Bölüm 11: Gizemli Dövüş Ruhları

342 43 3
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI KRAL
C11

Ye Weixuan içten içe mutsuzdu ve şöyle düşünüyordu: Bir çöpün ne tür bir dövüş ruhu olabilir?

Herkes, Qin Yun'un en fazla berbat bir sokaktan gelen Elemental Dövüş Ruhu olduğunu hissetti. Dört gözle bekleyecek bir şey yoktu.

Elemental Dövüş Ruhu dışında Silah Dövüş Ruhu, Kılıç, Mızrak, Çekiç, Balta ve Canavar Dövüş Ruhu da vardı. Bu iki tür dövüş ruhu oldukça nadirdi.

Ek olarak, Efsanevi Dövüş Ruhları olarak bilinen bazı nadir Dövüş Ruhları da vardı. Örneğin, Uzamsal Savaşçı Ruhu, Zamanlı Savaşçı Ruhu, Yaşam Savaşçısı Ruhu, Başkalaşım Dövüşçü Ruhu ve benzerlerinin hepsi çok güçlü Dövüşçü Ruhlarıydı.

Yang Shiyue'nin seçtiği öğrencilerin hepsinin Elemental Dövüş Ruhları olduğu açıktı.

"Dört gözle bekleyecek bir şeyim yok." Qin Yun hafifçe gülümsedi ve diğerlerine aldırış etmedi.

Yang Shiyue şunları söyledi: "Normal koşullar altında, İlk Güneş Ruhani Nabzına sahip kişiler, dövüş yolunu geliştirmekten vazgeçerdi. Çok çetin olduğu için içsel gücü yoğunlaştırmak zordu. Ancak Dövüşçü Ruhunu ancak içsel qi'sini yoğunlaştırarak uyandırabilirdi. Bu nedenle, Tek Yang'ın ruhsal damarına sahip olan insanlar, Savaşçı Ruhlarını uyandırma standardına nadiren ulaşırlar. ”

"Bir kişinin dövüş ruhu uyandıktan sonra rütbesinin çok yüksek olacağını söyleyen eski bir kitap var. En azından Platin dereceli olacaklar!”

Şimdi herkes Yang Shiyue'nin bunu neden dört gözle beklediğini anlamıştı. Bunun nedeni, Qin Yun'un çok nadir bir durum olmasıydı. Bunun doğru olup olmadığını kendi gözleriyle görmek istedi.

Qin Yun, Yang Shiyue'nin büyüleyici ve güzel gözlerine baktı ve içlerinde bir miktar fanatizm gördü. Kendi kendine, "Öğretmen Yang bir şey çalışıyor olabilir mi?" diye düşündü.

Yang Shiyue gibi yüksek standartlara sahip biri muhtemelen buraya dövüş ruhlarını çalışmak adına öğretmen olmak için gelmiştir.

Qin Yun ayrıca onun savaşçı ruhunu bekliyordu ve "Umarım kayıtlar doğrudur!" dedi.

Tam uzanıp Ruh Pagodasına dokunacakken, dışarıdan aniden yüksek bir "patlama" geldi ve herkesin kulak zarlarının çınlamasına neden oldu.

"Bu tür bir aktivite... Efsanevi bir dövüş ruhu olabilir mi? Dövüş ruhu uyandığında çok güçlü bir ses dalgası çıkardı. Ses Dalgası Dövüş Ruhu olması çok muhtemel! Yang Shiyue sınıftan hızla çıkarken yüzü şokla doldu.

Yandaki sınıftandı!

Efsanevi dövüş ruhu aslında yan sınıfta ortaya çıktı!

Herkes de aceleyle dışarı fırladı. Bu nadiren görülen bir şeydi. Bir göz atmaya gitseler ileride kendileriyle övünebilirlerdi.

Sadece Qin Yun hala sınıftaydı. Elleri çoktan kuleye dokunmuştu!

Spirit Pagodası aniden hafifçe sallanmaya başladı ve küçük pencereden alevler fışkırmaya başladı.

"Neler oluyor? Bu ateş ve titreşim mi? Alev bir ateş savaşçısı ruhuydu! Diğeri Swing Martial Spirit mi? Bu aynı zamanda efsanevi bir dövüş ruhu mu? ”

Qin Yun şok dalgasının ve ateş enerjisinin vücuduna girdiğini hissettiğinde paniğe kapıldı.

İki enerji, iki yarı saydam alev gibi onun dantianına girdi. Bunlar yeni uyanmış bebek dövüş ruhlarıydı!

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin