DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C57Shi Yue iki kitapçığı Qin Yun'a verdikten sonra devam etti, "Bu Hanshan Stilidir. İçerisindeki tekniklere göre kişinin içsel Qi'sini güçlendirebilir. Eğer yetiştirici yeterince güçlüyse devasa dağı sarsabilir."
“Bu Bin At Palmiyesi. Mükemmel noktaya kadar öğrenildiğini duydum. Savaşçı Bedeninin 9. seviyesindeki bir gelişim ile birleştirildiğinde, on bin atın gücüne benzer. Onun kudreti dört nala koşan on bin at gibidir. Yüksek seviye dövüş sanatları arasında oldukça ünlüdür.”
Qin Yun için yüksek dereceli bir dövüş becerisinde ustalaşmak nispeten kolaydı. Bunu öğrenmesinin tam zamanıydı.
Dövüş sanatları konusundaki algısıyla Başlangıç Aşamasını bir ay içinde tamamlayabilecekti!
Kara Yang Taktiği de yüksek dereceli bir sanattı. Bunu büyük mükemmellik aşamasına kadar öğrenmişti.
Yang Shiyue aniden iki aydır Qin Yun'a ders vermediğini ve hemen öğretmen durumuna girdiğini düşündü. Güzel yüzü aniden ciddileşti ve şöyle dedi: "Şimdi öğrenmeye başlayalım!"
Qin Yun başını salladı ve her zamanki gibi Yang Shiyue'nin açıklamasını dikkatle dinledi.
Altı saat sonra Qin Yun girişe ulaştı.
Yang Shiyue sadece biraz şaşırmıştı. Artık Qin Yun'un cennete meydan okuyan algısına şaşırmıyordu.
Ateşkes zamanı geldiğinde bir meydan okuma olacaktı. Qin Yun hemen Gizli Ejderha Savaş Alanına yöneldi.
… ….
Dövüş sanatları arenasına girdiği anda Qin Yun, sıralamasını yükseltme mücadelesine başladı.
Ayrıca yeni öğrendiği savaş tekniklerini de deneyebilirdi.
Yang Shiyue de Gizli Ejderha dojosuna geldi. Kimliğini gizleyen bir bornoz ve maske takıyordu.
Gizli Ejderha Dövüş Alanında kimliklerini gizlemek isteyen birçok insan da vardı.
Duan Gan, Qin Yun'un Gizli Ejderha Dövüş Sanatları Yarışmasına isimsiz ziyaretini yeni öğrenmişti.
Yang Shiyue'nin kritik bir anda Qin Yun'un kimliğini gizlemesi için ona söylediği şey buydu.
Qin Yun, dövüş bedeninin altıncı seviyesinde olan, kırklı yaşlarında, kare yüzlü, orta yaşlı bir adama meydan okudu. Düzgün giyinmişti ve çok zengin olduğu belliydi.
Başlangıçta kare yüzlü adam mükemmel bir hafiflik becerisi sergilemişti. Suya dokunan bir yusufçuk gibi ayak parmakları birkaç kez suya vurdu. Bundan sonra Qin Yun'un üzerine atladı. Kalçasını kaldırıp bir balta gibi şiddetli bir şekilde parçaladı!
Kusursuz derecede düz ve güçlü kalçası havayı yararken bir dağ baltası gibi görünüyordu ve aşağıya doğru gelirken ıslık sesi çıkarıyordu.
Bu tür yumuşak saldırılar birçok seyircinin alkışlamasına ve tezahürat yapmasına neden oldu.
Qin Yun hızla birkaç metre uzaklaştı.
Kare yüzlü adam, havada çevik vücudunu değiştirirken onun da hareket etmesini beklemişti. Sevinçle sıçrayan bir balık gibi kaçmakta olan Qin Yun'a yetişti. Uyluğu sanki dev bir balta bir ağacı kesiyormuş gibi düştü.
“Bin At Palmiyesi!”
Qin Yun'un yüreği acıdı. Avucunu kaldırdı ve sanki parçalanıyormuş gibi görünen uyluğuna vurdu. Sağlıklı bir atın kükremesi havada ıslık çalarken palmiye rüzgârlarından oluşan bir fırtına esmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...