Bölüm 157: Yue Kai

157 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C157
Pubfuture'a göre reklamlar

“Yedinci takım, başarısızlık! Dokuzuncu takım, yukarı çıkın!” Dean Bai bağırdı.

9. takım sahneye çıktığında rotasyon yöntemini seçti!

Dokuzuncu takıma karşı savaşan iki uygulayıcı Lin Xuan Wu Akademisinden geliyordu ve onlar da orta yaşlıydı, içlerinden biri yavaşça sahneye atladı.

Dokuzuncu takımda on altı kişi vardı. Tartışmayı bitirdikten sonra, üyelerinden birini yedinci aşama dövüş sanatçısıyla yarışması için gönderdiler.

Bu ekip üyesinin gücü fena değildi. Birkaç düzine hamle yaptıktan sonra sahneden aşağı koştu ve insanları değiştirdi.

Yukarı çıkanlar birkaç tur daha sonra aşağı indiler, bir saat geçti ve yedinci aşama dövüş sanatçısı sonunda mağlup oldu!

Ancak kendilerini mutlu edemediler çünkü bitirmelerini bekleyen başka bir yedinci seviye dövüş sanatçısı daha vardı.

Önceki yedinci takım pişmanlıkla doluydu. Bu şekilde rekabet ederlerse sınavı geçme olasılıklarının son derece yüksek olduğunu düşünüyorlardı!

Bir saat sonra, en kritik anda, dokuzuncu takım yedinci seviye dövüş sanatçısını savaş platformundan düşürmeyi başardı ve sınavın üçüncü turunu geçti!

Dokuzuncu grubun insanları çılgınca tezahürat yapıyordu. Üç turluk sınavı başarıyla geçtiler ve sonunda Tian Xuan Savaş Okuluna girebildiler!

Sadece onuncu takımın sahneye çıkmayı beklediği görülüyordu!

Qin Yun'un dört kişilik takımı, Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisi'nden yedinci seviye bir dövüş sanatçısıyla karşı karşıya geldi!

Xie Wufeng, "Önce Murong ve ben birini alt edeceğiz ve gerisi sana ve yaşlı üçüncü Huo'ya kalacak! Murong, ilk sen git!”

Mu Rong Jun çoktan sahneye çıkmıştı.

Tian Xuan dövüş okulunun yanında siyah giyinmiş orta yaşlı bir adam vardı.

Bu tür bir yarışmada ölüm veya yaralanmaya izin veriliyordu, bu yüzden son derece dikkatli olmak gerekiyordu!

Mu Rong Daren'in hareket tekniği gerçekten iyiydi ve aynı zamanda uzun menzilli iç güç saldırılarında da iyiydi. Şu anda rakibine yaklaşmıyordu ama her zaman savaş platformunun kenarında koşuyordu. Zaman zaman, o orta yaşlı adama saldırmak için Vajra'nın iç gücünü serbest bırakıyordu.

Bu orta yaşlı adamın iç enerjisinin tüketiminden esas olarak o sorumluydu. Zamanı geldiğinde Xie Wufeng'i sahneye çıkaracaktı. Bu, bu orta yaşlı adamın yeteneklerini açıkça görmesine olanak tanıyacaktı.

“Velet, seni yakalamama izin verme yoksa seni öldürürüm!” Siyahlı orta yaşlı adam öfkeyle bağırdı. Mu Rong Jun kadar hızlı değildi. Ona yetişmesinin hiçbir yolu yoktu.

“Hehe, bunu beni yakaladıktan sonra konuşuruz!” Mu Rong Jun alaycı bir şekilde gülümsedi ve birkaç iç güç topunu daha serbest bıraktı.

Aynen böyle, atlamadan önce yaklaşık bir saat boyunca sahnede eziyet etti.

Xie Wufeng, tek kolunu kılıç gibi kullanarak sahneye çıktı ve birkaç darbeyle orta yaşlı adamın vücudunun kılıç yaralarıyla kaplanmasına neden oldu.

Yedinci Takım'ın insanları Xie Wufeng'in nasıl bu kadar kolay kazandığını görünce daha da kıskandılar. Yanlış yöntemi seçmişlerdi, yoksa bu turu da mutlaka geçerlerdi!

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin