27.Bölüm Görkemli Sanat

253 34 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

İki saatin ardından sekiz grubun mücadelesi sona erdi.

Qin Yun zarar görmedi ve grupta birinci oldu. Ve grubunda birinci sırada yer alan insanların çoğu yaralarla delik deşikti. Bu ona yaklaşan yarışmada büyük bir avantaj sağlayacaktır.

Sadece birkaçı yaralanmamıştı. Bunlardan ikisi Qin Yun ve Wei Xuankun'du. Diğer kişi ise nazik bir gülümsemeye sahip yakışıklı bir adamdı. Adı Qin Deren'di!

“Qin Deren mi? Sanırım bunu duydum, Qin Dükü'nün oğlu olabilir mi? Qin Yun aniden bir şey düşündü.

Birçok kişi Qin Deren'in kimliğini bilmiyordu ama o onun kuzeni olduğunu biliyordu!

Qin Deren'in babası, sınırı koruyan ünlü Qin Dükü olan İmparator'un ikiz kardeşiydi. Ailesinin tamamı sınırda olduğu için ailesinin durumu pek bilinmiyordu.

"Qin Dükü ile İmparatoriçe arasındaki ilişkinin nasıl olduğunu merak ediyorum?" Qin Yun, çok şey çizmeye gitmeden önce kendi kendine düşündü.

Ne yazık ki, Qin Deren ile rekabet edebilmek için çok şey çekti!

Qin Deren yürüdü ve Qin Yun'a gülümsedi. "Ne tesadüf. Lütfen sahneye çıktığımızda beni aydınlatın!”

On sekiz ya da on dokuz yaşındaydı ve Qin Yun'dan biraz daha uzundu. İnce yüzü son derece yakışıklıydı. Düz beyaz giysiler giymişti ve zarif bir tavrı vardı. Ona bir bakış, onun hakkında olumlu bir izlenim bırakmaya yetiyordu.

"Umarım merhamet gösterirsiniz." Qin Yun, diğerinin dost mu yoksa düşman mı olduğunu bilmiyordu. Kimliğini açıklamadı.

Öte yandan, eğer merhamet göstereceksen, ben senin dengin olmayabilirim. Qin Deren güldü. Sesi sevimliydi ve yüzü gülümsemelerle doluydu.

Qin Yun sadece gülümsedi ve daha fazla konuşmadı. Kazanmak ve Göksel Aslan Havuzuna girme fırsatını kazanmak için elinden gelenin en iyisini yaptı. En önemli şey buydu.

İkisi savaş platformuna çıktı.

“Grup müsabakasında Qin Deren rakibini tek hamlede yendi. Onun gücü akıl almaz!"

"Wei Xuankun ile savaşabilecek tek kişi o olmalı."

"Nereden geldiğini bilmiyorum ama dövüş sanatları teknikleri de oldukça iyi. Bir önceki maçta sadece tek bir hamle kullanmasına rağmen, her hareketi son derece derin ve becerileri derin!”

"Qin Deren genellikle cömerttir ve birçok arkadaş edinir, bu yüzden biraz geçmişi olmalı. O kesinlikle sıradan bir insan değil.”

Herkes sahnede Qin Deren'i tartışıyordu.

"Genç Yun!" Yüce Öğretmenin nerede olduğunu biliyorum! Qin Deren, Qin Yun'un yanından geçerken yumuşak bir şekilde söyledi.

Qin Yun bunu duyduğunda paniğe kapıldı!

Ancak Qin Deren, düello platformunun yan tarafına hızla yürürken bunu yalnızca söyledi. Qin Yun'dan onlarca metre uzaktaydı.

"Başlamak!"

Yaşlı bir adam bağırdı.

Qin Yun'un zihni, Qin Deren'in sözleri yüzünden rahatsız oldu. Qin Deren'in ona saldırdığını gördükten sonra kendine geldi.

Qin Deren'in saldırısı da o kadar şiddetli değildi. Yumruğu kolaylıkla savuşturdu!

"Ağabey, Büyük Hoca nerede?" Qin Yun yana doğru kaçarken fısıldadı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin