DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C77Qin Yun, Başkan Zhang'ın ne kadar hızlı uçabildiğini görünce, uçabildiği için gizlice onu kıskandı.
Yang Shiyue'ye sordu, "Öğretmenim, bir dövüş kralı ne kadar güçlüdür?"
“Savaşçı Bedeni aleminin üstünde Dövüşçü Dao alemi var! Bunu zaten biliyorsunuz, Başkan Zhang artık Dövüş Dao Aleminde olduğuna göre, ben de her zaman Dövüş Dao'suna girmek istemişimdir! Ne zaman bir ilerleme elde edebileceğimi merak ediyorum! ”
Yang Shiyue aniden yumuşak bir iç çekti ve devam etti: "Ve dövüş dao aleminin üzerinde hala Ruh alemi, Kaynak alemi ve Dövüş Kralı alemi var!"
Qin Yun'un şaşkın ifadesini gördüğünde gözleri özlemle doldu. Hafifçe gülümsedi ve şöyle dedi: "Bir Dövüş Kralının artık ne kadar güçlü olduğunu biliyor musun? Ölümsüz Diyar'a yakın bir şeydi!
Qin Yun derin bir nefes aldı ve bağırdı: "Bu dünyaya ulaşmak gerçekten dehşet verici!"
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Qin Yun'un hayallerini kesintiye uğratan başka bir donuk ses duyuldu.
Yang Shiyue'nin ifadesi ciddiydi ve sesin geldiği yöne bakıp aceleyle şöyle dedi: "Gel, gidip bir bakalım!"
Qin Yun, zihni düşüncelerle doluyken Yang Shiyue'yi takip etti. Artık Bulut Ejderha Sıradağlarının gerçekten daha geniş ve daha güçlü bir dövüş sanatları dünyası olduğundan emindi.
Eğer kişi daha da güçlü bir güce sahip olmak istiyorsa, dövüş sanatlarının geliştiği o dünyaya gitmelidir. Aksi takdirde, kesinlikle Dövüşçü Bedeni aleminin 9. seviyesinde sıkışıp kalırlar ve oradan geçmekte zorlanırlardı!
Qin Yun ve Yang Shi Yue, sonunda devasa bir dağın yanındaki ormana varmadan önce birkaç dağı aştılar. Dağları aşmaya devam etmediler.
Çünkü bu dağın arkasından gelen sıcaklık çok korkunçtu!
"Düştüğü yere çok yakınız, artık oraya gidebiliriz!" Yang Shiyue de Qin Yun için endişeleniyordu, bu yüzden onun yanında kaldı.
Şu anda sadece bekleyip bu sıcak hava dalgasının düşüp düşmeyeceğini görebilirlerdi!
Sıcaklığın azalması bir günden fazla sürdü.
"Biri geliyor, saklanalım!" Yang Shiyue aurayı hissetti ve Qin Yun'u aceleyle büyük bir ağacın tepesine atlamak için çekti.
Çok geçmeden aşağıdaki ormana bir grup insan geldi.
Bunların arasında Usta Wei, Wei Xuankun, Yan Yun ve Hua Ling Wu Akademisi'nden diğer öğrenciler ve öğretmenler de vardı.
Ayrıca Usta Wei ile iyi ilişkileri olan Saygıdeğer bir ailenin Patriği de vardı. Ayrıca Cennetsel Qin İmparatorluğu'nda birkaç eski yetkili de vardı.
Bulut Ejderhası Sıradağlarındaki kargaşanın Tian Qin İmparatorluğunun yarısını şok ettiği söylenebilir.
Diğer iki imparatorluğun insanları da akın ediyordu.
“Burası Tianqin bölgemizin sınırları içerisinde. Skyhowl ve Tianzi'nin de eğlenceye katılmak için burada olduğunu düşünmek." General Yuan soğuk bir şekilde homurdandı, "Hala bizimle aynı yolda ilerlemek mi istiyorsun?!"
“Dövüş Kralı Yıldız Sarayı düştü. Eğer oraya girebilirsem, kesinlikle Dövüş Kralının mirasını alabileceğim. Belki büyük miktarda değerli dövüş sanatı bile elde edebilirim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...