DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C103Qin Yun hiç hile yapmadı çünkü herkes tüm süreci görebiliyordu.
Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndan birkaç eski yazıtçının kenarda onları izlediğini bilmek gerekiyordu. Eğer Qin Yun gerçekten hile yaptıysa bunu kesinlikle onlardan gizleyemezdi.
Qin Yun da son derece şaşkındı. Dövdüğü ruh demirinin kalitesi neden diğerlerinden daha üstündü?
Dikkatlice düşündükten sonra Qi'sinin diğerlerinden farklı olduğuna inandı. Dokuz güneşin Qi'sini emerek oluşturuldu, bu yüzden diğerlerinden daha fazla depolanmış Qi'ye sahipti.
Böylece her ne kadar Usta Wei ve diğerlerinden daha zayıf olsa da içsel gücündeki ruhsal enerji miktarı diğerlerinden birkaç kat daha fazlaydı. Ruh demirini döverken gösterdiği olağanüstü performansla birleştiğinde Usta Wei'yi geride bırakmıştı.
Liang Shuijin diğer Yazıtçıların tartıştığını gördü. Birçoğu Qin Yun'un Usta Wei'yi nasıl geride bıraktığını tartışıyordu, bu yüzden o bir düşünceyle şöyle dedi: "Qin Yun hile yaptı. Ancak nasıl hile yaptığını anlayamıyoruz.”
Usta Wei hızla devam etti: “Durum tam olarak bu. Ruh demiri dövdüğümüzde, döktüğümüz iç kuvvet, Dövüş Bedeni aleminin sekizinci veya dokuzuncu seviyesindeydi. Qin Yun, Savaşçı Bedeni aleminin yalnızca beşinci seviyesinde, bu yüzden onun iç gücü bizimkinden çok daha düşük."
Qin Yun'a baktı ve bağırdı, "Qin Yun, çabuk söyle bana, nasıl hile yaptın?"
Liang Shuijin gizlice sevinmişti. Qin Yun'un hile yapması konusunda ısrar ettiği sürece yarışmadaki performansı bu kadar çirkin olmayacaktı.
Mavi Ruh Yıldız Sarayından yaşlı bir adam soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Sizin Gizemli İşaretler Sarayınız bize bir açıklama yapmak zorunda. Sonuçta kayıt ücretini ödedik! Aksi takdirde kayıt ücretini bize iade etmeniz gerekecektir! ”
Bu kendi çıkarlarını ilgilendirdiğinden, diğer Yazıt Ustaları da yaygara koparmaya başladı. Ya açıklama yaptılar ya da kayıt ücretini iade ettiler.
Düşmüş Alev'i elde edemeseler bile sekiz yüz bin kristal paranın kayıt ücretinin fena olmadığını hissettiler.
Özellikle Mavi Ruh Yıldız Sarayı. Kayıt olmak için en fazla parayı onlar ödemişti ama artık hiçbir şey alamıyorlardı.
Duan Gan soğuk bir şekilde bu Yazıtçılara baktı ve şöyle dedi: "Pekala, size bir açıklama yapacağım!"
"Hepinizin hiçbir kanıtım olmadığını söylemenizi engellemek için, Qin Yun'un dövme çekicinin enerjisinin kalitesini test etmek için herkesin aşina olduğu bir yöntem kullanın."
Duan Qian on parça şeffaf kaya çıkardı ve şöyle dedi: "Bunlar Enerji Toplayan Kristaller. Son derece güçlüler ve ben bile onları tek bir vuruşla parçalayamam.” "Kristal güçlü enerjiden etkilendikten sonra enerjiyi emebilir. Ne kadar çok enerji emerse, o kadar ağırlaşır.”
Enerji toplayan kristal de nispeten nadirdi. Esas olarak simya dövmesinin açığa çıkardığı özel erime gücünü toplamayı başardı. Başka bir enerji olsaydı toplanamazdı.
Duan Qian iki kristali dövme platformuna yerleştirdi ve "Usta Wei, Qin Yun" dedi. “Her biriniz bir kristal alacaksınız ve hepiniz kristale on kez vuracaksınız, bakalım kristal ne kadar ağır!”
Usta Wei bir terazi çıkardı ve iki kristali tarttı. Her ikisi de aynı ağırlıktaydı ve yalnızca bir veya iki ağırlıkları vardı.
Diğer Yazıt Ustaları bunu gördükten sonra hepsi bu yöntemi kabul edebileceklerini belirterek başlarını salladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...