Bölüm 66: Dalganın Gazabı

238 35 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C66

Qin Yun canavar derisi ruhu tılsımını çok başarılı bir şekilde üretti. Kağıttan tılsım yapmaktan biraz daha uzundu ama canavar derisi tılsımın gücü kağıttan tılsımlardan çok daha güçlüydü.

Canavar derilerinin üzerlerine oyulmadan önce işlenmesi gerekiyordu. Bunların hepsi Yang Shiyue tarafından yapıldı. Canavar derileriyle başa çıkmak için 9. Dövüş Bedeni Seviyesi iç gücünü kullandı ve etkisi en iyisiydi.

"Öğretmenim, Xiao Yue Mei'nin Savaşçı Ruhu nedir?" Xiao Yue Mei büyük bir tehditti. Biraz anlayabilseydi az çok faydası olurdu.

“Bu iki kız kardeşin dövüşçü ruhları çok gizemli. Ebeveynlerinin bile bunu bilmediği söyleniyor! Yang Shiyue başını salladı ve şöyle dedi: "Eğer kendimi ifşa etmezsem, dövüş ruhumu bilmeyen birçok insan var."

Qin Yun'un Salınımlı Savaşçı Ruhu da gizlenmişti. Diğer insanlar kendi savaşçı ruhunun onları bir savaşta şaşırtabileceğini bilmiyorlardı.

"Xiao Yue Mei'nin yeteneği de dehşet verici, neden Siyah Seviye Savaşçı Evi tarafından seçilmedi?" Qin Yun bu konuda son derece şaşkındı.

Yang Shiyue, Qin Yun'a bir yığın canavar derisini uzattı ve usulca iç çekti. “Black Level Dövüş Sanatları Akademisi tarafından doğrudan seçildi ve akademinin koşullarını kabul etmesi gerekiyor. Belki de bu koşulları kabul etmek istemiyordur.”

Qin Yun aniden Yang Shiyue'nin bu koşullar nedeniyle kısıtlanmış olabileceğini tahmin etti. Aksi takdirde Hua Ling Wu Akademisine öğretmen olmak için gelmezdi.

Alçak bir sesle sordu: "Öğretmenim, Tianxuan Dövüş Sanatları Okulu, dövüşçü ruhunuzu bu kadar çok insanın önünde açığa çıkardığınız için sizi azarladı mı?"

Yang Shiyue çapkın bir şekilde saçını okşadı, gülümsedi ve şöyle dedi: “Bana sadece birkaç kelime söylendi, evde yapacak başka işlerim var! Tılsımları dikkatlice dövün, artık sormayın! ”

Qin Yun, Yang Shi Yue'nin ona karşı çok iyi olduğunu biliyordu. Bu nedenle korkunç bir durumla karşı karşıya kalacağından son derece endişeliydi.

Bu nedenle yapabileceği tek şey, gücünü olabildiğince hızlı bir şekilde artırmak için çok çalışmaktı!

Qin Yun iki saat içinde dört tılsım yaptı ve yirmi saat boyunca aralıksız çalıştı. Dört saat dinlendi ve üç gün bu şekilde devam etti. Toplamda yüzden fazla Ateş Tılsımı ve Yıldırım Tılsımı üretti; hepsi canavar derisinden yapılmıştı.

Daha sonra bir yıldırım bilekliği geliştirdi. Bu şey çok güçlüydü, Qin Zhengfeng'in kollarından birini yaralayabilirdi.

Yang Shiyue yıldırım bilekliğini aldı, gülümsedi ve şöyle dedi: "Biraz içsel güç biriktirmene yardım edeceğim, benim içsel gücüm daha güçlü!"

Qin Yun bunu duyduğunda gülümseyerek başını salladı.

Diğer yıldırım bilekliğini de ona uzattı.

Maç sırasında bu eşyaları kısıtlamaya ihtiyaç duymadıkları için mümkün olduğu kadar çok eşya kuşanmaya çalışmalılar.

Sonunda canavar derisinden bir takım elbise bile yaptı ve üzerlerine hafif desenler kazıdı.

Işık yazıtları, yaralanmaları tedavi edebilen ve zehirleri zehirlerden arındırabilen bir tür ruh yazıtıydı. Bunlar simya yazıtları kadar nadir ve değerliydi, aynı zamanda da çok karmaşıktı. Bunlara ancak yakın zamanda hakim olmuştu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin