Bölüm 125: Gizemli Desen Doğuştan gelen beceri

188 29 7
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C125
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun'un ciddi ifadesi herkesi alarma geçirdi!

Başlangıçta bu öğretmenler ve öğrenciler Qin Yun'un bir depolama ruhu eseri oluşturabileceğini düşünmüyorlardı. Ama şimdi bir şekilde buna inanıyorlardı.

"Eğer onu geliştirebilirsen, 2.000 mor paraya satın alacağım!" Hou Xingfeng'in soğuk yüzü şaşkınlıkla doluydu: "Gerçekten onu düzeltebilir misin?"

Bununla birlikte üç depolama kemerini Xie Wufeng ve diğer ikisine iade ettiler.

Qin Yun kendinden emin bir şekilde gülümsedi ve şöyle dedi: "Ben onu iyileştirmeyi bitirdiğimde anlayacaksın. Aksi takdirde hiçbiriniz söylediklerime inanmayacaksınız.”

"Peki!" Zhuo Chuan da bir göz atmak istedi ve hızla başını salladı.

Guo Cheng ve diğerlerinin kasvetli ifadeleri vardı. Eğer Qin Yun gerçekten bir Depolama Ruhu Silahı üretebilseydi, kesinlikle ruh desenlerine sahip nadir ve çirkin bir dahi olurdu. Yeteneği Qin Zhengfeng'inkinden çok daha yüksekti.

Pek çok ruhsal damar ve dövüş ruhu vardı. Birkaç tane olmasına rağmen hala birkaç tane vardı. Örneğin, Xiao Yueran, Xiao Yuemei, Qin Zhengfeng vb. Büyük Kaynak Derecesi Dövüş Akademilerinin her biri her zaman bu kadar iyi fidanları yakalamayı başarmıştı.

Ancak mistik baskılar konusunda doğal bir yeteneğe sahip bir deha ancak tesadüfen bulunabilirdi.

Gizemli kalıplarla temasa geçmeden önce kimse onlar hakkında hiçbir şey bilmiyordu ve kimin en iyi anlayışa sahip olduğunu bulmanın iyi bir yolu yoktu. Bu nedenle, nadir görülen, tuhaf desenlere sahip dehaları bulmak daha da zordu.

Qin Yun gibi kendi kendini yetiştirmiş bir dahi kesinlikle tuhaf kalıplara sahip dahiler arasında yer alan bir dahiydi.

Pek çok güç onun mistik baskılar konusundaki doğal yeteneğini biliyordu. Ancak Düşmüş Ateş Dövüş Ruhu ile birleşmeyi başaramadığı için herkes onun Ateş Dövüş Ruhu'nun yok edildiğini düşündü ve bu yüzden ona daha fazla dikkat etmedi.

Ve şimdi... Bir depolama ruhu eserini bile geliştirebilirdi!

Qin Yun, düşük dereceli ruh demirini dövme konusunda çok yetenekliydi. Ruh demirini yumuşatmak için canavar tendonları ve canavar derileri ekledi. Bu şekilde kemer hem çok yumuşak hem de çok sert olacaktır.

“Eğer onu geliştirirsem, Void Spirit Stone ile kaynaşmak için canavar tendonlarını ve canavar derilerini kullanacağım. Eğer karışıma düşük dereceli ispirto demiri eklerseniz, bu boşuna bir çaba olacaktır. Aynı zamanda yazmanın zorluğunu ve istikrarını da artıracaktır. ” dedi Zhuo Chuan yandan.

Dövme yaparken Qin Yun şunları söyledi: "Canavar tendonları ve canavar derileri sadece beni desteklemek içindir. Hiçlik Ruh Taşı'nı absorbe etmek için çoğunlukla düşük dereceli ruh demiri kullanacağım!" Hiçlik Ruhu Taşı bir cevherdir ve demir de cevherden gelir. İki özellik aynıdır, bu nedenle demirin Void Spirit Stone'un malzemelerini absorbe etmesi daha kolaydır. ”

“Kıdemli, bir tahminde bulunun. Eğer bir ruh eseri oluşturmak için pirinç tanesi büyüklüğünde bir taş kullansaydım, depolama alanım ne kadar büyük olurdu?

Zhuo Chuan bunu duyduğunda bunun mantıklı olduğunu da hissetti. Bunun nedeni ruh eserlerinin dövülmesi sırasında hiç de karmaşık olmamasıydı. Ne kadar basit olursa olsun, ruh eserlerinin hızlı ve istikrarlı bir şekilde dövülmesini sağlamaları gerekiyordu.

"Bunlar yüksek dereceli uzaysal ruh yazıtları, alanı daha da büyütebilirler..." Zhuo Chuan spekülasyon yapmaya cesaret edemedi ve bir tahminde bulunamayacağından endişelendi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin