Bölüm 156: Ayı Kesimi

161 25 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C156
Pubfuture'a göre reklamlar

Rüzgar Öldürme Sanatı oldukça ünlüydü ve birçok kişi onu tanıyabiliyordu. Ancak altı stildeki Rüzgar Öldüren Yumruk Tekniğinin bir canavarın pençelerini kullandığını ilk kez görüyorlardı. Hepsi son derece şok oldu!

Qin Yun öfkelendi!

Mavi Ruh Yıldız Sarayı onlar için işleri defalarca zorlaştırmış, sınavlarının zorluğunu büyük ölçüde artırmıştı. Belli ki onlara zorbalık yapmaya çalışıyorlardı!

"Cehenneme git!" Altı stilde Rüzgar Öldürme Sanatı'nı uygularken kalbinde öfke alevlendi.

Bir şeylerin ters gittiğini hisseden yaşlı bir kişi havadaki aceleyle "Durun!" diye bağırdı.

Ancak Altı Stil Rüzgar katletme sanatını çoktan serbest bırakmıştı!

Son derece keskin dört pençe havayı keserek Devasa Yıldırım Ayısı'nın vücuduna indi!

Kaza!

Öfkeli Fırtına Ayısı'nın sert dış zırhı kolayca dilimlenmişti. Yaradan dalga gibi siyah kan aktı.

Herkes bir anda şok oldu. Sadece birkaç saniye içinde Fırtına ayısının vücudunda çok sayıda derin kanlı yara ortaya çıktı!

"Durmak!"

Qin Yun sesi görmezden geldi ve Altı tarzı Rüzgar Avcısı sanatını bir kez daha kullandı. Ağır yaralı Fırtına ayısının vücudunu acımasızca kesti ve dev ayının taze kanının dışarı sıçramasına neden oldu.

Yaşlı adam yere indiğinde Ayı, Cennetsel Aslanın Savaşan Ejderha Pençesi tarafından çoktan birçok parçaya ayrılmıştı!

Yerdeki et parçalarını gören herkes titremeden edemedi!

Her ne kadar bir silah kullanamasa da Qin Yun'un kullandığı aslan pençesi bir silah kadar korkutucuydu. Dört bıçak kadar keskindi!

Diğer tarafta, diğer öfkeli Fırtına Ayısı, Mu Rong Da Ren tarafından altın enerji ipleriyle bağlanmıştı ve bu onun hareket etmesini zorlaştırıyordu.

Xie Wufeng çevik bir şekilde atladı, avucunda beyaz bir ışık belirdi ve ardından taşan soğuk kılıç qi'si geldi. Daha sonra avucunu Fırtına Ayısının kafasına vurdu ve beyaz kılıç qi de ayının kafasına saplandı!

Mücadele eden ve kükreyen Fırtına ayısı, yere düşmeden önce aniden sessizleşti.

Mu Rong Jun koştu ve Fırtına ayısına on kez yumruk attı!

İki dev ayının düştüğünü gören Dean Bai de şaşırdı. "Onuncu takım on atakla işini bitirdi!" diye bağırdı.

Kum saatinin ayaklarının dibinde hâlâ boşaltılması gereken küçük bir kısmı vardı ama vadideki iki Fırtına ayısı çoktan ölmüştü!

Öfkeli yaşlıya soğuk bir şekilde bakarken Qin Yun'un yüzü kanla kaplıydı. Alaycı bir ifadeyle şöyle dedi: "Üzgünüm, Fırtına ayınız çok zayıf. Dikkatsiz davrandım ve onu öldürdüm. Gerçekten üzgünüm!”

Bu iki Sınıf 8 şeytani canavar hiç de zayıf değildi ama yine de öldürülmüşlerdi! Hatta bir tanesi parçalara ayrıldı!

Dean Bai, Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın hamle yapmasını engellemek için koştu.

"Hepiniz... Bunu hatırlıyorsunuz!" Yaşlı adam, Devasa Fırtına Ayısı'nın cesedini ortadan kaldırırken çok öfkeliydi.

“Bunu aklınızda tutmalısınız. Değerlendirme için bizim için işleri zorlaştırmaya cüret ettiniz, bu borcu hatırlayacağım. Bir gün ben, Xie Wufeng, sana bedelinin on katını ödeteceğim!” Xie Wufeng soğuk bir sesle söyledi. Güçlü bir öldürme niyetinin eşlik ettiği görkemli bir kılıç aurası yaydı. Vadinin üzerindeki havayı doldurdu ve birçok Dövüş Dao Bölgesi uzmanının korku hissetmesine neden oldu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin