DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C173
Pubfuture'a göre reklamlarŞu anda tüm Batı Mavi Ruh Sarayı'nın itibarı düşmüştü. Madencilikten sorumlu olan Xiao Yanglong, bu konuyla ilgilenmek üzere görevden alındı ve bu onun Xiao Yue Mei'den daha da fazla nefret etmesine neden oldu.
Bunu yapan kişi Qin Yun'du. Hala Bulut Ejderha Sıradağlarındaydı ve Yıldız Ruhu Rehberlik Zirvesini bulmak için bölgenin kuzey kısmına doğru ilerliyordu.
Sonraki birkaç gün boyunca Qin Yun sürekli olarak kuzey dağlarını araştırdı. Sonunda bir bataklığa varmış. Yerden yükselen, her biri binlerce ila onbinlerce metre yüksekliğe ulaşan düzinelerce dik dağ zirvesi vardı.
Oraya giderken birkaç Seviye 8 Şeytani Canavarla karşılaştı ama onlardan kaçmayı başardı. Daha sonra, Kötülük Bastırma Tılsımı ile öldürdüğü bir grup hayalet canavarla karşılaştı.
Qiao Ruiwen, geceleri güneyde durup Darknorth'un ortaya çıkmasını beklerse Yıldız Ruhu Rehberlik Zirvesini tanıyabileceklerini söylemişti.
Akşam olduğundan Qin Yun bataklıkta sabırla bekleyebildi.
Dokuz güneş yavaş yavaş ufukta kayboldu ve gece geldi. Yıldızlar gece gökyüzünde sessizce belirdi.
Qin Yun güneyde durdu ve kuzeydeki gökyüzüne baktı. Darknorth Star'ın bir dağın tepesinde belirdiğini fark etti.
"Burası dağ!" Gizlice sevindi ve aceleyle Alev Bulutu Basamaklarına adım attı. Havada uçarak Yıldız Ruhu Rehberlik Zirvesine doğru koştu.
Yıldız Ruhu Rehberlik Zirvesi buradaki en yüksek zirve değildi, sadece üç ila dört bin metre civarındaydı. Şekli o kadar da özel görünmüyordu ve normalde kimse oraya koşmazdı.
Qin Yun hızla dağın zirvesine ulaştı. Zirvede yarım metre boyunda çok sayıda sütun gördü.
Ot ve tozla kaplı bu tıknaz sütunlardan doksan dokuzunu saydı.
“Bu sütunlar dizi sütunları olmalı. Burada çok büyük bir oluşum olsa gerek ama yıllardır kimse temizlemediği için etrafı toz ve her türlü yabani otla kaplanmış durumda.”
Qin Yun zorla çim sarmaşıklarını çekti ve dağ zirvesini temizlemeye başladı. Çimleri kırmak için büyük bir güç sarf etmesi gerekiyordu. Buradan buradaki çimlerin son derece sert ve dayanıklı olduğu anlaşılıyordu.
Birkaç saat süren temizliğin ardından dağın tepesinde yüz metre genişliğinde dairesel bir meydan ortaya çıktı. Kısa ve kalın sütunlar meydanda düzenli olarak dizilmişti.
Qin Yun dikkatlice yere baktı ve çizgilerin çoğunun çok karmaşık olduğunu fark etti.
“Bunun ne tür bir yazıt olduğunu bilmiyorum, ayrıca sadece parlak çizgileri görüyorum…. Ne yazık."
Qin Yun havada asılı kaldı ve dairesel meydana baktı. Birçok küçük gravürün büyük bir şemaya dönüştüğünü görebiliyordu.
Bu tıpkı sarmal bir galaksiye benzeyen sarmal bir yazıttı. Kısa ve kalın taş sütunlar da sarmal kollar boyunca düzenli bir şekilde dizilmişti.
"Lan Xiao'nun bu oluşumu kurması aslında ne kadar sürdü?" Qin Yun son derece şaşırmıştı çünkü altında sayılamayacak kadar onbinlerce yazı vardı. Hepsi özenle oyulmuştu.
Sıranın ortasına indi ve bağdaş kurarak yere oturdu. Dizinin içine sızmak için ruhsal gücünü kullandı ve dizinin yavaş yavaş döndüğünü hemen hissetti.
"Büyük oluşum yıldızların gücünü çılgınca emiyor!" Qin Yun etrafına bakarken paniğe kapıldı. Doksan dokuz sütunun üzerinde yavaş yavaş bir ışık kütlesinin donmaya başladığını fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...