Bölüm 148: Tsunami Tekniği

170 26 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C148
Pubfuture'a göre reklamlar

Birkaç gün sonra Qin Yun'un masası birçok kağıt parçasıyla kaplandı.

Bunların hepsi Tsunami Becerisini anladığında anladığı şeylerdi. Hepsi oldukça kaotikti ve onları çözmek için daha fazla ilgiye ihtiyaçları vardı.

“Temel konularda uzmanlaştığım sürece tatmin olacağım. Bunu kesinlikle başaracağım!” Qin Yun kendine çok güveniyordu.

Sonraki birkaç gün boyunca Tsunami Tekniğini geliştirmeye odaklandı.

Vadideki diğer öğrenciler de ciddi bir şekilde yetiştirme tekniklerini geliştiriyorlardı. Bir an önce sınava girmek için güçlerini artıracaklardı!

Sadece sınavı geçerek Üç Xuan Akademisinden ayrılıp Xuan Seviye Dövüş Sanatları Akademisine gidebilirdi. Ancak o zaman Dövüşçü Bedeni aleminin yedinci seviyesine adım atma şansına sahip olacaklardı!

Aksi takdirde kendi gücüyle kısa sürede Savaşçı Bedeninin 7. seviyesine adım atması zor olurdu.

Odanın içinde Qin Yun'un içsel gücü yükselirken avucunu duvara vurdu. Bir şok dalgası yarattı.

Kendi kendine mırıldandı, “Eğer Öğretmen Yang burada olsaydı, kısa sürede Tsunami Tekniğini kesinlikle kavrayabilirdim. Artık başlangıç rütbesine ulaşmayı başarana kadar tam on gün geçirdim.”

“Şu anda yalnızca bir şok dalgası yaratabiliyorum. Tarikata girmeden önce en az üç şok dalgası yaratabileceğim."

Tsunami Becerisi, kişi bir şok dalgası yaratabildiği sürece, buna yeni başlamış olsa bile, ikinci ve üçüncü şok dalgalarına yine de biraz zorlukla ulaşılabilir. Ve becerinin gücü daha da güçlü olurdu.

Küçük başarı aşamasında dördüncü, beşinci ve altıncı şok dalgaları yaşandı.

Qin Yun, Tsunami Tekniğini uygulamaya devam etti. Sadece bir şok dalgası olmasına rağmen son derece güçlüydü. Bunun onun içsel gücünden kaynaklandığının bilinmesi gerekiyordu.

Sadece Tsunami Tekniğini uygulamakla kalmadı, aynı zamanda diğer dövüş sanatlarını da uyguladı.

Alevli Işık Yumruğu ve Alevli Bulut Adımlarını büyük mükemmellik aşamasına kadar çalışmıştı! Ancak mükemmel mükemmelliğe ulaşmak kolay olmadı. Yeterince güçlü olabilmek için kavramak sadece zamana değil aynı zamanda kişinin fiziğine ve uygulama temeline de ihtiyaç duyuyordu.

On Bin At Avucu ve Hanshan Stili gelişmeye devam edebilirdi, bunlar öğrenilmesi zor tekniklerdir ve güç de az değildi.

Qin Yun, çeşitli dövüş sanatlarını kendi başına anlamış ve öğrenmişti, bu da onun yetiştirme teknikleri hakkında daha derin bir anlayışa sahip olmasını sağladı. Gelecekte diğer yetiştirme tekniklerini öğrendiğinde bunu anlamak daha kolaydı.

Yang Shiyue'nin her türlü dövüş sanatı kitabını sık sık okuması nedeniyle dövüş sanatlarının zorluğunu iyi anlıyordu.

“Sonunda gerçek girişe ulaştım. Gösterdiğim Tsunami Dalgaları üç şok dalgası gerçekleştirebilir." Qin Yun içsel bir güç dalgasını serbest bıraktıktan sonra üç dalga ortaya çıkacaktı. Daha da büyük bir güçle ileriye doğru yükselen bir dalga gibiydiler.

Kendisiyle alay etti, "Temel konularda uzmanlaşmamın yarım ay sürdüğünü düşününce!"

Yang Shi Yue burada olsaydı Üçlü Şok Dalgasına ulaşmanın en fazla beş gün süreceğini hissetti.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin