DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C152
Pubfuture'a göre reklamlarBaşarısız olan beş takımın hepsi de hayal kırıklığı içinde antrenman sahasının kenarına yürüdüler ve ailelerinin gelip onları almasını beklediler.
Dean Bai bağırdı, "Depolanan enerjinin gücünü belirlemek için teste başlayalım!"
Dört büyük Güç Yenileyen İnciyi aldı ve onları arkasına yerleştirdi, Liu Ning'in gücünü test etmesi için eğitim alanının ortasında yalnızca bir inci bıraktı.
Qin Yun kalbinde alay etti. Dean Bai'nin onu test etmesine izin vermemelerinin nedeni, teste öfkelenmesine izin verilmemesi değil miydi?
Liu Ning, iki metre uzunluğundaki Güç Depolama Boncuğunun yanında durdu ve bir kalkanı serbest bıraktı. Ardından güçlü bir avuç içi saldırısı gerçekleştirdi!
BOOOOOOOOOOOM!
Güç Saklayan İnci patladı ve şiddetli bir rüzgar çıkıp tüm vadiyi sardı. Rüzgarın etkisiyle boncuğa yaklaşan herkes uçup gitti.
Liu Ning bağırdı, "İkinci Takım geçti! Şimdi altıncı takım için teste başlayalım!”
Dean Bai, Güç Depolama Boncuğunu dikkatlice kaldırdı ve antrenman alanının ortasına yerleştirdi. Ardından diğer üç Güç Depolama Boncuğunu şok dalgasından korumak için hızla geri çekildi.
Liu Ning, daha önce olduğu gibi koruyucu bariyerini serbest bıraktı ve saldırmaya başladı. Bu sefer boncuk patlamadan önce üç yumruk atmak zorunda kaldı!
“Altıncı takım, nitelikli!” "Yedinci takımın boncuğunu oraya getirin!"
Bunun ardından yedinci ve dokuzuncu takımlar turnuvaya katılmaya hak kazandı. Qin Yun ve arkadaşları onuncu takımdaydı!
Sonunda sıra Qin Yun'un onuncu takımına geldi. Herkesin morali yüksekti!
Yang Shiyue bakarken kaşlarını çattı ve soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Liu Ning'in Qin Yun'a kin besliyor ama yine de onu test eden oydu. Bu açıkça haksızlık!”
Duan Qian'ın yüzü de öfkeyle doluydu: "Bu nasıl oldu? Liu Ning'e bakın, koruyucu bariyeri bile kullanmadı ve belli ki bir şeyler yapmaya çalışıyor. ”
Usta Wei gülerek şöyle dedi: "Liu Ning iyi bir öğretmendir, bu yüzden hepiniz ona güvenmelisiniz!"
Yan Dükü, Liu Ning'in orada olduğunu görünce Qin Yun ve arkadaşlarının geçemeyeceğini biliyordu. Gülümsedi ve şöyle dedi: "Liu Ning'e tamamen güvenebiliriz. Sonuçta bunlar Xuan Seviyesi Dövüş Akademileri ve İşaretleme Salonu. Ondan neden şüpheleniyorsun?”
Eğitim alanının yanında Mu Rong Daren ve diğerleri öfkeyle dişlerini gıcırdatıyordu.
Huo Zhong dişlerini gıcırdattı ve alçak sesle küfretti: “Bu piçi öldüreceğim. Geçmemize izin vermeyeceği açık!”
"Geçmemize izin vermezsen atalarının mezarını kazarım!"
Qin Yun, Liu Ning'in saldırısını izlerken ifadesizdi!
Liu Ning avucuyla vurdu ve çok güçlü görünüyordu. Güç Depolama Boncuğu ile temasa geçtiğinde avucunun ona vurmasının keskin bir sesini duydu. Ancak Boncuk patlamadı!
“Çok sert vurdum ama yine de patlamadı. Güç Depolama Boncuğu'nun iç gücünün yeterince güçlü olmadığını zaten söylemiştim, bu yüzden kalkan bile kullanmadım." Liu Ning memnun bir şekilde gülümsedi ve ardından avucuyla vurdu.
(TL NOT: aptal ölüme bu kadar yaklaşmış ve bunu bilmiyor.)
İkinci avuç içi hâlâ hareket belirtisi yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...