DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C111
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun, Huo Zhong'un arkasından takip etti ve devasa Kara Sel Ejderhasını açıkça gördü. Omurgasından aşağı soğuk bir ürperti indi!
Kara Sel Ejderhasının bedeni yaklaşık bir metre kalınlığında ve onlarca metre uzunluğundaydı. Vücudundaki siyah pulların içinde birkaç büyük delik vardı ve kafasında da siyah kan vardı. Bunların hepsi Xie Wufeng ve Yeşim Zırhlı Gergedan tarafından geride bırakıldı.
"Vızıltı!" "Vızıltı!" "Vızıltı!"
Mu Rong Da Ren ve Xie Wufeng'in topladığı iç güç, onlara doğru ateş eden kılıçlar gibiydi. Sonik bir patlama yarattı ve siyah ejderhanın kafasına çarptı.
Huo Zhong ayağa fırladı ve uzun asası altın rengi bir ışıkla parladı. Altın Öküz Savaşçı Ruhunun gücünü sınırına kadar serbest bırakmıştı!
Uzun çubuk, Kara Sel Ejderhasının kafasına çarparak parçalanırken onbinlerce jin kuvvet taşıyormuş gibi görünüyordu.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Devasa çubuk parçalanarak çevredeki ağaçları sarsan yüksek bir sese neden oldu ve hepsinin çatlayarak açılmasına neden oldu!
ben öyleyim!
Mu Rong Da Ren ve Xie Wufeng bir tur daha içsel güç açığa çıkardılar ve hepsini Kara Sel Ejderhasının kafasında topladılar!
“Üçüncü Huo, önce gücünü topla. Artık seni destekleyeceğim!” Qin Yun, Kara Sel Ejderhasının ağzını açıp Huo Zhong'u ısırırken kükrediğini gördü. İleriye doğru adım atarak, Six Xing Long Styles'ı uygulamak için Giant Spirit King çekicini kullandı!
Yıldırım Stili Kara Sel Ejderhasının ağzına inerek birkaç keskin dişin düşmesine neden oldu!
Bundan sonra Kara Sel Ejderhasının gözlerine iki yumruk darbesi geldi ve devasa gözleri parçalandı.
Akan ışık kara kılıcın kafasının tepesine çarptı, içine bir şok dalgası yayarak kafasını yere çarptı.
"Yaparım!" Huo Zhong düzinelerce metre havaya atladı. Uzun çubuğu dikey olarak aşağı düştü ve Kara Sel Ejderhasının kafasına saplandı.
Yeşim Zırhlı Gergedan da ileri atılarak devasa boynuzunu Kara Sel Ejderhasının boynuna sapladı.
Huo Zhong uzun çubuğunu çıkardı ve tekrar kırdı. Hiç yorgun hissetmiyordu!
Qin Yun birkaç kez saldırmış ve iç enerjisinin yarısından fazlasını tüketmişti. Sadece dinlenip kenardan izleyebiliyordu.
Sonunda Siyah Jiao, dördü tarafından şiddetli bir şekilde dövüldükten sonra öldü…
"Bu adamın gücü 8. seviye bir canavarla kıyaslanabilir!" Qin Yun, ölü Kara Sel Ejderhasına derinden baktı ve rahat bir nefes aldı.
"Kara Sel Ejderhasının kendisi zaten hafif yaralı. Girdiğimde ve sinsi saldırımda başarılı olduğumda herkesin saldırıları da çok şiddetli olacak. Ancak o zaman başarıya ulaşacağız." Xie Wufeng de defalarca iç çekti.
"Görünüşe göre Kara Sel Ejderhası yakındaki kötü canavarların lideri!" Qin Yun, "Bu adam henüz tam anlamıyla bir ejderhaya dönüşmemişti. Aksi takdirde çoktan ölmüş olurduk.”
Tufan Ejderhası devasa pitonun dönüşümünden oluşmuştu ve aynı zamanda çok nadir görülen şiddetli bir canavardı.
Öte yandan, önündeki kişinin kendisinden yayılan uğursuz bir aurası vardı. Tek bir bakışla epeyce insan yediği anlaşılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...