Bölüm 110: Şeytani Canavar Lideri

169 31 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C110
Pubfuture'a göre reklamlar

Xie Wufeng derin bir sesle sordu: "Orada kaç tane şeytani canavar var?"

"Bu canavarlardan bir düzinesi altıncı adımda!" Qin Yun, Dev Ruh Kral Çekici'ni çıkardı ve şöyle dedi: "Bu sefer ben de savaşa katılacağım!"

"Ben de!" Mu Rong Jun hayranını salladı ve şunları söyledi.

Daha önce sadece Huo Zhong, yani bu iri adam dövüşüyordu, ama şimdi dördü birlikte savaşıyor!

"Şarj!" Huo Zhong bağırdı. Oraya ilk giden o oldu. Hızı Jade Armor Rhino'nunkinden daha zayıf değildi.

Birkaç düzine metre koştuktan sonra dev bir siyah kurdun kendisine doğru atıldığını gördü. Elindeki sopa hızla ileri doğru fırladı.

Bin kiloluk kurt, bir sopa darbesiyle havaya uçtu. Bir ağacı kırdı ve derisi yarıldı. Huo Zhong'un kaba gücü Qin Yun'u bir kez daha şok etmişti!

Uzun zamandır kavga etmeyen Mu Rong Jun hafifçe uçtu. Yelpazesini salladı ve bir leoparı devirmek için içindeki gücün birkaç telini fırlattı. Daha sonra leoparın kafasına isabetli bir şekilde çarpan mor ışıklı bir top fırlattı ve onu öldürdü.

Mu Rong Jun, Huo Zhong kadar kaba ve kaba olmasa da uzaktan saldırısı, yüz metreden fazla uzaktaki bir leoparı öldürecek kadar güçlüydü.

Xie Wufeng'in saldırıları çok şiddetliydi. Uçtuktan sonra iki elini de salladı ve enerji dalgaları salarak canavarın dört uzvunu tam olarak kırdı. Daha sonra Huo Zhong koşarak canavarı bir direkle parçalayarak öldürdü.

Qin Yun ve Yeşim Zırhlı Gergedan saldırıya geçmeden önce, sürüyle Huo Zhong ve arkadaşları ilgilendi.

“O kadar da şaşırtıcı değil!” Mu Rong Jun gülümseyerek söyledi. Yalnızca bir canavarı öldürmüştü, dolayısıyla tembel bir adam olduğu açıktı.

Yeşim Zırhlı Gergedan birkaç kez başını eğdi ama kimse bunun ne anlama geldiğini bilmiyordu.

"Üçüncü Hou, Öküz'ün Dövüş Ruhu'na sahip olduğuna göre, bu gergedan senin memleketin olarak görülmeli. Ne dediğini anlıyor musun?” Mu Rong Jun gülümsedi ve gergedanın sırtına atladı.

"Anlamıyorum..." Huo Zhong konuşmayı bitirdiğinde Yeşim Zırhlı Gergedan koşmaya başladı.

Mu Rong Hai gülümseyerek şunları söyledi: "Benim bineğim olmak harika. Hadi gidelim!"

Qin Yun, “Hadi onu takip edelim ve görelim. Kim bilir belki bizi bir yere götürüyordur!”

Xie Wufeng ve diğerleri Yeşim Zırhlı Gergedan'ın çok uysal olduğunu hissedebiliyorlardı. Bu, şeytani canavarlara karşı daha önce hiç hissetmedikleri bir duyguydu.

Eğer Qin Yun orada olmasaydı şeytani canavarları gördükleri anda onlarla savaşmaya başlarlardı.

“Kardeş Yun, sen de yukarı çık. Hala oturabilirsin!” Mu Rong Jun gülümseyerek söyledi.

Qin Yun da havaya uçtu ve Yeşim Zırhlı Gergedan'ın arkasına oturdu.

Yeşim Zırhlı Gergedan altı veya yedi metre uzunluğunda ve üç metre yüksekliğindeydi. Derisi beyaz yeşim gibiydi, dokunuşu pürüzsüz ve zarifti ve burnunun üzerinde çok güzel iki beyaz yeşim boynuzu vardı. Önü büyük, arkası küçük olduğundan Yeşim Zırhlı Gergedan'ın tüm vücudunun bir hazine olduğu söylenebilirdi.

Huo Zhong ve Xie Wufeng de Jade Armor Rhino'nun arkasına atladılar.

Gergedanın çok güçlü bir yenilenme yeteneği vardı. Kanama durduktan sonra yaralarının üzerinde beyaz bir sıvı belirmeye ve hasarlı beyaz yeşim zırh şekillenmeye başladı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin