Bölüm 21: Hız Yarışması

284 38 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Yang Shiyue, Qin Yun'u kenara çekti ve Yan Yun ile tartışmaya devam etmesine izin vermedi. Bir Büyük Usta Qing Wen'i gücendirmek mantıklı bir şey değildi.

Qin Yun, birçok kişinin bu gururlu ve kaba kızı pohpohlamak için Yan Yun'un yanına geldiğini gördü. Bir Yazıt Ustası statüsünün ne kadar onurlu olduğunu anlamıştı.

Yan Yun son derece nefret dolu görünse de, herkes tiksintilerini bastırıyor ve ona iyilik yapmak için onu göklere çıkarıyordu.

Qin Yun, Dokuz Yang İlahi Ruh'un ilk topundan elde ettiği garip kalıpları aniden düşünürken bundan etkilenmişti. Ustalaşıp bunları kullanırsa, Yazıt Ustası da olabilir!

Yang Shiyue, Qin Yun için endişeleniyordu. Yan Yun'un dikkati dağılacağından, "Qin Yun, fazla düşünme" dedi. Öğlen saatlerinde kayıtlar askıya alınacak ve değerlendirme başlayacaktır. Sadece iki rakibiniz var, bu yüzden sadece performansınızı korumanız gerekiyor! "

Qin Yun başını sallayarak, "Değerlendirmeyi kesinlikle geçeceğim. Öğretmen Yang'ın beklentilerini kesinlikle hayal kırıklığına uğratmayacağım!"

Aniden bir gümbürtü duyuldu.

Skylion Sarayı'nın girişinde, uzun boylu, zayıf, yakışıklı bir adam, sanki ayı çevreleyen bir yıldızmış gibi bir grup insanla içeri girdi.

Yüzünde bir gülümseme vardı ama kaşları kalkıktı. Gözlerindeki kibir hiç gizlenmiyordu ve kıçını öpmeye gidenler onun kibrini hiç umursamıyorlardı.

Qin Yun, Yan Yun ve ekibin koşarak geldiğini gördüğünde, kişinin Usta Wei'nin oğlu Wei Xuankun olduğunu biliyordu!

Wei Xuankong'u görünce dudaklarını hafifçe kıvırdı ve alçak bir sesle, "On yedi ya da on sekiz yaşlarında görünüyor, değil mi? Ancak, Dövüş Bedeni aleminin sadece beşinci seviyesinde! "

On altı yaşındaki Xiao Yueran ile karşılaştırıldığında, fark çok fazlaydı.

Yang Shiyue, Xiao Yuelan'ı hedefi olarak kullanmak istediğini de söyleyebilirdi ve bu hedef son derece yüksekti.

Yan Yun, Wei Xuankun'a bir şeyler söylemiş gibiydi. Baktığında kibirli gözleri, sanki Qin Yun'u uyarıyormuş gibi kin ve aşağılamayla doluydu!

... ....

Öğle vakti, Sky Lion Hall'daki zil çaldı. Dean Zhang, kaydın sona erdiğini duyurdu. Dövüş Bedeni bölge incelemesinin dördüncü seviyesi başlamak üzereydi!

Kişi ancak sınavı geçerek dövüş sanatlarının bir sonraki aşamasına geçebilirdi.

Heavenly Lion Dövüşçü Buluşması'na katılmak için gelen dördüncü seviye dövüş beden öğrencilerinden sadece Qin Yun, Yan Yun ve Yuan Yanying kaldı. Hepsi salonun önündeydi, değerlendirmeye başlamak için hazırlanıyorlardı.

"Toplam iki tur var. İlk tur hız testidir. On eğitimli leoparı savaş platformuna salacağız ve boyunlarında tahta bir tabela asılı olacak. "

"Üçünüz leopara saldıramazsınız, birbirinizle savaşamazsınız, bu yüzden leopara yetişmek ve boynundaki tahta tabeladan inmek için sadece hızınıza güvenebilirsiniz. En çok tahta tableti alan kişi ilk turu geçebilecek. Diğerlerine gelince, onlar elenecek. "

"Lütfen biraz hazırlık yapın ve değerlendirmeye başlayın."

Müdür Zhang, kurallarla ilgili konuşmayı bitirdikten sonra elini mesafeye doğru salladı.

Kısa bir süre sonra, on iriyarı adam, her biri özel eğitim görmüş vahşi bir leopara önderlik etti.

Leoparlar daha hızlı olmak için eğitilirler ama insanlara zarar vermezler. Onları yaralamasaydı boyunlarındaki tahta levhayı çıkarması zor olacaktı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin