Bölüm 56 Kod Adı Ejderha Katlecisi

234 34 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C56

Gizli Ejderha Dövüş Sanatları Yarışmasına anonim olarak katılabilmek, Qin Yun'u gizlice baştan çıkarıyordu. Kaybetse bile iyi olurdu. Bunu sadece eğitim olarak görebilirdi.

Meng Fei Ling gittikten sonra hemen kendisine siyah bir maske yaptı. Onu sürekli başının üzerinde taşıyarak Gizli Ejderha dojosuna doğru yola çıktı!

Qi Desenli Malikanenin doğu tarafındaki Gizli Ejderha Savaş Alanı da çok büyük bir binaydı.

Arenada ondan fazla savaş platformu vardı. Ortadaki ana savaş platformu yaklaşık yüz metre genişliğindeyken, diğer küçük savaş platformları yaklaşık altmış ila yetmiş metre genişliğindeydi.

Qin Yun girdikten sonra kayıt gişesine geldi.

“Kayıt ücreti 100.000 kristal paradır!” Yaşlı bir adam söyledi.

Kayıt ücreti bile o kadar yüksekti ki, bunu ancak prestijli ailelerin çocukları karşılayabilirdi.

Qin Yun katılmak için kaydolup kaydolmaması konusunda tereddüt etti.

Eğer cepheye ulaşamasaydı bu yüzbinler boşa gidecekti.

Gizli Ejderha Sıralamasının zirvesindeki savaşçıların hepsinin yetenekli genç savaşçılar olduğunu ve onları yenmenin son derece zor olduğunu bilmeli.

“Tamam, katılacağım!” Qin Yun bir an düşündü ve kaydolmaya karar verdi.

Kazanamasa bile her türden insanla dövüşebilmek buna değerdi.

“İsimsiz olarak katıldınız, değil mi? Kod adı! Yaşlı adam yüz mor parayı alıp sordu.

"Ejderha avcısı!" Qin Yun hemen böyle bir isim düşündü.

Yaşlı başını salladı. Qin Yun için bir rozet yaptı ve onu kanla bağlamasını sağladı.

Yarışmaya katılabilmek için kimliğini doğrulamak amacıyla rozetini ve kanını kullanması gerekiyordu. Başkalarının kendisiymiş gibi davranmasını istemiyordu.

Qin Yun rozeti aldı ve salonun iç kısmına yöneldi. Dojonun duvarında pek çok ismin yazılı olduğunu gördü. 'Ejderha katletme' sonuncuydu.

Bu duvarda ilk on isim yoktu.

İlk on sıralama, üzerinde ejderha oyulmuş dev bir altın anıttaydı!

Devasa altın anıt orta alanın yakınında bulunuyordu. Uzun ve görkemli duruyordu ve son derece göz alıcıydı. Üzerindeki isimler de altın ışıkla titriyordu.

“İlk 10'a girip giremeyeceğimi merak ediyorum!” Qin Yun aceleyle kuralları anlamaya çalışırken heyecanlandı.

Sıralama 100'ün altında olanlar 20 mücadeleyi atlayabilir.

Yani 1000'inci sıradaki kişi ancak 980'inci sıraya meydan okuyabilir.

100. sıradan 11. sıraya kadar yalnızca beş mücadeleyi atlayabildi ve ilk ona giremedi.

Eğer bir numara olmak istiyorsa ilk 10'daki herkesi yenmesi gerekecekti.

100'ün altında sıralananların, mücadeleyi kabul etmek için iki saat içinde ortaya çıkması gerekecek. Onlara meydan okunduktan sonra altı saatlik bir ateşkes dönemi olacaktı.

On bir ila yüz kişinin bu meydan okumayı kabul etmesi dört saat sürdü ve ateşkes dört saat sürdü.

İlk 10'un altı saat içinde bu meydan okumayı kabul etmesi gerekecek ve ateşkes altı saat süreyle sürdürülecek.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin