Bölüm 16 Mülkiyet

311 43 4
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

"Sözümü tutacağım!" Ye Weixuan, Qin Yun'un aynı fikirde olduğunu görünce çok sevindi.

Ailesinin Thunder Fist'ine çok güveniyordu. Ne de olsa bu bir Ruh Seviyesi Dövüş Yeteneğiydi, o halde nasıl kendine güvenmezdi?

Sahnenin altındaki yaşlı bir adam, "9. Sınıf ve 11. Sınıf, başlayın!" diye bağırdı.

Yaşlı adamın sesi kesildiği an, Qin Yun ve Ye Weixuan büyük bir hızla birbirlerine saldırdılar. İkisi de yumruklarının gücünü artırmak için sprintlerinden gelen ivmeyi kullanıyorlardı.

Düello platformunu izlerken herkes nefesini tuttu. Qin Yun ve Ye Weixuan birinci sınıf öğrencileriydi ama düellolar çok heyecan vericiydi!

Şok edici olan şey, Ye Weixuan'ın dışarı fırlayan damarlarla dolu sağ yumruğunun aniden gök gürültüsüyle dolup çatırtı sesi çıkarmasıydı.

Bir bakışta, şimşeğin iç Qi'sinin son derece güçlü olduğu söylenebilir. Thundershock Fist'i geliştirmek zaten belirli bir seviyeye ulaşmıştı.

Qin Yun ve Ye Weixuan aynı anda hücum edip kükrediler. İkisi de yumruklarıyla vurdu.

İki yumruk çarpıştığında, Ye Weixuan'ın yumruğu şimşek çaktı. Qin Yun'un yumruğuna gelince, soluk altın bir alev fışkırdı!

Alevler dalgalandı ve Qin Yun'un yumruğunu yaktı!

İç Qi'den oluşan bir alevdi!

Düello platformunun altındaki insanlar, Qin Yun'un alevlerle saldırdığını görünce paniğe kapıldılar!

Bu kadar güçlü bir alev üretebilmek, içsel Qi'nin Dövüş Ruhu aracılığıyla salınması anlamına geliyordu.

Alevlerden, Qin Yun'un içsel güç geliştirme yöntemini İlk Aşamaya kadar geliştirdiği görülebiliyordu!

Qin Yun'un iç Qi'si, Ye Weixuan'ın şimşekten oluşan zayıf iç Qi'sini çok aştı!

Ye Weixuan, kavurucu bir hava dalgasıyla sarıldı. Qin Yun'un iç enerjisinin son derece güçlü olduğunu biliyordu ama kalbindeki korkuya rağmen artık çok geçti.

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!

İki yumruk sonunda buluştu. Işık patlarken alevler her yöne uçtu!

Ye Weixuan sefil bir şekilde çığlık attı. Tüm vücudu alevler içindeydi. Güçlü bir güç tarafından sahneden fırlatıldı ve yere düştü!

Bir öğretmen alevleri söndürmek için ileri atıldı!

Ye Weixuan'ın kolu kömürleşmişti ve kömürleşmiş bir koku vardı. Sakat olarak kabul edilebilir. Kıymetli haplar kullanılmadıkça tedavisi zor olurdu.

Ye Weixuan'ın sefil görünümünü gördüklerinde herkes şok oldu. Bu çürümüş sokakta Spirit Tiger Fist'e yenildiklerine inanamadılar!

Qin Yun, Kara Yang Sanatını dün Yang Shiyue'den almıştı ve onu bir gecede İlk Aşamaya kadar geliştirmişti. Henüz bir usta olmadan, içsel qi ve Dövüş Ruhu mükemmel bir şekilde birleşti ve güçlü bir alev çıkardı.

Böyle bir algı, dövüş sanatları dehası olarak da adlandırılabilir!

Qin Yun'un cennete nasıl meydan okuduğunu görünce ünlü mezheplerden birçok öğrenci gözlerinin kıskançlıktan kırmızıya döndüğünü hissetti!

"Dokuzuncu sınıftan Qin Yun kazandı!" Yaşlı, birçok birinci sınıf öğrencisi savaşına başkanlık etmişti ve onu en çok Qin Yun şok etmişti. Tek bir ruh damarına sahip olmadığı gerçeği olmasaydı, kesinlikle sınırsız bir geleceği olan mutlak bir dahi olurdu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin