Bölüm 188

155 28 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C188
Pubfuture'a göre reklamlar

Xiao Yanglong, Xiao Yue Lan'in derin düşüncelere daldığını ve gizlice memnun olduğunu gördü. Soğuk bir şekilde sordu: “Yue Lan, doğru cevap ver. Diğer sözleşmeyi gördün mü?”

Xiao Yue Lan'ın cevap vermediğini gören Yaşlı Luo hafifçe gülümsedi: "Prenses Yue Lan, torunum çok olağanüstü. Eğer onunla evlenirsen kesinlikle çok mutlu olursun, başka şeyler için endişelenmene gerek yok.”

Xiao Yanglong güldü, "Elder Luo, bundan sonra biz akrabayız!"

Yaşlı Luo başını salladı, "Merak etme, seni kesinlikle nişan hediyesinden memnun edeceğim. Sözleşmeyi satın almak için 400 milyondan fazla kristal kullanmış olsak da sağlam bir temele sahibiz, dolayısıyla nişan hediyesi sizi kesinlikle hayal kırıklığına uğratmayacaktır!”

"Durun bir dakika, diğer sözleşme Xiao Yue Mei'nin elindeydi. Bunu bana daha önce anlatmıştı!" Qin Yun aniden şöyle dedi.

Onun sözleri heyecan yarattı çünkü Xiao Yue Mei zaten Tian Xiao İmparatorluğu tarafından yakalanmış ve bir yere kilitlenmişti.

Xiao Yue Lan, Xiao Yanglong'a baktı, sesi kıyaslanamayacak kadar soğuktu ve şunları söyledi: "Yue Mei'yi çağır, benim için başka bir sözleşme kitabı çıkarmasını sağla!"

Ayrıca Xiao Yue Mei'nin bu konuyu ablasına hiç bahsetmemesi nedeniyle de şaşkın hissediyordu. Ancak Qin Yun öyle söylediğinden beri bunun doğru olduğuna inanıyordu.

“Yue Mei iğrenç bir suç işledi ve Tian Xiao Hapishanesinde tutuluyor. Onu serbest bırakmak için buradaki tüm bakanların onayını almamız gerekiyor.” Xiao Yanglong küçümseyerek şöyle dedi: "Yuelang, sen çok aptalsın. Qin Yun sana yalan söylüyordu. Yue Mei'nin buraya gelemeyeceğini biliyordu, o yüzden bunu kasıtlı olarak söyledi ki sen kin beslemeyesin!"

Qin Yun elindeki tavuk buduyla Xiao Yanglong'u işaret etti ve şöyle dedi: "Saçmalık söyleme. Yue Mei gelemese de saklama bileziği burada! Saklama bileziğini ona ilk verdiğimde sözleşme defterini içine koyduğunu gördüm. Daha sonra bu saklama bileziği siz ağabey tarafından gasp edildi ve daha sonra imha edilerek bana geri verildi. Sonra ona yeni bir tane verdim!”

Üç Xuan Akademisinin değerlendirmesi sırasında herkes Xiao Yanglong'un saklama bileziğini Qin Yun'a iade ettiğini görmüştü. Diğer sözleşme kitabı aslında içindeydi!

“Kırık saklama bileziğini tamir ettim ama açamıyorum! Xiao Yuelan, Yue Mei'nin kız kardeşidir. Eğer içine kan damlarsa onu açmak mümkün olmalı.” Qin Yun tutma bileziğini Xiao Yuelan'a verdi.

Xiao Yanglong onları kapmak istedi ama Zhuo Chuan, Duan Qian ve diğer birkaç güçlü Dövüş Dao Bölgesi gelişimcisi onun yanında durdu.

Herkes yüreğinde sevinmeden edemedi. Eğer Xiao Yanglong, tutma bileziğini Qin Yun'a iade etmeseydi, Qin Yun ve Xiao Yuelan arasındaki evlilik kesinlikle iptal edilmiş olacaktı!

Xiao Yue Lan tutma bileziğini aldı ve aceleyle içine kan damlattı. Beklendiği gibi içeride bir sözleşme defteri buldu ve hemen onu çıkardı. Tıpkı öncekinde olduğu gibi üzerinde iki kanlı iz vardı.

Aslında iki sözleşme kitabı tüm zaman boyunca Qin Yun'un elindeydi. Ancak suya batırıldıktan sonra birleşip ayrılmışlardı. Sözleşme kitaplarından birinin sırtı suya batırılmıştı ve Tian Qin İmparatorluk Sarayı'ndaki gizli geçidi açığa çıkarmıştı.

Sözleşme defterini ayırdıktan sonra onu bir bileziğe yerleştirdi ve Xiao Yuelan'a verdi, bu onun önceden hazırladığı bir tuzaktı.

Xiao Yanglong ve Elder Luo sözleşmeyi gördüklerinde tamamen şaşkına döndüler. Qin Yun'un en başından beri bilerek bu yemi yuttuğunu çok iyi biliyorlardı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin