Bölüm 58 İlk On İçin Hazırlıklar

229 32 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C5

Birçok kişi Qin Yun'un en başından beri dev tarafından tamamen bastırılacağına inanıyordu!

Beklenmedik bir şekilde, Hanshan Stilini sergiledikten sonra devinkinden daha aşağı olmayan bir aura yaydı.

Dev iki hamlede uçmaya gönderildi.

Qin Yun, Dağı Sarsma Stilini kullandıktan sonra karşı tarafı bir dağ olarak gördü. Kendini dağ yüksekliğinde bir dev olarak görüyordu ve dağı ileriye doğru itmek istiyordu!

Sanki bir dağı itiyormuş gibiydi. Bu Dağları Sallayan Sanatın gücüydü.

Dev ayağa kalktıktan sonra Qin Yun hemen uçtu. Başka bir Dağ Sarsma Stili ile saldırdı ve devi bir hava patlamasıyla uçurdu.

Bang!

Devin kocaman ve ağır gövdesi ağır bir şekilde savaş platformunun altına düşerek yerdeki kalın taş döşemeleri parçaladı.

“Ejderha katletme zaferi, 100. sıraya yüksel!”

Qi Xue, düello platformundan aşağı inen Qin Yun'a baktı. Kaşlarını çatmaktan kendini alamadı ve şöyle dedi: “Bu adam ilk yüze çok kolay girdi. Ben bile o büyük adamı bu kadar kolay sahneden indiremezdim!”

Ye Chenlei çok ciddi görünüyordu, "Bu Hanshan Stili. Bu adamın bu kadar alışılmışın dışında dövüş sanatlarında ustalaşabilecek geçmişi nedir? Yıllardır bunu öğreniyor olmalı!”

Xiao Lang güldü, "Sen büyük bir adamsın. Bu tür dövüş sanatlarından korkuyor musun?”

Ye Chenlei öyle düşünmüyordu ve alaycı bir tavırla şunları söyledi: “O mu? O hâlâ çok genç! “Bende Gök Gürültüsü Baltası Dövüş Ruhu var. İçsel gücümü kullandığımda yıldırımı serbest bırakabilirim. Eğer bedenime yaklaşmak isterse mutlaka yıldırım çarpacaktır.”

Az önce Qin Feng dışarı çıktı. Kapıyı itip içeri girdikten sonra, biraz da şüpheyle şunları söyledi: "Maskeli adamın İşaretleme Salonu'nda yaşadığı haberini az önce aldım!"

Qi Xue bağırdı, "Gerçekten Qin Yun olabilir mi?"

Qin Feng başını salladı ve şöyle dedi: "Maskeli adam Qin Yun değil! Yang Shiyue, Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisinden dönmüş ve Qin Yun'u yanında getirmek için Gizemli Desen Sarayına gitmişti. Adamlarım Gizemli İşaretler Sarayı'na gittiklerinde, maskeli adamın Gizemli İşaretler Sarayı'ndan düşük kaliteli kemik çeliği üretiminde uzmanlaşmış bir demirci olduğunu öğrendiler. ”

“Bu kadar gizemli olmasına şaşmamalı. İşaretleme Salonundaki arkadaşlar hep böyle olduğundan bunda tuhaf bir şey yok. Eğer Qin Yun değilse klana rapor vermek zorunda kalacak." Ye Chenlei sakinleşti ve içki içmek için oturdu.

… ….

Gizemli Desen Sarayı'nda, bir eğitim odasında.

Yang Shiyue, Qin Yun ile bir savaşa girdi.

Ancak Qin Yun, iki saatten fazla süren antrenmanın ardından bitkin düştü. Yang Shiyue'ye gelince onun nefes alma şansı bile yoktu.

Bir bardağa doldurdu ve onu Qin Yun'a verdi. “Duyuruya daha yaklaşık kırk gün var. Hala çok zaman var. Bu süre zarfında kendinizi geliştirmek için elinizden geleni yapsanız iyi olur ki bir numara olabilirsiniz!”

Qin Yun mor sıvıdan bir yudum aldı. İçmesi son derece zordu çünkü ona Yang Shiyue tarafından verilmişti. Sadece dişlerini gıcırdatıp içebildi.

Yang Shiyue, Qin Yun'un acı yüzünü gördüğünde gümüş bir çan gibi gülmeden edemedi. “Aslında içmesi biraz zor. Bu, kişinin dayanıklılığını hızla geri kazanabilecek bir şeydir.”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin