DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C180Pubfuture'a göre reklamlar
Xiao Xuan Qin duvara yaslandı, yüzündeki siyah hava yavaş yavaş dağılıyor ama şimdi yeniden ortaya çıkıyor.
Şok içinde yumuşak bir şekilde bağırdı: "Qin Yun... Vücudumda başka bir zehir daha var!"
Usta Wei hafifçe gözlerini açtı ve zayıf bir şekilde güldü: "Bu benim başka bir zehrim. Xiao Xuanqin, sen kesinlikle öldün, benimle öl, hahaha.."
Gülerken zihni Qin Yun tarafından tek bir avuç darbesiyle yok edildi!
"Qin Yun, ruhu arıtma sanatında ustalaştın. Herkes bunu bilecek. Sonunuz iyi olmayacak!" Yaşlı kadın acı bir şekilde güldü: "Mutlaka sefil bir şekilde öleceksin..."
Qin Yun yaşlı kadın ve yaşlı adamı ateşle yakmadan önce yanına gitti ve onlarla ilgilendi.
Daha sonra aceleyle Xiao Xuan Qin'i taşıdı, odaya yürüdü ve onu yatağa yatırdı.
Xiao Xuanqin'in yüzünün derisinin altında sadece siyah enerji akmıyordu, aynı zamanda tüm vücudunun derisinin altında sessizce dalgalanan siyah bir sis de vardı. Çok tuhaf bir zehirdi.
"Bu, tüm vücuduma nüfuz eden zehirli bir iç güç. Artık kurtarılamıyorum. Çabuk öldür beni!" Xiao Xuanqin'in gözleri Qin Yun'a bakarken umutsuzlukla doldu. "Yue Mei ve Yue Lan ile tanışırsanız benim adıma onlardan özür dileyin..."
Qin Yun, içsel gücünü onun bedenine aşıladı ve şöyle dedi: "Böyle saçma sapan konuşma. Kesinlikle iyileşeceksin!"
"İçsel gücü içeri göndermeyin, o tüm vücudunuza bulaşacaktır!" Xiao Xuanqin endişeyle yumuşak bir şekilde sorarken son derece zayıftı.
Qin Yun zehri test etti ama onu nasıl dışarı çıkaracağını bilmiyordu. O enfekte değildi.
Zehir gücünün kendi iç gücü aracılığıyla girmeye çalıştığını ancak Kara Güneş iç gücü tarafından püskürtüldüğünü keşfetti.
"Kara Güneş'in iç kuvvetinin güçlü bir emiş gücü var. Bu zehir gücünü absorbe edebilir ve ben de zehirlenmem.'' Kalbi heyecanlandı ve avuçlarını kaplayacak şekilde aceleyle Kara Güneş İç Qi'sini dolaştırdı. Daha sonra bunu Xiao Xuanqin'in kollarına yapıştırdı ve yavaşça avuçlarını hareket ettirdi, avuçlarını hareket ettirdikçe kara enerjinin hareketsiz hale geleceğini keşfetti.
Etkili olduğunu görünce aceleyle Xiao Xuan Qin'in avucuna küçük bir delik açtı ve kara zehri o küçük delikten dışarı çıkardı.
Siyah gazı çıkardıktan sonra kolları yeşim gibi beyazlaştı. Ancak kollarına başka bir siyah gaz dalgasının girmesi çok uzun sürmedi.
"Zehirli iğnenin hâlâ üzerinde olmasına şaşmamalı!" Qin Yun dişlerini gıcırdattı ve şöyle dedi: "Xiao Teyze, eğer seni gücendirirsem lütfen beni bağışla. Seni kurtarıyorum."
Xiao Xuanqin isteksiz olsa bile yapabileceği hiçbir şey yoktu; sadece gözlerini kapatabildi.
Qin Yun, İlahi İmparatorluk Sanatını aktive etmek ve zehirli iğneyi göğsünden çıkarmak için zihninin enerjisini kullandı. Daha sonra, Kara Güneş İç Qi'sinden gelen özel emme gücü ile Xiao Xuanqin'in vücudundaki zehir aurasını sarmak için İlahi İmparatorluk Sanatını kullandı.
Zehir aurası Xiao Xuanqin'in tüm vücuduna yayılmıştı, bu yüzden Qin Yun'un zehir aurasını vücudunun her yerinden çıkarması gerekiyordu. Zaman zaman onun tenine ve tüm vücuduna dokunurdu. Bu bir kadına karşı son derece saygısızlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...