DOKUZ GÜNEŞ TANRISI KRAL
C140
Pubfuture'a göre reklamlarDevasa siyah aslan çılgınca mücadele etti ve bir süre sonra sonunda Hayalet Bastırıcı Tılsım'dan kurtuldu!
Ardından Qin Yun devasa siyah aslana bir Hayalet Bastırma Tılsımı daha fırlattı.
Ruh Kralı'nı her bastırdığında, Kara Aslan'ı acımasızca dövmek için Ejderhanın Altı Stili'nin en güçlü hareketini kullanıyordu.
Dev altın aslan bu kez direnmedi. Ruh Kralı tarafından tamamen yenilgiye uğratıldığı açıktı. Aksi takdirde Hayalet Kral'ın gücü kesinlikle dağılırdı.
"Kötülük Bastırma Tılsımının ne kadar dayanabileceğini göreyim." Ruh Kralı acı içinde çılgınca güldü.
Qin Yun'un tüm Hayalet Bastırma Tılsımlarını kullanması uzun sürmedi. Hayalet Bastırma Tılsım Dizisi henüz yeterli enerjiyi absorbe etmemişti.
"Hayalet Kral'ı geciktirmek ve Yue Mei'nin zaman kazanmasına yardımcı olmak için elimden geleni yapacağım." Qin Yun, Xiao Yue Mei'ye baktı ve Dev Ruh Kral Çekicini çıkardı. Yüksek bir kükremeyle gökten indi ve Six Xing Long Style'ı kullanarak dev siyah aslanın bedenine saldırdı.
RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU…!
Ejderhanın Dövme Yumruğunun altı şekli son derece korkutucuydu ama devasa siyah aslanın gövdesi kıyaslanamayacak kadar sağlamdı. Daha önce Ejderhanın Dövme Yumruğunun altı formu tarafından on kereden fazla saldırıya uğramıştı ama şimdi hala sağlam ve güçlüydü.
“Haha…” Sende Kötülük Bastırma Tılsımı yok! ” Ruh Kralı, Qin Yun'un devasa aslan bedenine saldırmasına izin verirken yürekten güldü.
Kükreme!
Devasa siyah aslan kükredi ve güçlü bir ruhsal güç dalgası gönderdi!
Qin Yun anında sanki patlamak üzereymiş gibi kafasında dayanılmaz bir ağrı hissetti. Neyse ki zihninde, beynini korumak için zihin enerjisi dalgalarını serbest bırakabilecek bir Ruh Yıldızı Kristali vardı. Aksi takdirde bilinci kesinlikle silinirdi.
Sonunda kötü ruhun, kötü canavarın bedenine nasıl sahip olduğunu, onun bilincini silmek için son derece güçlü bir zihin dalgası salmak olduğunu anladı!
"Sen ölmedin mi?" Hayalet Kral'ın sesi acı çeken Qin Yun'un uyanmasına neden oldu.
Qin Yun'un psişik dalgalar çarptığında gözleri, kulakları, burnu ve ağzı kanıyordu. Başının döndüğünü hissetti ve görüşü netleşmeye başladı.
“Haha…” Harikasın! Hala bilincinin yerinde olması güzel. O zaman sana her türlü acıyı tattıracağım! ” Ruh Kralı kara aslanı sürmeden önce yürekten güldü. Devasa bir bıçak kadar keskin bir pençe kullanarak Qin Yun'un vücudunu deldi ve derisinden çıktı.
Qin Yun kan fışkırırken acı içinde çığlık attı!
Siyah dev aslan pençelerini kaldırdı ve Qin Yun'u devasa ağzın önüne yerleştirdi. Ağzını geniş açtığı sürece Qin Yun'u bütünüyle yutabilirdi!
"Merak etme, bu kadar kolay ölmene izin vermeyeceğim. Yavaş yavaş oynamak istiyorum, hahaha……” Ruh Kralı, siyah dev aslanın Qin Yun'un sol kolunu ısırmasını kontrol etmeden önce yüksek sesle gülmeye başladı. Tamamen yırttı!
"AHHHhhh Qin Yun dünyayı sarsan bir çığlık attı.
Xiao Yue Mei uzaktan izliyordu ve yalnızca dizinin enerjiyi emmeyi bitirmesini bekleyebilirdi, ancak o zaman Ruh Kralını bastırmak için yeterli güce sahip olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...