Bölüm 164: Dokuz Yin Ruhu

177 29 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C164
Pubfuture'a göre reklamlar

Tutma bileziğini aldıktan sonra Meng Fei Ling son derece mutluydu. Qin Yun'a teşekkür ederken şefkatle gülümsedi. Qi mei lian burada olmasaydı Qin Yun'la daha da yakın davranabilirdi.

O sordu: "Küçük Yun, İç Yuan'ın gitmiş olsa da şu anki özgür ve rahat görünümüne bakılırsa iyi olmalısın, değil mi?"

Qin Yun gülümseyerek şunları söyledi: "Kardeş Fei Ling'in görme yeteneği iyidir. Ben iyiyim, rahat ol! Gelip benimle oturmak ister misin?"

“Gitmeyeceğim. Hala yapacak çok işim var! Küçük Mei Lian yeni döndü, o yüzden özgür olmalı.”

Meng Fei Ling bir kart çıkardı ve Qin Yun'a uzattı. “Bu kartın içinde iki yüz bin kristal para var. Önce onu al. Gelecekte daha fazla kristal para kazandıktan sonra sana daha fazlasını vereceğim.”

Qin Yun muzip bir gülümseme sergileyerek bunu geri çekmedi. Kıkırdayarak şöyle dedi: "Rahibe Fei Ling, bana vücudunla borcunu ödeyeceğini söylememiş miydin? Şimdi bana kristal para ödüyorsun, bu biraz fazla uzak değil mi?”

Meng Fei Ling somurttu ve azarladı, "Seni küçük serseri... Ne zaman bu kadar kötü oldun? Tamam, gelecekte sana kendi vücudumla borcumu ödeyeceğim. Beni çok bekletme!”

Dudaklarını yavaşça yaladı ve son derece baştan çıkarıcı görünüyordu. Qin Yun'un yüzüne dokundu ve kristal kartı onun eline koydu. Bir kıkırdamayla uçup gitti.

Qi Meilan hafifçe gülümsedi ve şöyle dedi: "Kardeş Yun, Rahibe Fei Ling sana çok iyi davranıyor. Yıldız Xuan Wu Akademisindeki birçok çocuğa onun tarafından çok kötü davranıldı. Bu nedenle burada kimse bana zorbalık yapmaya cesaret edemez.”

Qin Yun onun ince belini kucakladı ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Seni bir yere oturtayım!"

Kendini kaldırmak için zihinsel gücünü kullandı ve Qi Meilan kollarındayken bile kolayca uçabiliyordu. Manevi gücünün tükendiğini hiç hissetmiyordu.

Eğer bu daha önce olsaydı, bunu yapmak zor olurdu. Kılıcına binen Xiao Yue Mei gibi manevi bir hazine kullanmadıkları sürece. Ancak bu onun [İlahi İmparatorluk Tekniği]'ni Küçük Başarı Aşamasına kadar geliştirmesini gerektiriyordu.

Kısa süre sonra Qin Yun, Qi Mei Lian'ı yerden üç yüz metreden yüksek bir ağaç kovuğuna getirdi.

Qi Meilan girmedi. Bunun yerine ağacın girişine oturdu ve Yıldız Xuan Wu Akademisinin güzel manzarasını izledi. Bu sevimli iri gözler, ışıkla titreşirken, önlerindeki güzel manzaranın keyfini doyasıya çıkarırken, gözlerini kırpmak bile istemiyorlardı.

Qin Yun onun yanına oturdu. Onun masum ve tatlı gülümsemesine baktığında kendini mutlu hissetti. Sanki tasasız çocukluğuna geri dönmüştü.

“Gençken Kardeş Yun da beni ağaçlara tırmanmaya götürdü. Şimdi bana yetiştirdiğin ağaç daha uzun ve daha büyük, bu da Kardeş Yun'un güçlendiği anlamına geliyor." Qi Mei Lian'ın yüzünün her yerine mutlu bir gülümseme yayıldı.

Qin Yun aniden bir şey düşündü ve sordu, "Küçük Mei Lian, Ölümsüz Mezarlık Diyagramını biliyor musun?"

Bunu duyan Qi Mei Lian hemen başını salladı. Daha sonra gözlerini açtı ve kapattı. Uzun kirpikleri birkaç kez titredi ve avucunda beyaz bir ışık belirdi. Avucunun içinden yavaşça bir mendil çıktı.

Ciddi bir tavırla şöyle dedi: “Bu Ölümsüz Mezarlık Diyagramı. Annem Kardeş Yun'un annesinde bir tane olduğunu, Kardeş Yue Lan ve Kız Kardeş Yue Mei'nin annesinde bir tane daha olduğunu söyledi."

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin