DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
“Bir kez aştığınızda, temel enerjiniz de artacaktır. Gelecekte, arıtılacak olan Qi daha da güçlü olacaktır. Bu, bir atılım yapmanın avantajıdır. Yang Shiyue şöyle dedi: "Yetiştirme tekniği kısıtlaması dışında, diğer bir şey de, vücuttaki temel enerjiyi dönüştürmek için bir fırsat gerektirmesidir."
“Örneğin, yaşam ve ölümün sınırında mücadele edecek, yaşam ve ölüm üzerine meditasyon yapacak birçok dövüş sanatçısı var. Ölümün baskısı altında, kendi potansiyellerini canlandırmak ve darboğazlarını aşmak için hayatta kalmak için güçlü iradelerini kullanacaklar!”
"Savaş platformunda dövüştüğümde, birdenbire Acele Eden Bulut Adımlarını kavradım!!" Qin Yun, darboğazı aşmanın anahtarını biliyordu. O zamanlar, güçlü bir kazanma arzusu onu harekete geçirmişti.
Dövüş sanatları yarışmasının başlamasına sadece üç gün kalmıştı. Yarıp geçme fırsatını tetikleyip tetikleyemeyeceğini görmeyi planladı.
"Kitabı düzgün okusan iyi olur. Yarın Blazing Light Fist'i öğrenmende sana rehberlik edeceğim!" Yang Shiyue çok sevimli bir şekilde saçını okşadı, ardından dinlenmek için odasına döndü.
Qin Yun kitabı bitirdi ve okumak için odasına geri döndü. Çok hızlı okudu ve her şeyi ezberleyebildi.
Gecenin bir yarısı birkaç kitap okumayı bitirdi ve gizemli kalıpları kabaca anladı. Gizemli kalıpları nasıl kullanacağını biliyordu ama bunu yapacak kadar gücü hâlâ yoktu.
Ruh dövmelerini yazmak için yeterli içsel Qi'ye sahip olmak için Dövüş Bedeni Aşamasının en az beşinci seviyesi gerekiyordu.
… ….
Sabah, bambu ormanındaki kuşlar cıvıl cıvıl, rüzgar yaprakları hışırdatıyordu.
Bambu ormanındaki sessiz ve zarif bir avluda Yang Shiyue, Qin Yun'a Flaming Light Fist'in zorluklarını anlatırken bir pavyondaydı.
Zarif adımları ileri geri hareket ediyordu, kar beyazı elbisesi ve beline kadar uzanan güzel siyah saçları hafif sabah melteminde hafifçe dans ediyordu. Tüm vücudundan zarif ve olgun bir aura yayılıyordu, bu da onu güzel şafağa karışmış gibi gösteriyordu.
"Flaming Light Fist'i başlatmak, yumruk vurulduğunda yumruğun parlamasına ve ısınmasına neden olabilir. Küçük Başarı Aşamasına ulaştığınızda, yumruklarınız kırmızı demir gibidir. Anında kör edici ışıkla patlayabilirler ve iç Qi'yi çok hızlı tüketebilirler. Yang Shiyue konuşmasını bitirdikten sonra çardaktaki taş bir sıraya zarif bir şekilde oturdu. Qin Yun'un döktüğü bir fincan çayı aldı ve kırmızı dudaklarıyla yudumladı.
Qin Yun ona büyük hayranlık duyuyordu. Daha önce hiç öğrenmediği dövüş sanatları yetiştirme teknikleri hakkında çok derin bir anlayışa sahipti.
Aniden meraklandı ve "Öğretmen, Dövüş Ruhun ne tür?" diye sordu.
Yang Shiyue çay fincanını bıraktı, gizemli bir şekilde gülümsedi ve usulca, "Bu şimdilik bir sır. Gelecekte benim kadar güçlü olduğunda, doğal olarak bileceksin! Flaming Light Fist'i şimdi uygulamaya başlayabilirsiniz. Yan taraftan çalışmanı izleyeceğim! ”
"Peki!" Qin Yun pavyondan çıktı ve düz bir arazi parçası üzerinde çalışmaya başladı.
… ….
Sarayın içinde, lüks bir altın kırmızı anka kuşu tahtının üzerinde, anka kuşu işlemeli giysiler giymiş bir kadın oturuyordu. Bu kişi İmparatoriçe Tian Qin'di!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...