DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C78Qin Yun daha önce Heavy Spirit Jade'i hiç görmemişti ama duymuştu.
Bu çok değerli bir cevherdi. Başparmak büyüklüğündeki Ağır Ruh Yeşimi ısınmaya devam ettiği sürece ağırlığının yavaş yavaş artacağı ve birkaç düzine kilograma ulaşabileceği söylendi.
Ateşin kalitesi daha yüksek olsaydı, Ağır Ruh Yeşimi daha ağır ve daha sert hale gelirdi!
Kısa süre sonra Yang Shiyue ayrıca bir Ağır Ruh Yeşimi parçası buldu. Arıtmak içindi, bu yüzden onu Qin Yun'a verdi.
Bu devasa siyah kaya onlar tarafından zaten tamamen yok edilmişti, bu yüzden toplam üç parça Ağır Ruh Yeşimi buldular.
"Sıradaki bu kaya!" Qin Yun başka bir kayaya baktı ve beklenti dolu bir gülümsemeyle şunları söyledi. Dövme çekicini salladı ve tek vuruşta onu parçaladı. Bunu takiben içeriden iki nokta kırmızı ışık patladı.
O anda Qin Yun ve Yang Shi Yue, dünya titrerken korkunç bir auranın yükseldiğini hissettiler!
Güçlü bir iç güç dalgası yükseldi!
Yang Shiyue'nin ifadesi hızla Qin Yun'a atlayıp onu uzaklara uçurduğunda değişti.
“Bu Usta Wei!” Qin Yun çileden çıkmıştı.
Usta Wei ve diğerleri onlar buradayken onlara saldırmışlardı. Buradan taştan çıkan iki kırmızı ışık noktasının kesinlikle çok değerli eşyalar olduğu anlaşılıyordu.
Yang Shiyue ayağa kalktıktan sonra hemen Usta Wei'nin yanına uçtu.
Qin Yun iki kırmızı cevhere doğru koştu.
Wei Xuankong, Yan Yun ve birçok genç de koşarak geldi. Qin Yun'da içsel bir güçle yükseldiler.
Qin Yun'un geri çekilmekten başka seçeneği yoktu. Vurulursa ölmese bile en azından sakat kalacaktı.
“Haha, Hiçlik Ruh Taşı!” “Ne kadar büyük bir parça!” Wei Xuankun, kırmızı ışık yayan kare bir taşı aldı ve yüksek sesle güldü.
"Ben de bir tane buldum!" O, Tianqi İmparatorluğu'nun üçüncü prensiydi ve arkasında birkaç güçlü yaşlı daha vardı.
Bu grup insan arasında en güçlüsü, Savaşçı Bedeni aleminin yedinci seviyesindeki General Yuan'dı.
Yang Shiyue burada olmadığı için Qin Yun öne çıkmaya cesaret edemedi. Onların iki Hiçlik Ruh Taşını kapmalarını izlerken sadece dişlerini ve yumruklarını sıkabildi.
Bu özellikle Wei Xuankun ve Yan Yun için böyleydi. Son derece heyecanlıydılar çünkü Qin Yun'un eşyasını çalmışlardı ve bu çok değerli bir Hiçlik Ruh Taşıydı. Qin Yun'un kızgın ifadesini gördüklerinde çok sevindiler.
“Kardeş Kun, Qin Yun yalnız. Yapmalı mıyız...'' Yan Yun alçak sesle söyledi, güzel yüzü kötülükle doluydu.
Qin Yun'un üzerinde Dev Ruh Kral Çekicinin planları ve bir depolama eseri dahil pek çok güzel şey vardı.
Bu, birçok insan için büyük bir cazibeydi ve onu kapma dürtüsünü hissetmeleri kaçınılmazdı.
Qin Yun, Wei Xuankun ve arkadaşlarının yüzlerinin nasıl açgözlülük ve kötü niyetle dolduğunu gördü. Dişlerini sıkı sıkı gıcırdattılar…
O anda Usta Wei'nin acil bağırışı uzaktan geldi: "Hepiniz, hemen geri çekilin!"
Wei Xuankong ve diğerleri aniden Yang Shishi'nin son derece güçlü bir Ay Dövüş Ruhu'na sahip olduğunu ve gücünün anlaşılmaz olduğunu hatırladılar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...