DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C63Qin Yun yedinci sıraya ulaştıktan sonra hemen altıncı olan Qin Feng'e meydan okudu. Ancak Qin Feng bu meydan okumayı hemen kabul etmedi.
Ve dördüncü sıradaki Meng Fei Ling de üçüncü sıradaki Ye Chanlei'ye meydan okuyacaktı.
1 numara olan ana savaş platformunun etrafı birçok insan tarafından kuşatılmıştı çünkü bu, Ye Chanlei ve Meng Fei Ling arasındaki dövüş olacaktı!
Meng Fei Ling'in ifadesi yavaşça dövüş sahnesine inerken soğuktu.
Beyaz bir elbise giyiyordu, elinde siyah bir kırbaç vardı. Orada cesurca durdu. İlk başta gözleri çapkınlıkla doluydu ama Ye Chen'i görünce bir kartalınki kadar keskinleşti!
Onun dövüş ruhu, Ye Chenlei'nin Altın Yıldırım Baltasından bir derece daha yüksek olan Platin Kartal'dı. Ye Chenlei'ye meydan okumaya cesaret etmesinin nedeni de buydu.
Ye Chen'in elinde kocaman bir altın balta vardı. Vücudunun üst kısmı çıplaktı ve kasları patlayıcı güçle doluydu. Çok korkunçtu.
Qin Yun da ona ciddi bir şekilde bakıyordu. Meng Fei Ling'in ne kadar güçlü olduğunu görmek istedi.
“Cadı, Yıldırım Kurt Canavarını Ye Klanımızdan çaldın ve öldürdün. Bunu bilmediğimizi düşünmeyin. Bugün bunun bedelini ödemenize izin vereceğiz." Ye Chenlei kükredi, sesi gök gürültüsü gibiydi.
Qin Yun, Meng Fei Ling ile tanıştığında onun baş adamlarının şeytani canavarları öldürdüğünü gördüğünü hemen hatırladı. Ye ailesinin evcil hayvanıydı.
Ye Chenlei neredeyse iki metre boyundaydı. Kocaman bir vücudu ve güçlü kasları vardı. Bütün vücudu yanıp sönen elektrikle kaplanmıştı. Elindeki devasa balta altın renkli elektrik kıvılcımlarıyla patladı.
Kükredikten sonra devasa baltasını salladı ve çılgın bir boğa gibi Meng Fei Ling'e saldırdı.
Ye Chenlei büyük olmasına rağmen hiç de yavaş değildi. Aslında Lin Yang'dan biraz daha hızlıydı.
Qing Gong'unu gerçekleştirdi ve ayak hareketleri daha da çevik hale geldi.
Şua şua şua!
Ye Chen, Meng Fei Ling'e yaklaşamadan, Ye Chen elindeki devasa baltayı birkaç kez kesti ve birkaç güç akışı serbest bıraktı. Altın rengi şimşek bir ağ gibi yayılarak geniş bir alanı kapladı.
Meng Fei Ling anında 20 metreden fazla havaya sıçradı!
Ye Chenlei'nin saldırısından kurtulduktan sonra elindeki uzun kırbacını savurdu. "Baba!" Uzun kırbacın içindeki içsel güç Ye Chenlei'nin vücuduna indi ve onun öfkeyle kükremesine neden oldu.
Tıpkı bir kuş gibi çevik bir şekilde gökyüzünde uçtu. Bu birçok insanı kıskandırdı.
Kartal Dövüş Ruhu'na sahipti ve özel qinggong'u sayesinde erkenden uçabiliyordu. Aksi takdirde, vücudunu havaya kaldırmak için güçlü bir iç kuvvet kullanabilmesi için Savaşçı Bedeninin sekizinci veya dokuzuncu seviyesinde olması gerekirdi.
Ye Chenlei'nin savunması çok güçlüydü, saldırıları şiddetliydi ve hızı yavaş değildi. Ancak uçabilen biriyle tanışmıştı. Yerde uçabilen birine vurmak onun için zordu, bu yüzden sadece gözleri açık bir şekilde izleyebiliyordu!
Meng Fei Ling, Platin dereceli bir dövüş ruhuydu ve yoğunlaştırdığı içsel güç çok güçlüydü. Saldırısı da oldukça çevikti. Kırbacıyla havaya saldırırken Ye Chen hazırlıksız yakalandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...