DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C194
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun'un gözleri Xiao Yuelan'a bakarken sertti ve şöyle dedi: "Prenses Yuelan endişelenmeyin. Senden sadece geçici olarak boşanıyorum. Madem benimsin, her zaman benim olacaksın!”
(TL NOTU: ve bununla yazar şimdiye kadarki tüm MC karakter ilerlemesini mahvetti……)
Xiao Yuelan gözlerini kapattı çünkü Qin Yun'un kesinlikle Qin Zhengfeng'in söylediği gibi yapacağını çok iyi biliyordu. Eğer o olsaydı, ancak aynısını yapabilirdi!
Hafifçe şöyle dedi: "Sonsuza kadar senin karın olacağım!"
Qin Yun bir kağıt parçası çıkardı ve derin bir nefes aldı.
İmparatoriçe Ye'nin yardımıyla Qin Zheng Feng gurur dolu bir yüzle ayağa kalktı, "Hahaha!!! Qin Yun, peki ya Cennetsel Aslan Totem mirasına sahipsen? Peki ya Zihinsel Enerjiniz güçlüyse? Sonuçta hala benim insafımdasın! Kendini beğenmiş olma, yakında benden daha işe yaramaz hale geleceksin ve ben de senin Cennetsel Aslan'ın kolunu alacağım. Hahaha!!”
Qin Zheng Feng gülerken aniden korkunç bir aura yükseldi!
Büyük salondaki Dövüş Dao Bölgesi uzmanları anında şok oldu!
Korkunç aura ortaya çıktıktan sonra aniden altın bir ışık fırladı ve Qin Zhengfeng'in vücudunu delerek onu bir sütuna sabitledi.
Qin Zhengfeng altın bir mızrakla yere çivilendi. Ölmedi ama hâlâ acıyla mücadele ediyordu!
Salondaki Dövüş Dao Bölgesi yetişimcileri bu aurayı hissettiklerinde ve bu altın ejderha mızrağını gördüklerinde hepsinin yüzleri korkudan soldu!
“Ejderha Kral Mızrağı!” İlk bağıran İmparator Tian Qi oldu.
"Bu, Tian Qin'in mirası olan Xuan eseri, Ejderha Kral Mızrağı!" Zhuo Chuan da yüksek sesle bağırdı.
"Kim o?" Etrafına bakarken İmparatoriçe Ye'nin titreyen sesi korkuyla doluydu.
"Benim!" Bu, Tian Qin İmparatoru Qin Long'un sesiydi.
Bu derin sesi duyan Tian Qin'in yaşlı memurunun yüzü kül rengine döndü, yaşlı vücudu şiddetli bir şekilde titriyordu.
Kırmızı pelerin giyen, altın zırhlı bir adam salona girdi.
Yüzünün yarısı altın bir maskeyle kaplıydı. Kalın kaşlarının altında keskin ve derin bir çift göz vardı. Yavaşça Qin Yun'un yanına doğru yürürken vücudundan otoriter bir aura yayılıyordu.
"Qin... Qin Long, sen ölmedin mi?" İmparator Tianqi haykırdı.
Gelen kişi Qin Long'du. İki gün önce vefat ettiğini söylemişti ama şimdi burada enerji doluydu.
Xiao Yanglong da yutkundu. Her zaman Qin Long'un çok zayıf olduğunu düşünmüştü ve Qin Long'un yaralandığını biliyordu. Bu yüzden Qin Yun'a zorbalık yapmaya cesaret etti. Ancak Qin Long'un Dövüş Dao Aleminden olmasını hiç beklemiyordu!
Qin Long titreyen İmparatoriçe Ye'ye baktı ve soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Kaltak! Uygulamam çılgına dönmüşken, sen Xiao Yun'a ve Büyük Öğretmen'e zarar vermek için hain yetkililerle gizli anlaşma yaptın. Hala beni öldürmek istiyor musun? Dövüş dao alemine adım atmamı beklemiyordun, değil mi!?”
Bununla Ye Chang Chao'nun kafasını dışarı attı.
"O yaşlı köpek Ye Chang Chao, o bile Qin ailesinin konumunu gasp etmek istiyor ama 'ölüm' kelimesini nasıl yazacağını bilmiyor." Qin Long, İmparatoriçe Ye'nin önünde başını tekmeledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...