Bölüm 151 Liu Ning'in Komplosu

157 22 2
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C151
Pubfuture'a göre reklamlar

Duyuru yapıldıktan sonra tüm öğrenciler ellerini uzattılar ve kristal boncuğun üzerine koydular ve çılgınca iç güçlerini ona akıttılar.

Eğer içsel bir güçle dolu olsaydı, büyük kristal küre yanıp sönen bir ışık yayardı!

Başlangıçta dokuz kristal boncuğun içi hafif bir sis yaymaya başladı.

Bu dokuz mangada, Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesinde ondan fazla kişi vardı. İçsel enerjilerini büyük bir hızla ona aktarıyorlardı ve çok geçmeden Enerji Depolama Boncuklarında değişiklikler oldu.

Yalnızca Qin Yun ve kristal inci arkadaşları herhangi bir iyileşme belirtisi göstermedi. Bu herkesin beklediği bir şeydi.

Usta Wei buz gibi Yang Shi Yue'ye baktı ve gülümseyerek şöyle dedi: "Bunu gördün mü? Dördü de bu seviyede!”

Yan Dükü de son derece mutlu bir şekilde gülümsüyordu. Duan Qian'a baktı ve şöyle dedi: "Genel Müdür, özür dilerim. Kesinlikle kaybettin!”

Dövüş sahnesinde diğer takımlar Xie Wufeng'in yanına baktılar ve alay etmeden duramadılar.

Xie Wufeng, Qin Yun'a şöyle dedi: "Kardeş Yun, haydi başlayalım!"

Qin Yun gözlerini kapatmadan ve ilkel ruhunu serbest bırakmadan önce başını salladı. Birdenbire vücudundan parlak ve yarı saydam bir iplik çıktı ve yavaşça havaya yükseldi, çok yükseğe yükseldi.

Xie Wufeng de aynısını yaptı. Ancak dökülen iplikler Qin Yun'unkinden daha kalındı!

Bu onların köken ruhuydu!

İlkel ruh iç yuanla bağlantılıydı. Havaya yükseldiğinde hızla ruhsal enerjiyi emebiliyordu!

“Aslında ilkel ruhlarını kullandılar!” Dean Zhang kıkırdarken gözleri parladı. “Qin Yun ilkel ruhunu uzun zaman önce geliştirmişti. Xie Wufeng adındaki bu genç adamın da bu yeteneği geliştirebileceğini hiç beklemiyordum."

“İlkel Ruhunuz hızla daha fazla ruhsal enerjiyi emebilir. Normalden on kat daha fazla olduğu söyleniyor! Duan Qian güldü.

Usta Wei alaycı bir tavırla şöyle dedi: "Hmph, Qin Yun'un yalnızca bir ruh damarı var. Ne kadar alabilir? Tek kolu olan Xie Wufeng adlı kişinin sadece iki ruh damarı var. İlkel ruhlarını geliştirebilmek onlar için büyük bir israf!"

Çok sayıda dokuzuncu seviye Dövüş Bedeni yetişimcisi olsa bile, onlar İlkel Ruh'a doğru xiulian uygulayamayabilirler bile. Bu nedenle gizlice kıskandılar!

Qin Yun ve Xie Wufeng ilkel ruhlarını serbest bıraktıktan sonra, büyük Güç Depolama İncilerinin içi sisle doldu.

"Bu yeterli değil!" Qin Yun uzun ipliğe bakmadan önce yumuşak bir şekilde konuştu. Bir düşünceyle gözlerini kapattı ve ipliğin ruh işaretine dönüşmesini kontrol etti!

Ruh işareti en sıradan Qi Toplama işaretiydi ve o da karmaşık değildi. Bu nedenle Qin Yun'un kontrolü altında İlkel Ruh işareti hızla bir Qi Toplama işaretine dönüştü.

Aslında, ilkel ruh ipliği Qi Toplama İşaretine dönüştükten sonra çılgınca Dokuz Yang Enerjisini emdi. Bu hız öncekinden birkaç kat daha hızlıydı.

Qin Yun çok sevindi ve şunları söyledi: "Wufeng Kardeş. Köken ruhunuz üzerindeki kontrolünüzü gevşetin. Köken ruh ipliklerinizi Qi toplama işaretlerine dönüştürmek için aklımı kullanacağım."

Xie Wufeng ayrıca Qin Yun'un içsel gücünü şişeye aktarma hızının aniden önemli ölçüde arttığını da hissedebiliyordu. Onayladı.

Qin Yun, Xie Wufeng'in ilkel ruh ipliğini hızla bir Qi toplama işaretine dönüştürdü...

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin