DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C172
Pubfuture'a göre reklamlarBir kişi Ruh Demir madenini rafine ettiği sürece Ruh Demirini elde edebilirdi. Bir güç için, bırakın üst sınıf Ruh Demir Cevheri bir yana, Ruh Demir Cevheri Yatağı son derece önemliydi.
"Birinci sınıf bir ruh demirinin fiyatı kedi başına on bin kristal paranın üzerindedir. Çıkardıkları ruh demir cevherinden ne kadar birinci sınıf ruh demiri rafine edilebileceğini merak ediyorum."
Qin Yun düşündü. Az önceki konuşmadan Ruh Demir madeninin Mavi Ruh Batı Sarayı tarafından kontrol edildiğini ve maden çıkarmak için çok sayıda köleye ihtiyaç duyduklarını öğrendi.
"Kölelere yaşasalar da ölseler de son derece zalimce davranıyorlar. Ne kadar da nefret verici, onlarla tanıştığımdan beri rahatlıkla onları kurtaracağım."
Devriye gezen birkaç kişinin beşinci seviye Savaşçı Bedeni aleminde bir gelişim üssü vardı. Qin Yun, gücüyle başarılı olabileceğini hissetti.
Devriye gezen adamlar gittikten sonra dikkatlice ve gizlice büyük ağacın üzerinde ilerledi.
Bir süre sonra çeşitli sesler duydu. Kırbaçların sesi, kölelerin tıslamaları, yöneticilerin küfürleri ve çocukların çığlıkları vardı!
"Batı Mavi Ruh Sarayı'nın bu canavarları aslında kölelerin çocuklarını buraya getirdi. Köleleri çok çalışmaya zorlamak mı bu?" Qin Yun son derece çileden çıkmıştı ve hızını artırmaktan kendini alamadı.
Bir süre sonra yüz metre yüksekliğindeki bir ağacın tepesinde durup önündeki yüzlerce metre genişliğindeki devasa çukura baktı.
Kraterin derinliği on metreden fazlaydı ve altında sağlam taşlar vardı. Duvarlar boyunca mangallar vardı, bu da kraterin kırmızı görünmesini sağlıyordu.
Kraterin dibinde elleri ve ayakları kelepçeli, hem genç hem de orta yaşlı birçok güçlü adam vardı. Vücutları yara izleriyle doluydu, hepsi mor ve siyah renkteydi!
En şok edici şey, ellerinde kırbaç tutan birkaç iri adamın ve yakınlarda bağlanmış on yaş arası çocukların olmasıydı!
"Mavi Ruh Batı Sarayı'ndaki o çöpler!" Bunu gördüğünde Qin Yun'un gözleri kırmızıya döndü.
Kölelerin bu sert kayaları kazmak için çok çalışması gerekiyordu, yoksa çocuklar da dövülecekti.
Qin Yun tüm madeni dikkatlice gözlemledi ve üç gözetleme kulesinin olduğunu fark etti. Dev çukurun üzerinde ondan fazla gözetmen vardı ve hepsi beşinci seviye Savaşçı Bedeni alemindeydi.
"Onlardan sadece üçü altıncı seviye Savaşçı Bedeni aleminde. Hepsi yaşlı adamlardır. Çok konforlu üç odaları var! Tamam, onlarla başlayalım!
Saldırı planını yaptıktan sonra siyah kıyafetler giydi ve canavar derilerini kullanarak hızlı bir şekilde tılsımlar yaptı.
"Vücut Sabitleme işaretleri Vücut Sabitleyici Tılsımlar oluşturmak için kullanılabildiğinden, bunların yaratılması da nispeten kolaydır. Denetleyicilerle başa çıkmak için fazlasıyla yeterliler. Kuledeki birkaç kişiyle başa çıkabilmek için hipnoz runesini oluşturmak amacıyla uyku işaretlerini kullanmam gerekiyor. Eğer kişinin zihinsel gücü yeterince güçlü değilse ve hipnoz runesine maruz kalırsa kişi anında uykuya dalar."
Qin Yun, otuz altı ruh işaretinden birçok tuhaf yüksek dereceli ruh işaretini öğrenmişti!
Hipnoz tılsımlarını yapmak daha zordu ve yüksek miktarda zihinsel enerji gerektiriyordu. Onları oymak için kullanılan canavar derilerinin yapımı da özel miktarda zihinsel enerji gerektiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...