Bölüm 75: Mistik Kalp Otu

208 33 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C75

Qin Feng ve Qi Xue'nin bedenleri lavın içinde eridi. Herkes şok oldu!

Yang Shi Yue tarafından durdurulan Liu Ning de şaşkına döndü!

İki seçkin öğrenci aslında gözlerinin önünde ölmüştü!

Biri Cennetsel Qi'nin Prensesi, diğeri ise Cennetsel Qin'in Prensiydi!

Şok olduktan sonra Cennetsel Qin İmparatorluğunun eski yetkilileri keder ve öfkeyle doluydu.

İkinci prens Qin Feng'in çok yüksek bir dövüş yeteneği vardı ama yine de çok gençti. O da böyle ölmüştü!

Qin Feng, imparatoriçenin çok değer verdiği biriydi. Gelecekte veliaht prens Qin Zhengfeng'in yetenekli bir yardımcısı olabilecekti. Ama şimdi… Ancak Qin Yun tarafından öldürüldü.

Eski yetkililer hiçbir şey söyleyemediler çünkü Yang Shiyue ve Duan Gan, Qin Yun'u koruyordu. İkisini de yenmeyi başaramadılar.

Qin Yun bire karşı üçü değiştirdi. Birkaç saniye içinde idmanını bitirmişti!

Onun korkunç gücü bir kez daha tüm seyirciyi sarstı!

Gizli Ejderha Dövüş Alanında kısa bir sessizlikten sonra aniden bir dizi gürleyen ünlem çınladı!

Yalnızca Ye Chenlei hâlâ hayattaydı ama o da sakattı.

Qin Yun'un asıl öfkesi Qi Xue ve Qin Feng'e yönelikti!

Qin Yun'un öfkelenmesinin nedeni ikisiydi. Qi Meili ile nasıl başa çıkacağından bahsederken öldürme niyeti arttı.

Düello platformunun kenarına doğru yürürken Qin Yun'un ifadesi sakindi. Liu Ning'e baktı ve soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Ben kazandım. Anlaşmaya göre bana Dev Ruh Kral Çekiç'in planını vermelisin!"

Yang Shiyue ayrıca tehditkar bir ses tonuyla şunları söyledi: "Acele edin ve planı çıkarın!"

Liu Ning ve diğer öğretmenler hâlâ tepki veremiyordu!

Bunun nedeni Qin Yun'un üçünü yeneceğini asla beklememeleriydi!

Artık Qin Yun sadece üçlüyü yenmekle kalmamıştı, onları ezici bir güçle yenmişti. Qin Feng ve Qi Xue bir lav havuzuna dönüştü!

Mor Altın Ateş Savaşçı Ruhunun gücü dehşet vericiydi. Yaydığı alevler kayaları eritebilir. Eğer kimse bunu kendi gözleriyle görmeseydi, kimse buna inanmazdı.

Liu Ning dişlerini gıcırdattı. Planı teslim etmek istemedi ama Yang Shiyue'nin korkutucu aurasını hissettikten sonra bir parça kağıt alıp teslim etmekten başka seçeneği yoktu.

Qin Yun kağıdı aldı ve açtı. Bunu anlaşılmaz buldu. Bundan sonra bunu Duan Qian'a verdi ve sordu, "Baş Komiser, bana bakıp bunun doğru olup olmadığını görebilir misin?"

Duan Qian onu aldıktan sonra ona bakarken kaşlarını çattı.

Liu Ning ve arkadaşları aceleyle bağırırken son derece endişeliydiler: "Qin Yun, bu Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisinin bir sırrı. Umarım bunu bir sır olarak saklarsın ve kimseye açıklamazsın!”

Qin Yun alaycı bir tavırla şöyle dedi: "Bu bana ait. Seninle ilgisi yok. Daha önce hiçbir konuda anlaşamadık!”

Liu Ning hakkında pek iyi bir izlenimi yoktu. Qi Xue ve Qin Feng'in Mei Lian için doğru olan bir şeyi söyleyebilmesinin Liu Ning ile bir ilgisi olması gerektiğine inanıyordu.

Liu Ning'in ifadesi, gözlerinden bir öfke parıltısı geçerken değişti.

"Bu doğru!" Duan Qian, planı Qin Yun'a iade etti.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin