Bölüm 134: Kemik İnceltici Oluşum

169 30 2
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI KRAL
C134

Xiao Yue Mei kenarda duruyordu, ifadesi sakindi ama ne düşündüğünü söylemek zordu.

Mu Rong Hai gülümseyerek şöyle dedi: "Kayınbiraderi, ben, Yaşlı Hai şunu söyleyeceğim: Sen ve o kesinlikle yanılmıyorsunuz!"

Xiao Yue Mei'ye yengesi adını verdi ve Xiao Yue Mei sadece gülümsedi, bu ilişki çok açıktı.

Sadece Qin Yun, Xiao Yue Mei'nin onu kaçmak ve zorla evliliklerden kaçınmak için ödünç aldığını biliyordu.

“Herkes bütün gece boyunca Ruh Toplama Öldürmeyi öğreniyor, bu yüzden bazı iyileştirmeler olmalı. Hadi hepimiz deneyelim. Az ya da çok yeterliyse, o zaman gidip hayalet canavarları öldürebilir ve ellerimizi geliştirebiliriz." Du Gui güldü.

Guo Cheng ve Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisinin diğer öğretmenleri öfkelerini ancak bastırabildiler. Du Gui sadece bir öğretmen olmasına rağmen aynı zamanda çok güçlüydü. Kesinlikle Qin Yun'u koruyacaktı ve ona karşı harekete geçmeye cesaret edemiyorlardı.

Daha sonra herkes taşlara ve ahşaba saldırmak için Ruh Yoğunlaştırıcı Katili kullanacak. Taşları parçalayabildikleri sürece Hayalet Canavarlarla savaşabilirlerdi.

Qin Yun ve Xiao Yue Mei için bir kayayı kırmak çok kolaydı. Daha sonra mağaradaki taş odaya döndüler. Güpegündüz neler yaptıklarını kim bilebilirdi?

Taş odada Xiao Yue Mei İlahi Kontrol Büyüsünü uygulamaya devam etti.

Qin Yun onu gördüğünde hayalet kılıcı kontrol etmek için onunla pratik yapmaya başladı.

Xiao Yue Mei çok çalışkandı ve acilen kendi gücünü geliştirmesi gerektiği görülüyordu.

“Artık hepsi birlikte olduğumuza inanıyor. Kardeşin iyi iş çıkardı. Bana baldızım dedi, çok hoş!” Xiao Yue Mei kıkırdadı.

“İkinci kardeş Murong, bu piç. Bir dahaki sefere ona dersini vereceğim." Qin Yun usulca küfretti.

"Neden bu kadar kızgınsın? Gelecekte bir kadın bulmanın kolay olmayacağından mı endişeleniyorsunuz? ” Xiao Yue Mei kıkırdadı.

"Hımm!" Qin Yun homurdandı. Doğrusu bu konuda endişeliydi.

Xiao Yue Mei daha da çok güldü ve uygulamaya devam etti.

İki gün sonra zil çaldı. Qin Yun ve Xiao Yue Mei eğitim alanlarında toplandılar.

Bugün ruh canavarlarını avlamak için dışarı çıkacaktı, bu yüzden Xiao Yue Mei zarif siyah bir kıyafet giyerek ona kahramanca bir görünüm kazandırdı.

Qin Yun da siyah giyinmişti. Xiao Yue Mei kasıtlı olarak onunla aynı rengi giymişti, sırf bu, insanlara ikisinin birbirleriyle çok iyi bir ilişkisi varmış gibi hissettiriyordu.

Taş odadayken Xiao Yue Mei gün boyu gülüyor ve kıkırdıyordu. Dışarı çıktığında yüzünde soğuk ve kibirli bir ifade vardı.

“İki yüzlü iki küçük kız!” Qin Yun sessizce küfretti. Bu şekilde aldatılmıştı. Çünkü kimse bu soğuk ve narin kızın son derece hain ve entrikacı olduğunu bilmiyordu.

Guo Cheng, Qin Yun'a şiddetle baktı ve hayalet canavarları avlamaya katılan bir düzine kadar öğrenciye yüksek sesle şöyle dedi: "Bugün hayalet canavarları avlamaya ve öldürmeye başlamak, deneyim kazanmanız için nadir bir fırsat. Zihinsel Enerjiniz üzerindeki kontrolünüzü artırabilir.” En fazla sayıda hayalet canavara sahip olan takımı öldürürseniz, Kemik Arındırıcı Formasyona girebilecek ve bir ay boyunca gelişim yapabileceksiniz! ”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin