DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C119
Pubfuture'a göre reklamlar"Haha, sonunda King Kong İç Yuan'ı geliştirdim!" Mu Rong Jun'un kahkahası aniden çınladı.
Salona atladı ve meyveden bir ısırık aldı. Gülümsedi ve şöyle dedi: “Çok yakında Yıldız Dövüş Sanatları Akademisine gireceğim. Güzel öğrenciler ve öğretmenler uzun zamandır beni bekliyor olmalı. "Yıldız Dövüş Sanatları Akademisine girdikten sonra akademi tarihinin en yakışıklı çocuğu olmalıyım!"
Qin Yun ondan bir elma aldı ve gülümseyerek şöyle dedi: "En yakışıklı olup olmadığından emin değilim ama kesinlikle en narsistsin. Başka seçenek yok."
Mu Rong Jun gülümseyerek şöyle dedi: "Kardeş Yun, beni kıskandığını biliyorum. Merak etme, senin için birkaç güzel kadın son sınıf öğrencisi kurtaracağım.
Uzun boylu Huo Zhong da odasından çıktı. Adımları yerin hafifçe titremesine neden oldu.
Yüksek sesle güldü ve şöyle dedi: "İkinci kardeş Murong, cadıyı unuttun mu? “Yıldız Dövüş Sanatları Akademisine gitti. Onu baştan çıkarmaya cesaretin var mı?”
Meng Fei Ling'den bahsettiğinde, başlangıçta mutlu bir şekilde gülen Murong Da Ren'in yüzü sertleşti. Somurttu ve şöyle dedi: “O hiçbir şekilde bir kadın olarak kabul edilemez. O bir Banshee!”
Mu Rong Da Ren, Meng Fei Ling'in elinde çok acı çekmişti. Bu Qin Yun'u gizlice sevindirdi çünkü Meng Fei Ling'le arası iyiydi. Gelecekte Yıldız Dövüş Sanatları Akademisine gittiğinde kesinlikle onunla ilgilenecekti.
"En Büyük Kardeş, şu anda Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesinin zirvesindeyiz, değil mi?" Qin Yun sordu.
Xie Wufeng başını salladı: "Elmas İç Yuan'ı geliştirdikten sonra, Elmas İç Qi'yi yoğunlaştırıp Elmas İç Qi'yi serbest bırakabilecek ve Savaşçı Bedeninin altıncı seviyesinin zirvesine ulaşabileceksiniz.
“Sonra Savaşçı Bedeninin 7. seviyesine gireceğim. Bedenimdeki kemikleri Vajra Ruh Kemiğine dönüştürmek için Vajra içsel gücünü kullanmam gerekecek."
“Kişi Elmas Ruh Kemiği yetiştirdiğinde, kişinin vücudu Elmas İskelete sahip olacaktır. Biri Dövüşçü Bedeni aleminin yedinci seviyesine adım atsa bile!"
“Savaşçı Bedeni aleminin yedinci seviyesi Altın Beden Alemidir. Bu çok önemli!"
Dövüşçü Bedeni aleminin asıl amacı Dövüşçü Bedenini geliştirmekti. Kişi ne kadar geliştirilirse, fiziksel bedenin sertleştirilmesine o kadar çok vurgu yapılır.
Xie Wufeng devam etti, "King Kong İç Yuan'ınızı geliştirmeyi başardınız, şansınıza bağlı olarak kendinizi adım adım geliştirmeniz gerekiyor. Şu anda Üç Kaynak Akademisinde Savaşçı Bedeninin 6.seviyesindeyiz. Sınavı takım halinde geçmek daha kolay olmalı. ”
Lanet olsun, lanet olsun!
Dışarıdan net ve melodik bir zil sesi duyuldu.
"Hangi önemli mesele?" Daha sonra Qin Yun ve arkadaşlarıyla birlikte dışarı çıktı.
Vadinin ortasındaki meydana vardıklarında sadece birkaç kişinin dağıldığını gördüler.
Diğer takımlar daha fazla Xuan Puanı kazanmak için kötü canavarları avlayıp öldürmeye gittiler. Vadide kalan öğrencilerin hepsi yaralarından iyileşme aşamasındaydı.
Müdür Bai de az sayıda insan olduğunu biliyordu ama yine de zili çaldı.
Ancak Xie Wufeng ve diğerlerini görünce gözleri parladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...