DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C132“Savaşçı ruhunuzun ölmemiş olması iyi. Kız kardeşim gizliden gizliye senin nişan toplantısına falan katılamayacağından endişeleniyordu!” Xiao Yue Mei ağzındaki meyveyi çiğneyerek konuştu.
"Nedir? Gitmemi mi istiyor? Nedenmiş?" Qin Yun bu durumdan yararlandı ve Xiao Yue Lan'a onun hakkında sorular sordu. Karşısındaki Xiao Yue Mei ile iletişim kurmanın daha kolay olduğunu hissetti.
Xiao Yue Mei, Du Gui tarafından verilen kitabı açtı ve şunları söyleyerek okudu: "Doğru, kendisinin ve Qin Zheng Feng'in nasıl nişanlandığını görmenizi istiyor!"
"Ah!" Qin Yun konuyu takip etmedi. O yürüdü ve kitap okumak için Xiao Yue Mei'nin yanına oturdu.
"Kız kardeşim seninle evlenecekti ama artık Qin Zheng Feng ile evli, üzülmüyor musun?" Xiao Yue Mei, Qin Yun'a gözlerini devirdi ve somurtarak konuştu.
Qin Yun bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Rahatsız olacak ne var?" Kız kardeşin gibi bir kadınla evlenen kişi kendini çok kötü hissedecek! Bence sen daha iyisin. Benimle evlenmeye ne dersin, ben de sana haksızlık etmeyeceğim! ”
Xiao Yue Mei güldü ve şöyle dedi: "Benimle evlenmek mi istiyorsun?"
Konuşması bittikten sonra ayağa kalkıp masaya oturdu. Kollarını göğsünde kavuşturdu ve gülümsedi: "Benimle evlensen bile kendini iyi hissetmeyeceksin!"
"Bence fena değilsin! çok tatlısın, seni gerçekten çimdiklemek istiyorum! " Qin Yun bunu söylerken elini uzattı ama Xiao Yue Mei'nin yeşim benzeri eli tarafından durduruldu.
"Dalga geçmeyi bırak!" Xiao Yue Mei şunları söyledi: "Cidden, kız kardeşimin Qin Zheng Feng ile evlenmesini istiyor musun, istemiyor musun? Kardeşimle aranızdaki evliliğin anneniz tarafından müzakere edildiğini biliyor musunuz? Şimdi Cennetsel Qin İmparatoriçesi tarafından mahvoldu ve Qin Zhengfeng bundan yararlandı! ”
Qin Yun kaşlarını çattı ve başını sallayarak şöyle dedi: "Gerçekten onun Qin Zhengfeng ile evlenmesini istemiyorum!"
“Abla senin güçlü olacağını umduğu için birinciliği sana verdi. Nişanlandıklarında biraz eğlenelim! Xiao Yue Mei gülümsedi ve şöyle dedi: "Görünüşe göre sorun yaratma potansiyeline sahipsin! Geçmişte çok büyük olaylar yaşandı! ”
"Kız kardeşin Qin Zhengfeng ile evlenmek istemiyor mu?" Qin Yun dilini şaklattı. “Eğer evlenmek istemiyorsa yapabileceğim bir şey var mı?” O, Savaşçı Bedeni aleminin sekizinci seviyesinde ve zayıf da değil! ”
Xiao Yue Mei uzun bir iç çekti: "Mavi Ruh Yıldız Sarayına gitmesine rağmen ona Dövüş Dao Aleminden iki yaşlı kadın eşlik etti. Neden biliyor musun? Sırf ona göz kulak olmak ve kaçabileceğinden endişe etmek için! ”
Qin Yun da iç çekti.
“Biz kızların acı bir hayatı var. Dövüş sanatları yeteneğimiz yüksekse aile tarafından hazine gibi satılırız. Kendimizi kontrol edemiyoruz ve gelecekte ben de aynı kaderi paylaşacağım!” Xiao Yue Mei'nin yüzü birkaç elmayı şiddetli bir şekilde ısırırken çaresizlikle doluydu.
"Şimdi koş!" dedi Qin Yun.
“Ben... Nereye gidebilirim? Bu uygulamayla mı saklanıyorsunuz? Seviye atlamanın hiçbir yolu yoktu! “Abla başlangıçta Dövüş Bedeni aleminin dokuzuncu seviyesine ulaştıktan sonra inzivaya çekilip Dövüş Dao Alemine saldırabileceğini düşündü. Ama şimdi yapamıyor." Xiao Yue Mei'nin yüzü endişeyle doluydu, ablası için son derece endişeliydi.
"Cennetsel Qin İmparatorluğu, Xiao Yue Lan'ı Qin Zheng Feng gibi biriyle evlendirmeniz için ne tür koşulları yerine getirmeyi kabul etti?" Qin Yun bunu son derece merak ediyordu çünkü Xiao Yuelan'ın çeşitli yönleri Qin Zhengfeng'inkinden çok daha iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...