Bölüm 181

160 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C181
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun kutuyu açtı ve yemek için siyah bir panzehir hapı çıkardı. "Xiao Teyze, neden daha önce aniden müzayededen çekildin?" diye sordu.

Xiao Xuan Qin iç çekti: "Ruh Sarsıntı Tozu meselesi bazı insanlar tarafından ortaya çıktı ve hepsi o Qi Yu arkadaşı tarafından sızdırıldı! Mavi Ruh Batı Sarayı bile bunu biliyor. Bundan sonra beni bulmaya geldiler ve Ruh Sarsıntı Tozu'nu İlahi Yazıt Sarayı'nın Kara Pazarında açık arttırmaya çıkarmamı söylediler."

“Tüm bunlar İlahi Yazıt Sarayını çerçevelemek adına, İlahi Yazıt Sarayını itibarsızlaştırma fırsatını değerlendirmek için! Daha sonra, haritayı Yue lan'dan alabilmeleri için imparator mezarının anahtarını çeyiz olarak vereceklerini öğrendim. Bir anlık öfkeyle yue mei ve yue lan'ı kurtarmak için Soulshake Tozu kullanmaya karar verdim! Xiao Yang Long da tetikte görünüyordu, bu yüzden endişeyle Yue Mei'yi uzaklaştırdı."

Qin Yun da konunun ne kadar karmaşık olduğunu anladı. O, "Tianqin, Xiao Yuelan'ın onunla evlenmesini sağlamak için Xiao Yanglong'a bu kadar çok çalışmasının ne gibi faydalarını sağladı?" diye sordu.

İmparator Tian Xiao'nun sağlığının iyi olmadığı ve birçok konunun Xiao Yang Long tarafından kontrol edildiği söylendi.

Xiao Xuanqin başını salladı, "Ayrıntılardan emin değilim! Eğer gerçekten Yue Mei'yi kurtardıysan, o zaman nişan gününde gitme! Eğer Yue Lan, Yue Mei'nin kurtarıldığını bilseydi çoktan tatmin olmuş olurdu!"

Qin Yun dudaklarını kıvırdı ve şöyle dedi: "Benimle Xiao Yuelan arasındaki evlilik annem tarafından kolaylaştırıldı. Ne olursa olsun bunu halletmem lazım. Nişan sözleşmesi benim elimde! Üzerinde Tian Xiao İmparatorluğu İmparatoru'nun kan anlaşması yazılı olduğundan, sözünden döndüğünde ne olacağını görmek istiyorum!"

Xiao Xuanqin, Qin Yun'un gitmeye kararlı olduğunu ve onun tavsiyesini dinlemediğini görünce biraz sinirlendi. "Gidersen geri dönemezsin! Ruh Arındırıcı Şeytan ile bir süre kaldığın için, Ruh Arındırıcı Tekniğini elde ettiğine kesinlikle inanacaklar. Yapmadığını söylesen bile yine de ısrar edip seni bu yüzden öldürecekler.”

Qin Yun sordu: "Xiao Teyze, Ruh Arındıran Şeytanı aramaya gittiğinde, Ruh Arındıran Sanatını mı elde etmek istedin?"

Xiao Xuan Qin başını tutarak sandalyeye oturdu, gözleri çaresizlikle doldu. İçini çekti: "Dövüş ruhumda bir şeyler ters gitti ve Ruh Arındıran Şeytan'ın dövüş ruhları hakkında çok fazla bilgisi var. Savaşçı ruhumdaki sorunun ne olduğunu yalnızca bu vahşi iblis biliyor."

Qin Yun onun karşısına oturdu ve doğrudan ona baktı. Şöyle sordu: "Senin dövüş ruhunun nesi var? Söyle bana, dövüş ruhumun da daha önce sorunları vardı, bu yüzden bu alanda biraz deneyimim var!"

"Gerçekten mi?" Xiao Xuanqin biraz şüpheciydi.

“Önce dövüşçü ruhunuzu kontrol etmeme izin verir misiniz?”

Xiao XuanQin'in başını salladığını görünce oraya doğru yürüdü, çömeldi ve elini onun karnına koyarak nazikçe ovuşturdu.

Xiao Xuanqin, Qin Yun'a bakarken dudaklarını büzdü. Hayatı boyunca ilk kez bir erkekle bu kadar yakın temasa geçmişti.

Qin Yun onun dövüş ruhunu araştırırken çok ciddiydi. Onun dantianının iç kısmına nüfuz etmek için zihinsel gücünü kullanarak, çok geçmeden platin seviye dövüşçü ruhunun halsiz göründüğünü keşfetti. Uyuyor gibi görünüyordu ama değildi.

Elini geri çekti ama yere oturmaya devam etti. Başını kaldırarak Xiao Xuan Qin'e baktı ve sordu: "Xiao Teyze, senin Dövüş Ruhun ne zaman bu hale geldi?"

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin