DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C101Qin Yun yalnızca içe doğru iç çekebildi. Hepsi tam anlamıyla hazırlandı.
Özellikle Usta Wei ve diğerleri neredeyse on yıldır hazırlanıyorlardı.
Qin Yun'a gelince, hazırlıklara başlamak için artık çok geç olduğunu yalnızca iki gün önce biliyordu.
Herkes Duan Gan'ın neden Qin Yun'a herhangi bir kaynak sağlamadığını merak ediyordu. Aksi takdirde diğerlerinden bu kadar geride olmazdı.
Şu anda Qin Yun herkes tarafından tamamen görmezden gelinmişti...
Diğer Yazıtçılar zaten bir demir parçasını küçük bir demir parçası haline getirmişler ve ikinci bir parçayı dövmeye başlamışlardı.
Qin Yun'a gelince, o kızgın metali fırından yeni çıkarmış ve bir dövme çekici kullanmıştı.
"Qin Yun'un elindeki şey..." Dev Ruh Kral Çekiç miydi? Hayır, bu gerçek Dev Ruh Kral Çekici değil! ” Ancak o zaman herkes Qin Yun'u fark etti.
“Elde ettiği Dev Ruh Kral Çekicinin planı artık iyileştirildi mi? Bu tür Kraliyet Derecesi Ruh Hazinesinin arıtma süreci çok karmaşıktı ve işlenmesi o kadar da kolay değildi. Özellikle ruh yazıtlarının arasındaki düzen. Bunun gereksinimi son derece yüksektir ve tüm görünümünüzle uyum sağlamanız gerekir, aksi takdirde başarılı olamazsınız. ”
"Düşük dereceli bir Dev Ruh Kral Çekicini başarıyla dövmüş gibi görünüyor!"
“Bunun antik devlerden aktarılan bir plan olduğu söyleniyor. Yazıtların dizilişi yazıtların gücünü daha da güçlendiriyor!”
“Gerçek Dev Ruhu Kral Çekici daha da büyüyebilir. Sonuçta bu devler için!”
Qin Yun, Dev Ruh Kral Çekicinin arkasındaki tarihi bilmiyordu. Çekiciyi çıkardığı anda Six Xing Long Styles'ı kullandı ve dövmeye başladı.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Çekiç yere çarptığında aurası sanki dağları parçalıyormuş gibi hissetti. Herkes şok içinde baktı, yüzleri inanmazlıkla doldu!
"Sadece düşük seviyeli bir Dev Ruh Kralı çekicinin bu tür bir gücü var mı?"
“Birkaç grevimize karşı bir grev!”
"Bu adam bize yetişebilir. Acele etmeliyiz. Bu küçük hayaletin bize yetişmesine izin vermeyin, bize gülünecek!”
Qin Yun, böylesine korkunç bir gücü açığa çıkarmak için onu oluşturmak için elinden geleni yapmıştı.
Sadece birkaç çekiç vardı, yine de yüz jin demiri küçük bir ruh demiri parçasına dönüştürmeyi başarmıştı.
Küçük bir manevi demir parçasını dövmeyi bitirdikten sonra, ocakta kaynayan metali aceleyle çıkardı ve birkaç kez daha dövdü. Hızı o kadar hızlıydı ki, eski gravürcülerin hayranlıkla haykırmasına neden oldu.
"Görünüşe göre Dev Ruhu Kral Çekiç, Dev'in içindeki gücü açığa çıkarabiliyor!"
“Gerçekten onun böyle bir çekiçe sahip olmasını beklemiyordum.”
"Yakalayabilir!"
Yıldız Sarayındaki insanların endişelendikleri bir şeyi söylediğini duyan Duan Gan hafifçe gülümsedi. Dev Ruh Kral Çekicinin ne kadar güçlü olduğunu zaten biliyordu. Sadece Qin Yun bunu kendi adına hissedemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...