Bölüm 13 Dokuz Yang Ruhu

320 43 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

"Şu anda, gizemli kalıpları yalnızca kendi başıma çözebiliyorum. Başkalarına söyleyemem!” Qin Yun, Dokuz Yang Ruhunu bir kez daha dikkatle gözlemledi. "Dokuz Yang Ruhu için dokuz inci var. Psikolojim yeterince güçlü değil, bu yüzden şimdilik sadece ilk inciyi açabilirim!”

Açması en kolay boncuk, pek çok gizemli desene sahip olacaktır. Açması daha da zor olan diğer sekiz boncuk aslında daha iyi bir şeye sahip olabilir!

Bu, Qin Yun'u hızla güçlenmeye heveslendirdi. Diğer sekiz inciyi açtı.

"Şimdi [Siyah Yang Sanatını] geliştirmeye başlayacağım! Bir an önce güçlenmem gerekiyor!” Qin Yun, Yang Shiyue'nin ona verdiği 'Kara Yang Mantra'yı ezberlemeye başladı.

Manevi gücünü geliştirdiği için, hafızası çok gelişmişti ve kısa sürede her şeyi ezberleyebilirdi.

Black Yang Art'ın bu kitabında Yang Shiyue'nin ayrıntılı bir açıklaması vardı. Qin Yun, bu yetiştirme tekniğini anlayabilmek ve anlayabilmek için onu da ezberledi.

Ezberledikten sonra, zihnindeki mantraya göre içsel Qi'sini ritmik bir şekilde dolaştırmaya başladı. İç Qi'nin güçlüden zayıfa, hızlıdan yavaşa tüm vücudunda akmasına izin verdi ve zaman zaman durdu...

İçsel güç gelişiminin ilk aşamalarında eğitim alırken, ana nokta içsel gücü çekmek ve içsel gücün bir kalp gibi atmasını sağlamaktı, bu da içsel güç geliştirme yönteminin başlangıç seviyesine kadar uygulanacağı anlamına geliyordu.

İç enerji sıçradıktan sonra, vücuttaki iç Qi'yi hızlı bir hızda dolaşmaya iterdi. O zaman içsel Qi'yi arıtabilir ve onu daha da güçlü hale getirebilirdi.

Yang Shi Yue, kişinin temel enerjisinin yenilmesinin en az on gün alacağını ve hatta bazı insanların buna ulaşması için iki ila üç aya ihtiyacı olacağını söylemişti.

Ancak gece geç saatlere kadar Qin Yun, Xuan Yang Taktiğini geliştirdi ve aniden dantian zonklamasında temel enerjiyi hissetti!

Nedenini bilmiyordu ama [Kara Yang Sanatına] göre uygulama yapmaya başladığı an, iç enerjisi farkında olmadan zonklamaya başladı.

Şoktan kurtulduktan sonra, içinde nabzı atan içsel gücü dikkatlice hissetmeye başladı...

Kısa süre sonra Qin Yun, içsel elemental enerjisinin her vuruşunda, içsel Qi'sinin şiddetli bir şekilde fışkırdığını keşfetti. Vücudunda hızla dolaşırken iç Qi'yi meridyenlerinden itti. Elemental enerji küçülürken, büyük miktarda Dokuz Yang enerjisini de bedene çekerdi.

Dokuz Yang Enerjisi vücuduna girdi ve vücudunda hızla aktı. Yavaş yavaş iç yuan'a yoğunlaştı.

Birkaç saat sonra, Qin Yun'un vücudu bir Qi sisi ile kaplandı. Çevreleyen dokuz güneşin ruhani enerjisi sürekli olarak vücuduna girdi. Kabaran bir dalga gibi, iç Qi etini beslerken vücudunda yükseldi.

Ne kadar içsel Qi emerse, Qi'yi o kadar fazla depolayabilirdi.

"Yüksek dereceli bir içsel gelişim tekniği zaten bu kadar güçlüdür. Dokuz Yang İlahi Ruhumla birleşen üstün bir teknik olsaydı, cennete meydan okur muydu?" Qin Yun yumruğunu sıktı. "Yalnızca daha iyi bir gelişim tekniği, Dokuz Yang İlahi Ruhu ve mor altın dövüşçü ruhunu iyi bir şekilde kullanabilir."

Dövüş Ruhları, İç Yuan'da bulunuyordu. İç Yuan ne kadar güçlüyse, Dövüş Ruhları da o kadar güçlü ve İç Qi de o kadar güçlü. Üçü birlikte çalıştı ve birbirini tamamladı!

Qin Yun, güçlü bir iç temel enerjiyi geliştirmek için mor altın ateş savaşçı ruhunu kullandı.

Pubfuture Reklamları
… ….

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin