Bölüm 174:Kara Güneş Savaşçı Ruhu

162 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C174
Pubfuture'a göre reklamlar

"Bu savaş Ruhunu çalıştırırsam ne olacak?" Qin Yun bunu düşündüğü anda hemen harekete geçti. Ayrıca bu yeni iç yuan enerjisinin ortaya çıkıp çıkmayacağını da görmek istedi.

Kara Güneş Sanatını kanalize ederek siyah dövüş ruhunun nefes almasına ve yüksek hızlarda dönmesine neden oldu.

Çok geçmeden dantianında gizemli siyah iç Qi'yi hissetti ve bu enerjiyi sorunsuz bir şekilde dolaşıma sokmayı başardı.

"Görünüşe göre gizemli iç yuan enerjisi zaten benim kontrolüm altında." Qin Yun kendi kendine düşündü. Tam iç yuanın maksimum enerjisini salmasını planladığı sırada, aniden sol kolundaki uyuyan ateş savaş ruhunun hareket ettiğini hissetti!

Qin Yun şok oldu. Gizemli siyah Dövüş Ruhu olduğu için, uyuyan dövüş ruhunu dantianına çeken çekici bir gücü serbest bırakmıştı.

Sol kolunda uyuyan Dövüş Ruhu zorla hareket ettirildi ve acı hissetmesine neden oldu.

Bu tür bir acı, Qiao Ruiwen'in iç yuanını hareket ettirmesine yardım ettiği zamankiyle aynıydı!

Hemen vücudunu gevşetti ve bu iç yuanın hareketine direnmeyi bıraktı. Aksi halde daha çok acı çekecekti.

Birkaç dakika sonra Qin Yun derin bir nefes aldı. Dantian'ına baktığında iç yuanının siyah yüzeyinin yoğun alevler yaydığını keşfetti. Güneşin ışık ışınlarına benzeyen siyah ışık ışınları yaydı.

Ancak bu ışınların hepsi siyah renkteydi!

"Mor Altın Ateş Dövüş Ruhum başarıyla uyandı mı?" Qin Yun, dantianındaki durumu gözlemlemeye devam ederken hayrete düştü.

Kara gizemli Dövüş Ruhu ile uyuyan ateş Dövüş Ruhu'nun birleştiğinden ve içsel gücünün büyük miktarda arttığından emindi!

“Kara Dövüş Ruhu! Güneş gibi, Kara Güneş Savaşçı Ruhu olabilir mi?” Qin Yun birdenbire eğer durum böyleyse bunun göklerin bahşettiği bir dövüş ruhu olduğunu tahmin etti!

Ve bu en yüksek derecedeki Kara Güneş Savaşçı Ruhu'ydu!

“Daha önce bilincimle gördüğüm siyah küre, siyah bir güneş olabilir mi? Gerçekten gizemli!”

Avucunu açtı ve alevi serbest bıraktı!

Kıyaslanamayacak kadar siyah alevler her şeyi yutabilecekmiş gibi görünüyordu ve sıcaklık da son derece korkutucuydu.

“Görünüşe göre bu gerçekten Kara Güneş Savaşçı Ruhu! Sarmal galakside gördüğüm siyah kürenin yalnızca çok güçlü bir emme kuvveti var. Işık bile ondan kaçamaz!”

"Şimdi, uyuyan Alev Savaşçı Ruhumla birleştikten sonra siyah alevler ortaya çıktı!"

Qin Yun, sonuç çıkarmak için kendi deneyimine güvendi. Kara Güneş'in iç kuvvetini vücudunun yüzeyinde dolaştırmayı denedi. O anda ruh enerjisini bilinçli olarak emmesine gerek yoktu. Ruh enerjisi kendi kendine akın ederdi.

Dokuz Yang Ruhu ile birleştiğinde Dokuz Yang Enerjisini çılgınca emebilir!

“Ruhsal enerjinin emilme hızı Dokuz Yang Ruhu Birleşme Dizisindeki hızın yarısıdır! Sadece yarısı olmasına rağmen hala çok güçlü. Çünkü bu hızda Dokuz Yang Enerjisini istediğim zaman absorbe edebilirim ki bu da formasyonu kurmaktan çok daha uygundur."

Kara Güneş Savaşçı Ruhu ona büyük bir sürpriz vermişti!

"Bununla rafine etmeyi deneyeyim!" Qin Yun fırını çıkardı ve elde ettiği birinci sınıf ruh demir cevherini siyah alevler kullanarak yakmadan önce fırına yerleştirdi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin