DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Binlerce öğrenci şimdiden Sky Lion Salonu'nda toplanmıştı.
Bu kez yeni öğrenciler de geldi.
Qin Yun'u gördüklerinde kıskançlıkla doldular.
Bir yandan beşinci sınıf bir öğrencinin nasıl dövüşeceğini görmeye gelmişlerdi. Öte yandan, Qin Yun'un ne kadar kaybedeceğini görmek istediler!
Geniş salonda dokuz büyük dövüş sahnesi vardı. En az düzinelerce metre genişliğindeydiler ve ortadaki en büyüğü yüz metreden daha genişti.
Süre dolduktan sonra, Qin Yun toplantıya doğru ilerlemeye başladı.
Sekiz gruba ayrılan Heavenly Lion Dövüşçü Buluşmasına toplam 64 kişi katıldı. Final mücadelesi, salonun ortasındaki büyük yarışma sahnesinde yapılacaktı.
Wei Xuankun, Qin Yun'dan uzak değildi. Qin Yun'un başarısızlığına tamamen güveniyormuş gibi orada gururla dururken Qin Yun'a bakmadı bile, onu hiç gözlerine koymadı.
Herkes geldikten sonra Müdür Zhang, kuralları açıklamaya ve ardından onları gruplara ayırmaya başladı.
Qin Yun sekizinci gruba ayrıldı ve Wei Xuankun birinci gruptaydı.
Her gruptan kura çekilecek ve birinciyi belirlemek için eleme turuna katılmak üzere dört grup seçilecekti.
Önce her grupta, sonra diğer gruplarla rekabet halinde.
"Wei Xuankun ekibimde olmadığı sürece çok rahatlayabilirim!" Qin Yun kalabalığa baktı ama Yang Shiyue'yi görmedi. Nereye gittiğini bilmiyordu, bu onu biraz endişelendiriyordu.
Cui Hui'nin Yan Yun gibi narin bir yüzle içeri girdiğini gördü.
"Sekizinci Aşama, Qin Yun, Fang Rugang, hazırlanın!" İri bir adam bağırdı.
Bunu yapan ilk kişi Qin Yun'du. Bu birçok kişinin dikkatini çekti.
Kimse onun hakkında iyimser değildi. O sadece erken dördüncü seviyedeydi, ancak rakibi çoktan beşinci seviyeye adım atmıştı. İçsel qi ve dövüş becerileri açısından kesinlikle dördüncü seviyeden üstündü.
Fang Rugang, lüks mavi ipek giysiler giymiş, uzun ve zayıf bir gençti. İfadesi küçümseme ile doluydu ve Qin Yun'u gözlerine hiç yerleştirmedi.
"Seviye 8 dövüş sahnesi, başla!"
Fang Rugang ileri atılırken hafif adımlar attı. Kalçası Qin Yun'un kafasına doğru süpürürken sıçradı. Yüksek sesle ıslık çalan güçlü bir rüzgar yarattı.
"Düşük dereceli ruh rütbeli bir dövüş sanatı, Çelik Rüzgar Bacak!" Savaş platformunun altında biri şok içinde bağırdı: "Hızlı ve çılgın, bu düşmanla başa çıkmak için bir teknik!"
Qin Yun'un tepkisi son derece hızlıydı çünkü aniden kötü niyetli oldu. Yumruk attı ve bir kaplan kükremesiyle ileri atıldı ve Fang Rugang'ın üzerinden geçen bacağına vurdu.
Spirit Tiger Fist'i kullanıyordu!
Yumruk ve bacak çarpıştı ve şok dalgaları fışkırdı!
Tek ayağı üzerinde ayakta duran Fang Rugang, aldığı ağır darbenin ardından dengesini kaybetti. Tüm vücudu yere düştü!
"Aslında tekme atmak için yumruğunu kullanacak biri var ve hatta o kazandı!"
"Çelik Rüzgar Tekmesi gerçekleştirirken, uyluğu iç Qi ile doludur. Çelik kadar serttir ve ağaçları kolayca yok edebilir. Normal insanlar bununla kafa kafaya yüzleşmeye cesaret edemezdi ama Qin Yun buna cesaret edebilir. Acaba kemikleri kırıldı mı?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...