DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Qin Yun, Xiao Yuelan'ın ne kadar cani olduğunu görünce Uluyan Gökyüzü İmparatorluğu'nun nişanı iptal etmesinin kendisi için kötü bir şey olmadığını hissetti.
“Geçmişte annelerimiz bize gizlice evlilik akdi düzenlemiş, hatta nişan akdi bile yapmışlardı! Sözleşme elinizde mi? ” Xiao Yuelan'ın sesi buz gibi ve duygusuz olmasına rağmen, duymak şaşırtıcı derecede hoştu.
"Bir sözleşme?" “Abla Grand Preceptor, işi bana bıraktı. İstiyor musun? Qin Yun başını sallayarak söyledi.
Nişan sözleşmesini Dokuz Yang Ruhunun saklama alanına yerleştirmişti.
Moralinin nereden geldiğini bilmiyordu ama tatlının tatsız olduğunu hissetti.
"Sen sözleşmeye bak. Bir yıl sonra nişan törenimde bu sözleşmeyi kullanmalısın!” Xiao Yuelan konuşmayı bitirdikten sonra, soğuk bir şekilde "Gelmezsen seni dünyanın sonuna kadar kovalarım" diyerek kapıya doğru yürüdü.
Qin Yun, "Bir yıl sonra nişan töreninde beni küçük düşürecek misin?" diye sorarken kafası karışmıştı.
"Seni küçük düşürmek mi? Bunu yapacak boş zamanım yok. Ayrıca, benim tarafımdan küçük düşürülecek güce sahip değilsin! Xiao Yuelan konuşmayı bitirdikten sonra kapıyı açtı ve aceleyle ayrıldı.
Qin Yun, Yang Shiyue'ye şaşkın bir ifadeyle baktı.
"Görünüşe göre bu duruma gelmeden önce Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisinde çok acımasızca eğitim almış. Seni bulmak için gizlice gelmeliydi. Sadece sana bu sözleri söylemek için miydi? Bunu anlamak gerçekten zor! Yang Shiyue de şaşkınlıkla başını salladı.
"Bu yıl boyunca, xiulian uygulamak için çok çalışmalısın ki o seni toplum içinde küçük düşürmek istemesin!"
"Her neyse, zamanı geldiğinde ona sözleşmeyi ver. Onu veliaht prensle evlendirmek imparatoriçenin başını ağrıtmaya yeter.” Qin Yun, yemeye devam ederken başını salladı ve içini çekti.
"Acele et ve yemek ye, hala Dövüş Sanatları Kütüphanesine gitmemiz gerekiyor!" Yang Shiyue ısrar etti: "Acele etmeli ve dövüş sanatlarında ustalaşmalısın, sonra gidip Heavenly Lion Martial Meet'e katılmalısın!"
"Gök Aslanı Dövüş Sanatları Yarışması nedir?" Qin Yun sordu.
"Her beş yılda bir, Dövüş Bedeni Aleminin 4. ve 5. seviyeleri arasında bir Dövüş Yarışması olacak. 4. seviyede katılan öğrenci olmamasına rağmen, gidip deneyebileceğinizi düşünüyorum.” Yang Shiyue dedi.
"Gerçekten uygun mu?" Qin Yun karıştırıldı. Gelişimi, beşinci seviye bir dövüş bedenine eşdeğerdi. Katılırsa, kazanma konusunda büyük bir güveni vardı.
“Sizden sadece dövüş deneyiminizi artırmak için eğlenceye katılmanızı istiyorum. Senden birincilik için savaşmanı istemiyorum.” Yang Shiyue masayı topladı: "Karşılaştığınız öğrencilerin hepsi son sınıf öğrencileri, arka arkaya kazanmanız zor."
Yemeğini bitirdikten sonra Qin Yun, dövüş sanatları yetiştirme tekniklerini, iki yüksek dereceli dövüş sanatı tekniğini toplamak için Yang Shiyue'yi Dövüş Sanatları Kütüphanesine kadar takip etti.
… ….
Dövüş Sanatları Köşkü, Hua Ling Dövüş Sanatları Okulu'nun ortasında bulunan yedi katlı bir kuleydi. Bu alan yüksek duvarlarla çevriliydi. Normalde bu alana kimse giremezdi ve içeride sıkı güvenlik görevlileri vardı.
Yang Shiyue ve Qin Yun ancak Sınıf 9'dan ahşap plakaları ürettikten sonra girebildiler.
Başlangıç, orta ve ileri dövüş sanatları birinci seviyedeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...