DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C53Qin Yun, Bambu Ormanı Evinden ayrıldığında Yang Shiyue'ye Harikalar Salonuna gittiğini söyleyen bir not bırakmıştı. Ona endişelenmemesini söyledi.
Harikalar Salonu'ndayken, güzel öğretmeninin geldiğini gördüğünde iki gün boyunca eser dövme işlemiyle oynuyordu.
Yang Shiyue mavi bir elbise giyiyordu. Bu Qin Yun'un daha güzel bulduğu bir elbiseydi.
Qin Yun'un gizli odasını döven eserine girdikten sonra bir ısı dalgası hissetti. Bir metre yüksekliğindeki fırını da gördü.
"Arıtmaya mı başladın?" Yang Shiyue şaşırmıştı.
Eğer Qin Yun bir ruh eseri oluşturabilseydi, diğer güçlerin onun yeteneğiyle sorun yaşaması konusunda endişelenmesine gerek kalmayacaktı.
"Evet ama henüz yeterince usta değilim!" Qin Yun başını salladı. Fırının üzerindeki Simya işaretlerini oymayı ve çekiç dövmeyi yeni bitirmişti.
Yang Shiyue dövme çekicini aldı ve üzerindeki düzgün ve güzel gravürleri gördü. Qin Yun'un ruh çizgilerini yazmadaki ilerlemesi önemli ölçüde arttığından, bunu gizlice kalbinden övdü.
Qin Yun'a bakarken gözleri cesaretle doldu. Gülümseyerek "Aceleye gerek yok" dedi. Bir ruh eserini geliştirmek bir öğrenme süreci gerektirir.”
“Öğretmenim, müdür neden seni arıyor?” Qin Yun, Yang Shi Yue'nin transfer edileceğinden daha çok endişeliydi.
Yang Shiyue çekicini bıraktı, gök gürültüsü tılsımını aldı ve yumuşak bir şekilde şöyle dedi: "Benimle tartışması gereken bazı özel meseleler olduğu için Gökyüzü Kaynak Savaşçı Evi'ne geri dönmemi istiyor. Yaklaşık bir ay sonra döneceğim. Bu ay burada kal. Yan Klanı'ndan herhangi bir hareket olmamasına rağmen bu gelmeyecekleri anlamına gelmiyor.
Qin Yun fırına bir metal parçası attı. Endişeli bir ifadeyle, “Hocam bu dönemi benimle geçirmelisiniz!” dedi.
Yang Shiyue tatlı bir şekilde gülümsedi ve şöyle dedi: “Biliyorum! Sana öğretmeye devam etmemi kimse engelleyemez. Ah doğru, uygulamanız çok hızlı yükseldi, eğer bu zaman dilimini istikrarınızı pekiştirmek için kullanırsanız en iyisi olur. Bu süre zarfında, arıtmayı dikkatli bir şekilde çalışmalı ve Kalp Sutrasını geliştirmeye başlamadan önce benim geri dönmemi beklemelisiniz! ”
Kalp Sutrasını geliştirmek kolay değildi. Birçok kişi uzun süredir burada mahsur kalmıştı. En az bir iki yıl, hatta on yıldan fazla burada sıkışıp kalmak mümkündü.
Yang Shiyue, aceleyle Salondan ayrılmadan önce Qin Yun'a birkaç şeyi hatırlattı.
Qin Yun yalnızca eser dövmeyi öğrenmek ve gücünü artırmak için çok çalışabilirdi. Gelecekte bu güzel ve biraz depresif öğretmene yardım edebilecekti.
Ateşin iç gücünü ellerine aktardı ve onları kırmızıya çevirdi. Çıplak ellerini kullanarak fırından birkaç kızgın demir parçasını çıkardı ve sonra bunları birbirine katladı. Daha sonra iki elini birbirine sıkıştırmak için kullandı.
Ruh Demiri'ni dövmek için en temel metalleri kullanmak ve ardından Hayalet Başlı Kılıç'ı dövmek istiyordu.
Qin Yun'un dövme sürecinin çok düzgün olduğu söylenebilir. Bunun temel nedeni, Salınımların patlayıcı etkisini kullanarak yarı çabayla iki kat sonuç elde etmesine olanak tanıyan Salınımlı Dövüş Ruhu'ydu.
Dahası, dövme çekiçlerinin üzerindeki simya işaretleri yüksek dereceli ruh işaretleriydi. Ruh işaretlerine içsel gücü aşıladıktan sonra, dövme çekiçleri tuhaf ve kavurucu bir enerji açığa çıkararak sıradan demiri ruh demirine dönüştürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...