DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C147
Pubfuture'a göre reklamlarMerhaba Canlarım Dokuz Güneş Tanrısı bazı sorunlar yasamamin ardından 15 bölüm gelicek Haberiniz olsun herkese mutlu yıllar dilerim
Wu Youchen liderliğindeki ekip zaten Qin Yun ve Xiao Yue Mei tarafından öldürülmüştü. Küllere dönüştüler. Guo Cheng bakmaya gitse bile onları bulamazdı.
“Sonunda dinlenebileceğim!”
Qin Yun, Ölümsüz Mezarlık Diyagramına kan damlatmak için sabırsızlanıyordu. O, Xiao Yuelan'dan, Qi Meilian'dan ve onun güzel Büyük Öğretmeninden son derece şüpheleniyordu. Tablodaki kan yüzünden hepsi tesadüfi karşılaşmalar yaşamışlardı.
Mu Rong Jun yaklaştı ve gülümseyerek şöyle dedi: "Kardeş Yun, lütfen hayalet bir canavara dönüşme, Patron Xie hayalet öldürme tekniğini öğrendi.. haha"
Qin Yun sırıttı ve şöyle dedi: "Şeytani bir canavarın ele geçirdiği zayıf bir tavuk olduğumu mu düşünüyorsun?"
Huo Zhong yüksek sesle güldü, "Elbette hayır. Kardeşimiz Yun çok güçlü. Hayalet canavarları öldürmek çimleri kesmek gibidir!”
Xie Wufeng, Qin Yun'un iyi olduğunu görünce rahatladı. Daha sonra Qin Yun ile kutlama yapmak için mağaraya girdi.
Qin Yun dağ mağarasındaki küçük salona girdi ve muhteşem yemeklerle dolu masayı gördü. Daha sonra hiçbir nezaket belirtisi göstermeden yemeye ve içmeye başladı.
Murong Jun'un yakışıklı yüzü Qin Yun'a kadeh kaldırırken kötü bir gülümsemeyle doldu: "Kardeş Yun, sen gerçekten harikasın. Xiao Yue mei gibi kibirli ve soğuk bir küçük kızı evcilleştirebilmeniz için, kadın kontrolü sanatındaki becerinizden gerçekten etkilendim. Normalde kendini belli etmezsin. Gerçekten seni küçümsememi sağlıyorsun.
"Doğruyu söylemek gerekirse! Xiao Yuemei, bu küçük kız ve ben birbirimizi çocukluğumuzdan beri tanıyoruz ve hatta bana kardeşim diyor, ilişkimiz çok iyi! Ona bir depolama ruhu eseri vereceğime söz verdim, bu yüzden Gizli Ejderha Dövüş Sanatları Yarışmasında bana birincilik verdi. Onunla dövüşecek olsam bile bu sadece bir oyun olurdu. Silah kullanamayacağımızı duymuş olmalısın, değil mi?” Zaten mantıklı bir açıklama bulmuştu.
“Bana yalan söyledin, değil mi?” Mu Rong DaRen inanamayarak sordu.
Qin Yun bir gülümsemeyle şöyle dedi: "O halde, saklama bileziğini yapanın ben olmadığımı mı düşünüyorsun? Onları çoktan dövdüm…”
Daha sonra bir saklama bileziği çıkardı ve devam etti: “Bak, burada bir tane daha var. Bu küçük Mei Lian için, o aynı zamanda benim küçük kız kardeşim!”
Xie Wufeng biraz şaşırmıştı, "Qi Meilian mı? Onun dövüş ruhu çok özel görünüyordu. O zamanlar buradayken onu Yıldız Xuan Wu Akademisini seçmeye ikna eden kişi bendim."
Huo Zhong aptalca güldü ve şöyle dedi: “O çok basit bir kız. İyi kalpli ve aynı zamanda çok tatlı.”
Mu Rong Jun kaşlarını çattı "Onun dövüş ruhu nedir? Hiç kimse bilmiyor gibi görünüyor!
Qin Yun daha önce hiç sormamıştı bu yüzden onların bundan bahsettiğini duyunca o da merak etti.
"En Büyük Kardeş Xie, Küçük Mei Lian'ın savaşçı ruhu nedir?" diye sordu.
Xie Wufeng bir süredir dövüş ruhuna sahip olmadığından dövüş ruhları üzerine çalışmıştı ve dövüş ruhları hakkında derin bir anlayışa sahipti.
“Qi Meilian'ın savaşçı ruhunda tuhaf olan şey şu ki…. Aniden unuttum! Xie Wufeng'in ifadesi biraz değişti: "Ne kadar düşünürsem düşüneyim hatırlayamıyorum. Daha önce gördüğümü hatırlıyorum! Ama işte bu!!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...