Bölüm 145: Denemenin Tamamlanması

204 27 37
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C145
Pubfuture'a göre reklamlar

Vadi Üç Gizemli Akademi'nin öğrencileriyle doluydu. Bu süre zarfında dışarı çıkmaya cesaret edemiyorlardı çünkü bir hayalet canavarla karşılaşırlarsa, temelde ölüme mahkum oluyorlardı.

Elbette Qin Yun'a göre tek bir darbeye dayanamayan sadece birkaç hayalet canavardı. O ve Xiao Yue Mei yüzlercesini öldürmüştü.

Bu süre zarfında Du Gui, Üç Gizemli Akademi öğrencilerine Zihinsel Enerjilerini geliştirme konusunda da rehberlik etmişti.

Qin Yun geri döndüğünde Xie Wufeng'in ruhunu test ettiğini gördü. Aslında Tanrı Yükselen Taşlardan otuz tanesini havaya kaldırabilirdi. Kendisinin çok geliştiği söylenebilir.

O anda tüm öğrenciler Qin Yun ve Xiao Yuemei'nin kaç hayalet canavarı öldürdüğünü son derece merak ediyorlardı.

Üç Mistik Akademinin öğrencileri şeytani canavarlardan aşırı derecede korkuyorlardı. Bu nedenle Qin Yun ve Xiao Yue'nin pek çok şeytani canavarı öldüremeyeceğini tahmin ettiler. Aksi takdirde daha önce geri dönmezlerdi.

"Zaten beş hayalet canavarı öldürecek kadar iyi!"

"Xiao Yue Mei'nin standardı fena değil. Eğer Gökyüzü Kaynak Dövüş Okulunu takip ederse kesinlikle akademide birinci sıraya yerleşecektir."

“Qin Yun'u takip etmek de kötü bir fikir değil. En azından bir saklama bileziği elde etti. Onu ben de istiyorum …"

Herkes Qin Yun'un yumuşak bir şekilde tartışırken Dövüş Sanatları Uygulama Meydanı'na yürüyüşünü izledi.

Xiao Yue Mei ve Qin Yun'un ikisi de siyah tayt giymişlerdi. Giysileri temiz ve düzenliydi. İkisi yaklaştıkça ilişkileri iyileşiyormuş gibi görünüyordu.

Buraya döndükten sonra Xiao Yue Mei'nin güzel yüzü tıpkı bir buz dağı güzelliğine benzeyen soğuk bir kibir belirtisi taşıyordu.

Qin Yun içten bir şekilde sırıttı. Xiao Yue Mei'nin son derece yaramaz, vahşi bir kız olduğunu biliyordu.

Bulut Ejderhası Sıradağlarında, bütün gün olabildiğince canlı bir şekilde gülüyor ve oynuyordu. O küçük ağız ya konuşuyor ya da yemek yiyordu. Şimdiki haliyle karşılaştırıldığında tamamen farklı bir insan gibiydi.

"Ne tesadüf, Ling Xuanxuan Savaş Akademisi'nden insanlar da geri döndü!" Aniden biri konuştu ve herkes vadiye açılan mağara geçidine baktı.

Qin Yun baktı ve son derece perişan altı gencin geri döndüğünü gördü. Vücutlarında çok sayıda kanlı yara vardı ve hepsi perişan görünüyordu.

Ling Xuanxuan Savaş Okulu öğrencileri başlangıçta çok kibirliydi ama artık bunu yapamazlardı. Birkaçı geri döner dönmez yüzleri korkuyla felç olmuş halde yere oturdular.

Karşılaştırıldığında Qin Yun ve Xiao Yue sanki hiçbir şey olmamış gibi temiz görünüyorlardı. Farklılık çok büyüktü.

“Qin Yun ve arkadaşları kesinlikle oynamak için oradalar. Hiçbir hayalet canavarı öldürmediler.”

"Bu doğru. Ling Xuan Wu Akademisi'nin insanları onlardan çoğunu avlamış olmalı."

“Onlar yedi kişi değil mi? Şimdi sadece altıydı, olabilir mi... Biri mi öldü? ”

Üç Mistik Akademinin öğrencileri korkudan titremeden edemediler. Güçlü zihinsel güce sahip bir kişinin bile içeri girmesi durumunda öleceğini söylemeye gerek yok.

Ling Xuan Wu Akademisi Müdür Yardımcısı Du Gui, yaralarını tedavi etmek için çoktan oraya gitmişti. Kaşlarını çattı ve şöyle dedi: "Bu kadar kötü yaralanmamalısın, değil mi? Kaç tane hayalet canavar öldürdünüz? ”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin