DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C168Xiao Yue Mei önündeki kişiyi görünce bağırdı: "Teyzem de burada!"
Öndeki on kadar kişinin arasında mavi elbiseli bir kız vardı. Asil bir mizacı vardı, olgun bir çekiciliği vardı ve güzel, oval yüzü sertlikle doluydu. Güzel gözleri Xiao Yue Mei'yi gördüğünde şok oldular ve sinirlendiler.
Xiao Xuan Qin havaya uçtu ve uçarken soğuk hava dalgası getirdi, yüzü buzla doluydu: "Yue Mei, neden buradasın? Bu adam kim?"
“O Qin Yun!” Bir yaşlı bağırdı. Bu, Tian Xuan Savaş Okulunun bir öğretmeniydi.
Qin Yun'un varlığı bir düzine kadar insanı hayrete düşürdü.
“Çabuk, Qin Yun'u yakalayın!” Gösterişli kırmızı zırhlı genç bir adam bağırdı.
Bu genç Qi Yu'ydu. Uzun, ince, güzel yüzü karanlık bir acımasızlıkla doluydu. Çünkü kendisinin ve Xiao Yue Mei'nin iyi talihini yok eden kişi Qin Yun'du.
Xiao Yue Mei bunu görünce aceleyle durdu ve kollarını iki yana açarak Qin Yun'un önünde durdu. O, Yıldız Xuan Wu Akademisinin öğrencisiydi… "Qi Yu, eğer bunu Yıldız Xuan Wu Akademisine anlatırsam, kesinlikle okuldan atılacaksın!"
Xiao Xuanqin soğuk bir şekilde şunları söyledi: "Yue Mei, neden hala onunla birliktesin? Durun... Üzerinizde metal kemiklerin aurası var ve yedinci seviye Dövüş Bedeni alemine mi adım attınız? ”
Qi Yu ve diğerleri bunu duyunca ifadeleri değişti!
14 yaşındaki Xiao Yue Mei de 7. seviye Savaşçı Bedeni alemindeydi.
“Doğru, az önce geçtim!” Xiao Yue Mei şefkatli bir sesle şöyle dedi: "Teyze, Qin Yun'a saldırmana izin yok. Aksi takdirde seni görmezden geleceğim!
"Ona hiçbir şey yapmayacağım ama sana bir şey yapabilirim, değil mi?" Yeşim gibi elini sallayarak mavi bir ışık ortaya çıktı ve Xiao Yue Mei'yi sardı. Daha sonra elini geri çekti ve onu kenara çekti.
Xiao Xuanqin otuz yaşın üzerindeydi ve dokuzuncu seviye Savaşçı Bedeninde bir dövüş sanatçısıydı. O zayıf değildi bu yüzden Xiao Yue Mei'yi bastırmak onun için kolaydı!
Qin Yun durumun ters olduğunu fark etti ve aceleyle birkaç ateş tılsımı attı. İleriye doğru atılmak için kaostan yararlanmadan önce şiddetli bir alevle patladılar.
Buradaki insanlar çoğunlukla dokuzuncu seviye Savaşçı Bedenindeydi. Doğal olarak Qin Yun'un ateş tılsımlarından korkmadılar ve hızla dağıldılar. Büyük bir daire oluşturup etrafını sardılar.
Qin Yun yeşil tuğlalı binanın yan tarafına koştu ve hemen kuşatıldı.
Qi Yu'nun sesi bağırırken sertti: "Qin Yun, neden Yıldız Xuan Wu Akademisinde kalmıyorsun? Sen aslında buraya hayatını çöpe atmaya geldin! Xiao Yanglong senden o kadar nefret ediyor ki, eğer seni öldürürsem kesinlikle çok mutlu olacaktır, hahaha”
Xiao Yue Mei öfkeliydi, hemen mücadele etti ve kızgınlık dolu bir sesle şöyle dedi: "Qi Yu, eğer kardeşime karşı bir hamle yapmaya cesaret edersen... Ben, Xiao Yue Mei küçük hayatımı riske atsam bile, yine de katlederim. Tianqi İmparatorluğunuzun tamamı, yerde bir damla bile kan kalmayacak noktaya kadar. Eğer bana inanmıyorsan, bir dene! ”
Qi Yu, mavi ışıkla çevrelenmiş olan Xiao Yue Mei'ye baktı. Dişlerini gıcırdatmaktan ve yumruklarını sıkmaktan kendini alamadı. Xiao Yue Mei'nin 14 yaşında 7. seviye Savaşçı Bedenine girme potansiyeli Xiao Yuelan'ınki kadar dehşet vericiydi. İkisi de çok erken yaşta Dövüş Dao alemine ulaşacak kadar yetenekliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...