çok fazla enerjiye ihtiyacım olacak. Artık ateşin içsel gücünü yalnızca zihnim aracılığıyla emebiliyorum.”

Xie Wufeng başını salladı, "Ne kadar enerji kullanırsanız kullanın, savaşçı ruhunuzu uyandıramayacak! Eğer doğru tahmin ettiysem, dövüş ruhunuz artık boş ama ateş özelliğini gizliyor, değil mi? ”

Qin Yun başını sallarken şaşırmış görünüyordu.

Xie Wufeng kaşlarını çattı, ateşe baktı ve tenceredeki et suyunu karıştırdı, sonra şöyle dedi: "Kardeş Yun, dövüş ruhun mükemmel durumda, bu da gelişebileceğin anlamına geliyor! Bu sadece basit bir promosyon değil! ”

Qin Yun ve arkadaşları bunu duyduklarında biraz etkilendiler ve Xie Wufeng'e şok içinde baktılar.

Xie Wufeng, "Benzer durumların Dövüş Dao Aleminin belirli aşamalarında da ortaya çıktığı söyleniyor! Ancak siz zaten ileridesiniz. Başka bir deyişle, zamanı geldiğinde bir kez daha gelişebileceksiniz! ”

Mu Rong Jun şok içinde şunları söyledi: "Tekrar tekrar gelişmek, Dövüş Ruhunun çok korkutucu olduğu anlamına gelmez mi? Patron Xie, Kardeş Yun'un dövüş ruhu nasıl gelişecek? ”

Xie Wufeng de Qin Yun'a bakarken biraz heyecanlandı ve şunları söyledi: "Birleşmek için daha da güçlü bir dövüş ruhu bulmalısın! Şu anda uyuyan dövüşçü ruhu zaten ateş özelliğinin temeline sahiptir. Eğer onu başka bir özelliğe sahip başka bir dövüşçü ruhuyla birleştirirseniz, o, ikili bir özelliğe sahip bir dövüş ruhu haline gelebilir! ”

Qin Yun, Salınımlı Savaşçı Ruhuna sahipti. Eğer başka bir canavara atfedilen dövüşçü ruhu elde edecek olsaydı, üç atfedilen bir dövüşçü ruhuna sahip olurdu. Bunu düşünmek bile kendisini korkunç hissetmesine neden oluyordu.

“Tabii ki aceleye getiremezsin çünkü en azından mor-altın seviyesinde bir dövüş ruhu bulman gerekiyor. Genel olarak canavar dövüş ruhlarını bulmak daha kolaydır!” Xie Wufeng tekrar söyledi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin