DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C99
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun yavaşça içeri girdi. Sade bir kıyafet giymiş olmasına rağmen zarif, terbiyeli ve ruh doluydu. Kendinden emindi ve gurur duymuyordu. Yaşına yakışmayan bir sakinliği vardı ve oldukça çekiciydi.
Herkesin bakışları hemen sol göğsündeki bronz rozette toplandı!
Bu yalnızca Yazıtcıların sahip olabileceği bir amblemdi. Amblemin üstünde bir mücevher vardı. Başlangıç seviyesinde bir Yazıt Ustasıydı.
Herkes Qin Yun'un sadece on beş buçuk yaşında olduğunu biliyordu!
Liang Shuijin'den yaklaşık dört yaş küçüktü ve zaten başlangıç seviyesinde bir Yazıt Ustası olmuştu. Orada bulunan tüm eski Yazıt uzmanlarının hepsi hayrete düşmüştü.
Genel müdür Duan Gan da ortaya çıktı. Gülümsedi ve şöyle dedi: "Bu sefer katılan oldukça az kişi var. Toplamda seksen kişi var."
"Baş Komiser, Qin Yun gerçekten bir Yazıt Ustası mı?" Usta Wei bunu kabul edemedi.
Duan Qian güldü, "Qin Yun tılsım yapabilir. Buna bizzat şahit oldunuz! Dövüş Vücudu aleminin 6. seviyesine adım attıktan sonra, bir Düşük Derece Ruh Silahı geliştirebildi ve ardından bir düzen kurabildi.
Qin Yun'un Dövüşçü Bedeni aleminde altıncı seviyede olduğu gerçeği herkesin bildiği bir şeydi. Zaten inanılmazdı.
Özellikle Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndaki insanlar. Eğer Ruh Yazıtını geliştirmeyi başaramazsa Qin Yun'un dövüş bedeninin altıncı seviyesine ulaşmasının uzun yıllar alacağından emindiler.
Ancak çok geçmeden Qin Yun, Dövüşçü Bedeni aleminin altıncı seviyesine ulaştı ve onların suratına tokat attı.
O anda en kabul edilemez şey Qin Yun'un aslında yeni başlayan bir yazıt ustası haline gelmesiydi!
Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nda, 19 yaşında birincil yazıt ustası olduğunda gururla göklere ulaşabilen bu genç dövme ustasının ne kadar nadir olduğu görülebiliyordu!
Ancak terk edilmiş prens Qin Yun, beş yıl içinde çok korkunç bir duruma gelmişti. Herkes böyle bir duruma ulaşmak için ne kadar acıya katlandığını bilmek istiyordu!
Liang Shuijin dişlerini gıcırdattı. Qin Yun'un ortaya çıkışı nedeniyle ilgi odağı elinden alınmıştı.
"Kötü kötü değil. Eğlenceye katılmak da güzel. İyi bir sıralama elde etmek istiyorsanız buna güvenmeyin." Usta Wei zorla gülümsemeye çalıştı.
Oğlu bilinmeyen bir şekilde hayatını kaybetmişti. En çok nefret ettiği kişi olan Qin Yun ise başlangıç seviyesinde bir Yazıt Ustası olmuştu. Kalbi nefretle kanıyordu.
Qin Yun sadece hafif bir gülümseme verdi.
Duan Gan, "Bugünkü yarışma önceki yarışmalardan farklı. Bu sefer herkesin beş bin kilogramlık bir demir parçasını ruh şeridi haline getirmesine ihtiyacımız var! Bunun ruh demiri değil, 10.000 Jin demir olduğuna dikkat edin!"
Diğer yazıtçılar şaşkınlıkla bağırırken Qin Yun kaşlarını çattı.
Demir elbette sıradan insanların kullandığı demirdi. Bu tip demir aynı zamanda demir cevherinden de eritildi. Ruh demirinden farklı olarak sıradan demirin ruh enerjisi yoktu ve yeterince dayanıklı da değildi. Birçok yabancı madde vardı.
Demiri ruh demirine dönüştürmek imkansız değildi ama süreç çok zordu.
Üstelik on bin jin'i sadece düşünerek başparmak büyüklüğüne dönüştürmek son derece zor olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...